Dat meen je niet!quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Handig, krijg ik vandaag een brief dat er problemen zijn met mijn inschrijving en ik deze voor 1 september moet regelen.
quote:
Kun je niet proberen de hele eerste periode te selecteren? Misschien staat er dan wel wat.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:25 schreef DuTank het volgende:
Help! Ik denk ik check even waar ik moet zijn, via het http://rooster.uva.nl kies ik mijn studie, week 36, etc, zoals het normaal goed ging. Krijg ik nu dat ik heel de week geen activiteiten heb!
Zijn ze er mee bezig ofzo? Want de hele tijd gaan er 'activiteiten' weg en komt er weer wat bijquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:27 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Kun je niet proberen de hele eerste periode te selecteren? Misschien staat er dan wel wat.
Welkom op de UvAquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:48 schreef DuTank het volgende:
Ja ik vind op Bb dat ik om 9.00 gastcollege heb en op het rooster wat ze mij hebben uitgereikt in papiervorm heb ik om 10.00 pas college..
Wat een kankerzooi zeg
9.00 lijkt me logischer hoor, ik heb nog nooit meegemaakt dat een college om 10.00 begint. Maar ik weet natuurlijk niet of dat anders is bij andere studies.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:23 schreef DuTank het volgende:
Wat moet ik nu geloven?
Het rooster lijkt weer als voorheen, maar op Bb staat dus in de agenda van een vak, dat ik gastcollege heb om 9.00...
Jups, van Eenbergen. Ben positief over haar, goede uitleg en staat open voor studenten met name doordat ze van plan is goed gebruik te maken van Blackboard.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:15 schreef Syr het volgende:
Echt wat een chaosgeweldig! Maar ik blijf verder wel heel blij met mijn keuze voor de UvA.
Sinceria; even vraagje, had jij vandaag college van een vrouw? Zo ja, hoe heet ze en hoe was ze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |