abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72347816
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 18:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Handig, krijg ik vandaag een brief dat er problemen zijn met mijn inschrijving en ik deze voor 1 september moet regelen.
Dat meen je niet!
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_72347884
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 18:07 schreef DuTank het volgende:

[..]

Dat meen je niet!

Maar das niet zo handig van de UvA nee. Maar even langsgaan morgen denk ik?
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_72354151
Help! Ik denk ik check even waar ik moet zijn, via het http://rooster.uva.nl kies ik mijn studie, week 36, etc, zoals het normaal goed ging. Krijg ik nu dat ik heel de week geen activiteiten heb!
pi_72354187
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 21:25 schreef DuTank het volgende:
Help! Ik denk ik check even waar ik moet zijn, via het http://rooster.uva.nl kies ik mijn studie, week 36, etc, zoals het normaal goed ging. Krijg ik nu dat ik heel de week geen activiteiten heb!
Kun je niet proberen de hele eerste periode te selecteren? Misschien staat er dan wel wat.
pi_72354324
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 21:27 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Kun je niet proberen de hele eerste periode te selecteren? Misschien staat er dan wel wat.
Zijn ze er mee bezig ofzo? Want de hele tijd gaan er 'activiteiten' weg en komt er weer wat bij
  dinsdag 1 september 2009 @ 21:31:18 #106
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_72354338
Ik kreeg een mailtje van de UvA... Dat er een ontzettende toestroom is van nieuwe studenten en dat het naar alle waarschijnlijkheid allejezus druk gaat worden op/in/rondom de UvA-gebouwen en dat we daar als overige studenten begrip voor moeten opbrengen en zo... Als ik de berichten hier zo lees, is de drukke periode idd al uitgebarsten met alle problemen van dien. Wat een ellende gaat dat worden!

Ben ik ff blij dat ik op uitwisseling ga volgende week en alles al geregeld is
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_72354460
Ik heb via BlackBoard ontdekt dat ik morgen een gastcollege heb om 9.00. Daar zal ik me "moeten" melden dus?
  dinsdag 1 september 2009 @ 21:45:16 #108
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_72354814
Ik kreeg/krijg mijn toekomstige roosters altijd van de studieadviseur per mail in pdf-formaat. Maar ik zou altijd ook Bb, homepage van je opleiding en je UvA-mail checken, naast die roosterwebsite (antropologie staat daar er bv niet tussen).
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_72354924
Ja ik vind op Bb dat ik om 9.00 gastcollege heb en op het rooster wat ze mij hebben uitgereikt in papiervorm heb ik om 10.00 pas college..
Wat een kankerzooi zeg
  dinsdag 1 september 2009 @ 21:50:41 #110
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_72355017
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 21:48 schreef DuTank het volgende:
Ja ik vind op Bb dat ik om 9.00 gastcollege heb en op het rooster wat ze mij hebben uitgereikt in papiervorm heb ik om 10.00 pas college..
Wat een kankerzooi zeg
Welkom op de UvA Dat je maar niet te vaak het Service- en Informatiecentrum hoeft aan te doen!
pi_72355231
En ik heb natuurlijk geen nummers van medestudenten, zodat ik die even kan bellen om het te checken weet je wel
pi_72355323
Ik doe Geneeskunde aan de UvA, vandaag weer begonnen, wat een heerlijk zooitje was het weer
pi_72356142
Wat moet ik nu geloven?
Het rooster lijkt weer als voorheen, maar op Bb staat dus in de agenda van een vak, dat ik gastcollege heb om 9.00...
  dinsdag 1 september 2009 @ 22:25:27 #114
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_72356228
Gewoon 9u gaan. Blijk je geen college te hebben, kan je een uurtje koffie drinken/omgeving cq gebouw checken/wifi inet op je laptop aan de praat krijgen/Fokken... En daarna schelden bij de verantwoordelijken voor de fuckup, uiteraard.
pi_72356310
- Ik heb nog geen kamer, stom stom stom, maar dan moet ik dus om 6 uur op staan. De andere optie is om pas om 11 uur te gaan en dan lekker tot 8 uur in mijn bed te kunnen ronken.
- Ik heb nog geen laptop, stom stom stom. Maar wel een HTC Touch HD met internet.
- Die verantwoordelijke moet sowieso dood, want het moet in eerste instantie gewoon duidelijk zijn.
pi_72357245
Die roostersite is in de praktijk maar indicatief. Een grove schatting, zeg maar. De echte tijden vind je meestal in de modulehandleiding van een vak, of soms op blackboard.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2009 22:54:56 ]
pi_72358118
Datanose (Y)
pi_72360189
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 22:23 schreef DuTank het volgende:
Wat moet ik nu geloven?
Het rooster lijkt weer als voorheen, maar op Bb staat dus in de agenda van een vak, dat ik gastcollege heb om 9.00...
9.00 lijkt me logischer hoor, ik heb nog nooit meegemaakt dat een college om 10.00 begint. Maar ik weet natuurlijk niet of dat anders is bij andere studies.
  woensdag 2 september 2009 @ 12:50:04 #119
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_72367921
Ik heb het wel college gehad om 10u.. Zeker de eerste week is anders dan anders, dus het zou heel goed kunnen mijns inziens.

Nu is de grote vraag, wanneer had DuTank in de banken moeten zitten? En wanneer zat ie er?
pi_72373805
9.00 en deze man zat er
pi_72373809
Inmiddels heb ik al een verouderde blackboardsite voor mijn neus gehad, info was een jaar oud (over excursies die volgende week zijn). Verder kreeg ik gister een mail dat ik vandaag een ingelast college zou hebben... lekker op tijd

Voor de roosters:
www.student.uva.nl

Kies daar je bachelor/master en dan kun je doorklikken naar de college en tentamenroosters.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_72376284
Ik blijk geen toegang te hebben tot mijn persoonlijke Blackboard. Maar 'even' ( ) langs de Onderwijsbalie geweest, hopen dat ze dat snel fixen.
pi_72377923
Echt wat een chaos geweldig! Maar ik blijf verder wel heel blij met mijn keuze voor de UvA.

Sinceria; even vraagje, had jij vandaag college van een vrouw? Zo ja, hoe heet ze en hoe was ze?
pi_72378737
quote:
Op woensdag 2 september 2009 20:15 schreef Syr het volgende:
Echt wat een chaos geweldig! Maar ik blijf verder wel heel blij met mijn keuze voor de UvA.

Sinceria; even vraagje, had jij vandaag college van een vrouw? Zo ja, hoe heet ze en hoe was ze?
Jups, van Eenbergen. Ben positief over haar, goede uitleg en staat open voor studenten met name doordat ze van plan is goed gebruik te maken van Blackboard.

Maarre hoezo?

[ Bericht 3% gewijzigd door Sinceria op 02-09-2009 20:42:16 ]
pi_72379395
Ik had haar gemaild met een best belangrijke vraag, maar had er niets op teruggekregen. Ken haar verder niet, dus was benieuwd wat voor iemand het was. Maarja het zal wel aan de drukte gelegen hebben ofzo, ik mail/bel nog wel een keer.
Beviel het college? Ik had vandaag mijn eerste werkgroep, heb spontaan koppijn gekregen van de werkdruk ach nouja. Ik blijf mezelf maar voorhouden dat het allemaal ontzettend interessant is!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')