Nee, voor dat klappertjespistoolquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:06 schreef jimjim1983 het volgende:
je bent bang voor negers
Je hoeft me niet leuk te vinden. Sterker nog, de meeste mensen vinden me een onfatsoenlijke niet subtiele klootzak eerste klas.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:07 schreef vanhal het volgende:
vosss = niet leuk
Which is fine by mequote:Sterker nog, de meeste mensen vinden me een onfatsoenlijke niet subtiele klootzak eerste klas.
OMG HIJ IS ZO DIK DATTIE NIET SNEL DOOR MN UP KABEL KANquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:08 schreef NoFidea het volgende:
Terechte klacht. Die neger zorgt ervoor dat mn Fok! pagina niet snel laat
Whahahaquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:09 schreef PP. het volgende:
Ik dacht dat je Sunchaser bedoelde/
mwa, het boeit me eigenlijk ook niet eensquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:08 schreef vosss het volgende:
Je hoeft me niet leuk te vinden. Sterker nog, de meeste mensen vinden me een onfatsoenlijke niet subtiele klootzak eerste klas.
We gaan je er 1 opdringen. Ik heb net het verzoek gedaan om meer banners met negers en klappertjes pistolen op FOK! te plaatsen.quote:
*Tekst only insteldquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
We gaan je er 1 opdringen. Ik heb net het verzoek gedaan om meer banners met negers en klappertjes pistolen op FOK! te plaatsen.
Was dat een 48 uur ban solli?quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:13 schreef MaGNeT het volgende:
Welke reclame?
Is het weer die tijd van de maand?quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:41 schreef griekjeee het volgende:
ROT OP DAN
Neehoorquote:
Het hoeft niet altijd "die tijd van de maand" te zijn om als vrouw in woede uit te barsten. Dat gebeurd wel vaker op willekeurige momenten.quote:
Dat is waar.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:52 schreef maartena het volgende:
[..]
Het hoeft niet altijd "die tijd van de maand" te zijn om als vrouw in woede uit te barsten. Dat gebeurd wel vaker op willekeurige momenten.
Héy, ik had het wel mooi tegen die KANKER DIKKE LELIJKE NEGER ja.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:52 schreef maartena het volgende:
[..]
Het hoeft niet altijd "die tijd van de maand" te zijn om als vrouw in woede uit te barsten. Dat gebeurd wel vaker op willekeurige momenten.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Héy, ik had het wel mooi tegen die KANKER DIKKE LELIJKE NEGER ja.
I rest my case.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:54 schreef griekjeee het volgende:
Héy, ik had het wel mooi tegen die KANKER DIKKE LELIJKE NEGER ja.
Ja.quote:
Ik heb hem weggeschreeuwd.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:00 schreef Derek010 het volgende:
Ik zie geen neger. Maar ik word doodgegooid met een IQ-test...
Ja met mij ook (afgezien van die dikke neger danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |