Jij hebt bij je eerste date al na 3 minuten je mond vol?quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:07 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Hoe zit dat dan met mannen die na 3 minuten al klaarkomen in je mond?![]()
Uitspugen is niet erg aardig en aangezien de dame er niet op rekent dat hij in haar mond gaat komen, zijn er ook geen doekjes voor de hand.
Sommige mannen willen eerst de pijpen spoelen voor ze met het echte werk beginnen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij hebt bij je eerste date al na 3 minuten je mond vol?
Vroegah, ooit, lang geleden wel eens meegemaakt dat een leuke jongen na een minuutje of 3 kwam, ja. Nu kan ik me niet meer voorstellen dat ik ooit geslikt heb.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij hebt bij je eerste date al na 3 minuten je mond vol?
Die onzin heb ik nooit gesnapt. Why?quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:16 schreef Trommeldaris het volgende:
offtopic aft-spaak?![]()
Ligt aan de meid. Maar volgens die logica zou je toch uberhaupt geen relatie willen bij een meid met wie je op de eerste date gelijk mee neukt?
Wat ben jij goed!quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:14 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Vroegah, ooit, lang geleden wel eens meegemaakt dat een leuke jongen na een minuutje of 3 kwam, ja. Nu kan ik me niet meer voorstellen dat ik ooit geslikt heb.
Full photon spread dan.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:15 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Daar heb ik altijd een afkeer van gehad.
jmmrquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:15 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Daar heb ik altijd een afkeer van gehad.
Dus na het voorstellen kom je meteen ter zake?quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:14 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Vroegah, ooit, lang geleden wel eens meegemaakt dat een leuke jongen na een minuutje of 3 kwam, ja. Nu kan ik me niet meer voorstellen dat ik ooit geslikt heb.
Helemaal niet, hij was jong en onervaren en ik had al iets meer ervaring.quote:
Shields up! Red Alert!quote:
Nee. Ik kende hem al een paar jaar dus dan is die stap op de eerste date wat makkelijker.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dus na het voorstellen kom je meteen ter zake?
Ik snap het ook niet. Ik probeer de logica te doorgronden.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:18 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Die onzin heb ik nooit gesnapt. Why?
Zei mijn laatste date ook.quote:
'Ik zei toch dat ik klaar kwam ?' Zei ik ooit tegen een meisje.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:34 schreef SCH het volgende:
Jongens slikken altijd zaad. Anders is de afspraak mislukt.
Jouw 1e moet nog komen klapjostiquote:
Ik ben idd benieuwd.quote:
Vandaar dat ik een relatie hebquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben idd benieuwd.
Aan jou kan ik helaas geen raad vragen.
En slikt ze ?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |