Gast. --> contradictiequote:Op woensdag 22 juli 2009 20:40 schreef B.E.D het volgende:
Komt hij straks nou wel of niet met een gloednieuw seizoen dagelijke talkshows?
Ik hoop het wel
Klacht: Onduidelijkheid over de terugkeer van Robert Jensen met een hilarische talkshow van maandag tot en met vrijdag, bij RTL.
Ben je serieus dood?quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:42 schreef IkBenOzan het volgende:
Jensen heeft longkanker. En ik ben echt dood serieus.
Heb wel interesse. Wat vraagt 'ie ervoor?quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:42 schreef IkBenOzan het volgende:
Jensen heeft longkanker. En ik ben echt doodserieus.
Dit zijn geen grappen meer.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:42 schreef IkBenOzan het volgende:
Jensen heeft longkanker. En ik ben echt doodserieus.
Wat wil 'ie ervoor hebben dan?quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:46 schreef IkBenOzan het volgende:
Jullie hoeven het niet te geloven maar ik ken iemand die iemand kent die Jensen persoonlijk kent.En hij heeft serieus longkanker..
Jensen heeft helemaal geen kanker.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:46 schreef IkBenOzan het volgende:
Jullie hoeven het niet te geloven maar ik ken iemand die iemand kent die Jensen persoonlijk kent.En hij heeft serieus longkanker..
ik ken ook iemand die iemand kentquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:46 schreef IkBenOzan het volgende:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:53 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
Jensen heeft helemaal geen kanker.
http://news.google.nl/news?pz=1&ned=nl_nl&hl=nl&q=kanker+jensen
Wat jij wil kerelquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ken ook iemand die iemand kent
en weet je wat die zei?
jij praat bullshit
Om welke photoshop gaat het?quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:04 schreef vanhal het volgende:
Zijn afleveringen van Jensen ook terug te kijken? Hij heeft ooit een photoshop van me getoond, zou leuk zijn als ik die aflevering kan opnemen![]()
Iemand een idee?
http://www.rtl.nl/shows/jensen/home/seizoen2008.xmlquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:04 schreef vanhal het volgende:
Zijn afleveringen van Jensen ook terug te kijken? Hij heeft ooit een photoshop van me getoond, zou leuk zijn als ik die aflevering kan opnemen![]()
Iemand een idee?
Ik ken ook iemand die ieman d ken en volgenshem was et geen longkanker maar aids omdat ie een klein mocro'tje had gepaalt. net als die boer een paar jaar geledenquote:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!11!@!21!!!!11quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die ieman d ken en volgenshem was et geen longkanker maar aids omdat ie een klein mocro'tje had gepaalt. net als die boer een paar jaar geleden
Mwa, het was in 2004 of 2005quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:06 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/shows/jensen/home/seizoen2008.xml
Geen dank. En ik zou wel willen zien welke Photoshopjequote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:15 schreef vanhal het volgende:
[ afbeelding ]
Jensen vertelde erbij dat frans bauer meedeed aan de formule 1
Oquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:08 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!11!@!21!!!!11
Nee.![]()
Palomar? ---> HT??quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:21 schreef Palomar het volgende:
Ik hoop stiekem ook wel dat zn show terugkomt. Vond het soms wel een irritante eikel, maar het was iig wel altijd amusementEn dat mis ik nu wel een beetje in de avondprogrammering op tv.
De reden dat ze stopten was volgens mij dat ie zovaak buitenlandse gasten had en dat dat zo duur werd. Nou, die interviews vond ik altijd het saaist (alleen maar de reet likken van zo'n Amerikaanse filmster oid), dus hou het lekker bij goedkope Nederlandse gasten, zoals Herman en Andre Pronk
Kankerjensenquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:53 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
Jensen heeft helemaal geen kanker.
http://news.google.nl/news?pz=1&ned=nl_nl&hl=nl&q=kanker+jensen
Heb je nog wat werk op Deviant staan ofzo?quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:20 schreef vanhal het volgende:
[..]
Je ziet zelfs de hittedamp van de voorste ferarri voor de grille van de camper [ afbeelding ]
Nee, ik heb verder geen shop werk online.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:28 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Heb je nog wat werk op Deviant staan ofzo?![]()
Eentje die ik had gemaakt:
[ afbeelding ]
Stock: [ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |