Ik kom vaak in A en B (psychologie enzo zit daar, dus daar lopen alle lekkere meiden, vandaar dat ik er zit, heb er verder niks te zoekenquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:34 schreef Hanneke12345 het volgende:
[..]
Aight![]()
Maar heeft B echt helemaal geen koffie?
Tof.quote:
Tof, gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:32 schreef Syr het volgende:
Mijn chaotische hoofd domineert; ik ben uiteraard vergeten te gaan. Nouja ik zal nog wel weer een keer langs de studieadviseur gaan.
En woei ik heb mijn propedeuse-papiertje binnen
bron: nu.nlquote:Amsterdamse universiteit bij beste vijftig
RIJSWIJK - De Universiteit van Amsterdam (UvA) staat dit jaar in de jaarlijkse ranglijst van de Britse krant The Times op de 49e plaats.
Voor het zesde achtereenvolgende jaar wordt de lijst aangevoerd door de Amerikaanse Harvard University. De Britse krant publiceerde de lijst donderdag.
De UvA eindigde vorig jaar nog op de 53e plek. In de top drie van universiteiten stootte het Britse Cambridge het Amerikaanse Yale van de tweede plaats.
Kreeg van de week een mailtje dat er 27 oktober in het Oost-Indisch Huis ook een soort van buitenlandvoorlichting is. Het kan zijn dat dat alleen voor politicologie en/of sociale wetenschappen is, maar misschien toch de moeite waard. Ga zelf ook wel even checken denk ik, want ook ik ben dat buitenlandgebeuren vergeten. Ben trouwens sowieso betrekkelijk laat, want hoop dit jaar klaar te zijn met mn bachelor.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:32 schreef Syr het volgende:
Mijn chaotische hoofd domineert; ik ben uiteraard vergeten te gaan. Nouja ik zal nog wel weer een keer langs de studieadviseur gaan.
En woei ik heb mijn propedeuse-papiertje binnen
Gebouw P, eerste verdieping.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:35 schreef Hanneke12345 het volgende:
Wat is op het Roeterseiland de beste plek om te zitten om te gaan studeren? Ik ken de bibliotheek bij B (of eignelijk tussen A, B en C in), maar daar lijkt 't altijd vrij vol te zitten. Zijn er nog meer/betere plekken met een computer in de buurt?
Na een jaar kun je wel in Uilenstede, Diemen of Noord denk ik..quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:59 schreef Sloggi het volgende:
Ik denk er over om mijn Master aan de UvA te volgen (ik studeer nu in Nijmegen). Dat zal een reistijd van zo'n 2,5 uur opleveren: ik heb dus een kamer nodig. Hoe zit het met de wachtlijsten van DUWO en StudentenWoningWeb? Als ik me nu inschrijf, is de kans dan groot dat ik volgend jaar een kamer krijg of is het net zo'n zooi als bij de SSHN en kan ik twee jaar wachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |