ik kan ze me niet zo snel voor de geest halenquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:54 schreef California het volgende:
Wel grappig dat Harris two out of three was.
Vraag me zelfs af of ze wel menselijk isquote:Op donderdag 23 juli 2009 09:05 schreef tombolafan het volgende:
Eeeeeh, geen idee... is het een vrouw of een verklede man? Hintje???
geen idee... ik krijg meer een "alice in wonderland"-koningin gevoel erbij...quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:14 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Vraag me zelfs af of ze wel menselijk is
Speelde zij niet een keer Queen Elizabeth ofzo ?
En een foute link naar het Slowchat-topic !quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wie heeft RateYourMusic/Movies aan de OP toegevoegd
haha, alice in wonderland klopte dus...quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:38 schreef Patch het volgende:
Da's Helena Bonham Carter
Alice in Wonderland
The Corpse Bride
Sweeney Todd
Planet of the Apes
Fight Club
Harry Potter and the Order of the Phoenix
Harry Potter and the Haflblood Prince
tombolafan + 1quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:53 schreef tombolafan het volgende:
speed
lake house
matrix
matrix reloaded
little buddha ()
something's gotta give
quote:
Niet dom, wel verwacht, maar niet wat ik zoekquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:23 schreef Patch het volgende:
ehm...
Is het dom om 'Angelina Jolie' te posten?
Ik zou zeggen Stripverfilmingen maar ja.... Hannibal niet volgens mij....quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Niet dom, wel verwacht, maar niet wat ik zoek
Deze kunnen er ook nog bij:Watchmen Hannibal Hancock
Iets met geheugenverlies of in de richting daarvan ?quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ook dat klopt niet..Men In Black II Scooby-Doo Fantastic Four
Ze hebben allemaal meer dan 250 miiljoen dollar opgehaald ?quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nee. Het heeft niet met het verhaal of de acteurs te maken.The Incredible Hulk Pearl Harbor War Of The Worlds
Halverwege van productiemaatschappij of regisseur gewisseld ?quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
Niet wat ik zoek, maar je denkt wel in de goede richting...Kung Fu Panda Monsters, Inc. Rush Hour 2
Nee, met de bedragen zat je goed.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:31 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Halverwege van productiemaatschappij of regisseur gewisseld ?
Tsja, dan ga je gokken....quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nee, met de bedragen zat je goed.
Het gaat om de eerste drie dagen, méér dan een bepaald bedrag. Wie dat bedrag noemt krijgt het punt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
ze hebben in het eerrste weekend zoveel miljoen opgehaald?
60 miljoen?quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het gaat om de eerste drie dagen, méér dan een bepaald bedrag. Wie dat bedrag noemt krijgt het punt.
SamuelofSEK +1quote:
Je gaat wel erg hoogquote:
Het was gokkenquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
SamuelofSEK +1
[..]
Je gaat wel erg hoogEr zijn zes films die in de eerste drie dagen meer dan 120 miljoen hebben opgebracht (The Dark Knight, Spider-Man 3, PotC:Dead Man's Chest, Transformers II: Revenge of the Fallen, Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith en Shrek The Third).
Spidermanquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
7 films van Sam Raimi (en nee als er 2,3 en 4 bij staat telt ie niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |