Ja maarquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:51 schreef JJH het volgende:
Afsluitdijk? adoreren?
Dat is gewoon wat wij hollanders doen.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:52 schreef Biogarde het volgende:
cerror: Hoop dat je er vanaf waait en sterft.
Met kanker in je kontgatquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:52 schreef Biogarde het volgende:
Hoe professioneel wil men Fok! hebben met dit soort moderators....quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:52 schreef Biogarde het volgende:
Als je het niet snapt, doe dat ook niet zo tof.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:56 schreef Overdrive het volgende:
[..]
Hoe professioneel wil men Fok! hebben met dit soort moderators....![]()
Afsluitdijk:
Dat denk ik dus ook steeds!quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:56 schreef Overdrive het volgende:
[..]
Hoe professioneel wil men Fok! hebben met dit soort moderators....![]()
Afsluitdijk:
Afsluitdijkquote:
Sowieso moeten ze friesland afsteken en wegduwen. Dan kan die dijk wel mee ook eigenlijk.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:53 schreef AanDeSlacht het volgende:
Éénrichtichingsverkeer van maken of geheel afzinken, die lui die naar het noorden van Nederland willen mogen er blijven.
Hallo hij houd ook keiveel water tegen enzoquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Sowieso moeten ze friesland afsteken en wegduwen. Dan kan die dijk wel mee ook eigenlijk.
Dus het is een inside joke..?quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als je het niet snapt, doe dat ook niet zo tof.
-edit-
1964![]()
is bio mod danquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:02 schreef Chowi het volgende:
Biogarde is trouwens sowieso een kutmod.
Maar het is wel een lekker wijf.
Je bent even oud als m'n pappie.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:03 schreef Overdrive het volgende:
[..]
Dus het is een inside joke..?
Nou én?
Als ik iemand via Fok! doodwens snappen de modjes 't meestal ook niet en ik zit vervolgens met een ban.
Maar goed.
Ik ben maar een user en jij een st. Mod....Verschil moet er zijn.
1964
Nauwelijks. Da's het punt.quote:
Ga eens doodquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:03 schreef Overdrive het volgende:
[..]
Nou én?
Als ik iemand via Fok! doodwens snappen de modjes 't meestal ook niet en ik zit vervolgens met een ban.
Maar goed.
1964
Hij is altijd blauw van de drankquote:
Waarom?quote:
Ja mooi even niet dusquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Sowieso moeten ze friesland afsteken en wegduwen. Dan kan die dijk wel mee ook eigenlijk.
Si, cerror is een user die Paul graag dood ziet.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:03 schreef Overdrive het volgende:
[..]
Nou én?
Maar goed.
1964
quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Si, cerror is een user die Paul graag dood ziet.
daar is niks droevigs aanquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Si, cerror is een user die Paul graag dood ziet.
Da's een doodwens.quote:
oohwquote:
banaanvraag is een ...quote:
Ohquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Prachtige dijk
Alleen jammer van de poepmongolen die aan de andere kant van die dijk wonen
Nee, bij het monumentquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:17 schreef Paul het volgende:
[..]
Oh
Ga je altijd kijken bij het standbeeld?
Ah, kom op joh.quote:
Misschien is het je pappie wel.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je bent even oud als m'n pappie.
En jij ontkent dat jij m'n mammie bent.quote:
Ksst... Ga eens even met Pol spelenquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:28 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En jij ontkent dat jij m'n mammie bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |