quote:
Between love and hatequote:Op donderdag 23 juli 2009 13:53 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
De titel slaat meer op de houding tussen de hoofdpersonen (inclusief de fransoos) jegens elkaar.
Ben ik efkes blij dat ik jullie allemaal weer zie.... Zo'n 24 uur zonder internet is echt een ramp.... Gelukkig speelde Sparta gisteravond....quote:
Das wel heel erg en een dubbele rampquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ben ik efkes blij dat ik jullie allemaal weer zie.... Zo'n 24 uur zonder internet is echt een ramp.... Gelukkig speelde Sparta gisteravond....
Het klopt dat ik niet van nature een Spartafan ben maar kwam er vaak omdat mijn ex-vriendin wel een casltemaniac is. Maar Sparta speelde slecht maar het was toch gratis. Alleen het bier niet....quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:37 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Das wel heel erg en een dubbele ramp
Geen internet en sparta speelde ook nog eens
Ik ben zelf geen Rotterdam-'fan' maar een supporter van Ajax, maar ben wel voor het feit dat Sparta de enige echte club uit Rotterdam isquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het klopt dat ik niet van nature een Spartafan ben maar kwam er vaak omdat mijn ex-vriendin wel een casltemaniac is. Maar Sparta speelde slecht maar het was toch gratis. Alleen het bier niet....
Die is al gegevenquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:43 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik ben zelf geen Rotterdam-'fan' maar een supporter van Ajax, maar ben wel voor het feit dat Sparta de enige echte club uit Rotterdam is
ontopic maar weer ff:
Zou die alternatieve titel echt niet kunnen bedenken....
Welke alternatieve titel?quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:43 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik ben zelf geen Rotterdam-'fan' maar een supporter van Ajax, maar ben wel voor het feit dat Sparta de enige echte club uit Rotterdam is
ontopic maar weer ff:
Zou die alternatieve titel echt niet kunnen bedenken....
van ocean's twelvequote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
van ocean's twelve
we wachten op een nieuwe vraag nog...
quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:52 schreef Patch het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat er een antwoord zou komen
Ah een vrouwelijke kandidaat voor de Russell Crowe award voor meest opvliegende users in FMT......quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah een vrouwelijke kandidaat voor de Russell Crowe award voor meest opvliegende users in FMT......
Ik ben niet voor niets de meest ondergewaardeerde userquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:52 schreef Patch het volgende:
Had niet verwacht dat er een antwoord zou komen
Ik bedoelde meer op mijn vraag 'welke alternatieve titel?'quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:04 schreef California het volgende:
[..]
Ik ben niet voor niets de meest ondergewaardeerde user.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |