Nee, voor dat klappertjespistoolquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:06 schreef jimjim1983 het volgende:
je bent bang voor negers
Je hoeft me niet leuk te vinden. Sterker nog, de meeste mensen vinden me een onfatsoenlijke niet subtiele klootzak eerste klas.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:07 schreef vanhal het volgende:
vosss = niet leuk
Which is fine by mequote:Sterker nog, de meeste mensen vinden me een onfatsoenlijke niet subtiele klootzak eerste klas.
OMG HIJ IS ZO DIK DATTIE NIET SNEL DOOR MN UP KABEL KANquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:08 schreef NoFidea het volgende:
Terechte klacht. Die neger zorgt ervoor dat mn Fok! pagina niet snel laat
Whahahaquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:09 schreef PP. het volgende:
Ik dacht dat je Sunchaser bedoelde/
mwa, het boeit me eigenlijk ook niet eensquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:08 schreef vosss het volgende:
Je hoeft me niet leuk te vinden. Sterker nog, de meeste mensen vinden me een onfatsoenlijke niet subtiele klootzak eerste klas.
We gaan je er 1 opdringen. Ik heb net het verzoek gedaan om meer banners met negers en klappertjes pistolen op FOK! te plaatsen.quote:
*Tekst only insteldquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
We gaan je er 1 opdringen. Ik heb net het verzoek gedaan om meer banners met negers en klappertjes pistolen op FOK! te plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |