quote:
Klacht: Na 7 jaar, en nu met de wetenschap dat het album er ís, is het wachten op het nieuwe album van deze popprinses bijna niet meer vol te houden.quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:04 schreef TNA het volgende:
Ik wist niet dat hetero-mannen naar Whitney Houston luisterden!Oh wacht.
Want?quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:04 schreef TNA het volgende:
Ik wist niet dat hetero-mannen naar Whitney Houston luisterden!Oh wacht.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:50 schreef griekjeee het volgende:
Die is toch pas doodgegaan? Haar kinderen hielden een hele onroerende toespraak.
Echt gangster ben jij volgens mij!quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:49 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Want?
Als hetero man moet je naar metal luisteren?
Ik luister ook Lil' Wayne en P. Diddy en 50 Cent hoor.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:43 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Mariah Carey ftw!
Dat zijn de echte knallers inderdaad.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:06 schreef DrDentz het volgende:
Ik waardeer alleen haar 80s werk.
Laat je invriezen. Net als Cartman.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:01 schreef B.E.D het volgende:
Ik ben een grote Whitney Houston fan.
Fantastische vrouw, mooie vrouw, fantastische zangeres. 1 van de best verkopende muziekartiesten allertijden.
En na 7 jaar geen platen meer te hebben uitgebracht, maakt ze een comeback met een nieuw album dat op 1 september uitkomt.
DAT IS NOG SUPER LANG!![]()
Klacht: Na 7 jaar, en nu met de wetenschap dat het album er ís, is het wachten op het nieuwe album van deze popprinses bijna niet meer vol te houden.
Voor de liefhebbers:
ik begrijp je niet.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:36 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Laat je invriezen. Net als Cartman.
Cartman is iemand die zich liet invriezen omdat hij geen drie weken kon wachten op de komst van een nieuwe spelcomputer. Butters zou hem na die drie weken ontdooien. Helaas ging het plan mis en werd Cartman 150 jaar na de komst van de nieuwe (inmiddels zwaar antieke) spelcomputer wakker.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:18 schreef B.E.D het volgende:
[..]
ik begrijp je niet.
Ik ken Cartman niet.
Dit topic ís serieus.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:27 schreef sinadO het volgende:
Oh jezus christus... al die mensen die dit topic serieus nemen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |