abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 februari 2010 @ 16:43:23 #241
78918 SeLang
Black swans matter
pi_77706046
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 15:37 schreef Deprater het volgende:

[..]

hoe staan de pijltjes ?? Start manilla en dan, heb je ook een weblog ergens?
Manila > Baguio > Sagada > Banaue > Batad >Tuguegarao > Manila > Legazpi > Donsol > Tacloban > Cebu > Tagbilaran > Loboc > Dumaguete > Siquijor > Dumaguete > Camiguin > Cagayan de Oro > Davao > Puerto Princesa > Sabang > El Nido > Puerto Princesa > Manila
quote:
Ben je op miniloc geweest? Hoe groot is dat?
[ afbeelding ]
Ja, klein.
Nee, geen weblog (ik ga geen laptop meeslepen )
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_77706085
Plaatjes zijn uiteraard ubertof, hoe zit dat eigenlijk met de volgende vakantie SeLang? Ik dacht dat je dit jaar meer dan 6 maand op vakantie wou ?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  Moderator zaterdag 6 februari 2010 @ 16:48:01 #243
236264 crew  capricia
pi_77706163
Damn, wat een gave reis zeg! Hoe lang ben je er uiteindelijk geweest?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 6 februari 2010 @ 16:52:53 #244
78918 SeLang
Black swans matter
pi_77706307
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 16:44 schreef sitting_elfling het volgende:
Plaatjes zijn uiteraard ubertof, hoe zit dat eigenlijk met de volgende vakantie SeLang? Ik dacht dat je dit jaar meer dan 6 maand op vakantie wou ?
6 maanden is de target
Volgende reis weet ik nog niet.
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 16:48 schreef capricia het volgende:
Damn, wat een gave reis zeg! Hoe lang ben je er uiteindelijk geweest?
2 maanden. Dat is de tijdsduur waar ik nu op ga standardiseren voor verre reizen want dat is net een mooie tijdsduur. Niet te kort en niet te lang. Moet toch een beetje in touch blijven met de beurs enzo
Mijn reisverslagen
pi_77706772
Hoe zit het met de taal daar eigenlijk? Ik heb geen idee wat ze daar spreken en of ze daar enigsinds engels verstaan? (bijv. toen je in het ziekenhuis was .. is dat handen en voeten en gebaren werk of toch nog enige conversatie door middel van een tolk?)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 17:28:59 #246
78918 SeLang
Black swans matter
pi_77707314
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 17:07 schreef sitting_elfling het volgende:
Hoe zit het met de taal daar eigenlijk? Ik heb geen idee wat ze daar spreken en of ze daar enigsinds engels verstaan? (bijv. toen je in het ziekenhuis was .. is dat handen en voeten en gebaren werk of toch nog enige conversatie door middel van een tolk?)
Er wordt over het algemeen prima Engels gesproken, dus geen problemen in het ziekenhuis. Bijna nergens in Azie heb je zo weinig taalproblemen. De officiele taal is Tagalog, maar er zijn >100 regionale talen.
Mijn reisverslagen
pi_77707988
Mooie platen SeLang, en welkom terug. Nog bij de beurs van Manilla geweest?
  zaterdag 6 februari 2010 @ 17:57:40 #248
78918 SeLang
Black swans matter
pi_77708174
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 17:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
Mooie platen SeLang, en welkom terug. Nog bij de beurs van Manilla geweest?
Ja!
(alleen vergeten fotos van te maken).
Mijn reisverslagen
  zaterdag 6 februari 2010 @ 22:59:57 #249
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_77726988
Zo dat ziet er weer uit als een mooie lange reis selang.

Ik heb het moeten doen met 1 week skivakantie waar ik net van terug ben. Onze organisator had wel een fanatastisch chalet op de piste geregeld. Goed weer gehad, alleen de laatste dag veel sneeuw, maar dat is ook wel weer leuk om door de verse sneeuw te skieen.
pi_78215037
Simmu is bevallen van twee jongetjes!! Gisteravond om 23:47 kwam Ravi met 1235 gram en om 23:48 Kiro met ong. 800 gram. Beide zagen er goed uit, ze hebben een goede start gehad. Kiro had wel een klein beetje bloedverlies maar over een paar uur horen we hoe het echt met ze is.

Simmu zelf maakt het goed.
pi_78220960
Gefeliciteerd, wat een lichte kindjes zijn dat zeg, ik hoop voor jullie dat alles goed gaat komen dan. Veel succes ermee
pi_78228548
Gefeliciteerd! Hoe gaan ze heten? Alex en Xander?

Een hele, hele slechte pun..
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_78230185
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 17:07 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik vind die Spaanstalige voornamen altijd zo opvallend.
pi_78230255
Ah, nieuwe toekomstige FOK!kers, gefeliciteerd.
pi_78230372
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 09:54 schreef Basp1 het volgende:
Gefeliciteerd, wat een lichte kindjes zijn dat zeg, ik hoop voor jullie dat alles goed gaat komen dan.
Ik ben er niet heel goed in ingevoerd ( ) maar volgens mij is het gebruikelijk bij tweelingen dat beide kinderen minder gewicht hebben, dismaturiteit noemen ze dat dacht ik (is er toch nog wat blijven hangen van de biologieles).
pi_78230975
Gefeli
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  zaterdag 20 februari 2010 @ 16:01:15 #258
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_78231399
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 01:53 schreef sangdrax het volgende:
Simmu is bevallen van twee jongetjes!! Gisteravond om 23:47 kwam Ravi met 1235 gram en om 23:48 Kiro met ong. 800 gram. Beide zagen er goed uit, ze hebben een goede start gehad. Kiro had wel een klein beetje bloedverlies maar over een paar uur horen we hoe het echt met ze is.

Simmu zelf maakt het goed.
Gefeliciteerd!!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_78232668
CongratS
Een tweeling! Jullie gaan het druk krijgen!
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_78232753
Feli
Veel geluk gewenst met jullie gezinsuitbreiding.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  zaterdag 20 februari 2010 @ 16:47:22 #261
78918 SeLang
Black swans matter
pi_78232760
Wanneer gaan ze naar de beurscrash creche ?
Mijn reisverslagen
  zaterdag 20 februari 2010 @ 16:57:07 #262
179598 Deprater
werken fijn, niks doen beter
pi_78265228
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 15:21 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Ik ben er niet heel goed in ingevoerd ( ) maar volgens mij is het gebruikelijk bij tweelingen dat beide kinderen minder gewicht hebben, dismaturiteit noemen ze dat dacht ik (is er toch nog wat blijven hangen van de biologieles).
Dat is gebruikelijk maar lang niet zo licht als deze. Ze zijn vroeg gehaald (met 30 weken) omdat de kleinste in de problemen kwam door slechte doorstroming in de navelstreng.

Ze doen het trouwens allebei uitstekend, en Simmu ook.
pi_78268589
gefeliciteerd simmu en sangdrax !!!!

en goed om te lezen dat het goed met ze gaat.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_78508212
Het lijkt mij een aardig idee om weer een AEX-meeting te organiseren. De laatste bespiegelingen op de economie uitwisselen, beleggingsstrategieën onder de loep nemen, en dat alles met een lekker biertje er bij.
pi_78508319
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 00:57 schreef Bolkesteijn het volgende:
Het lijkt mij een aardig idee om weer een AEX-meeting te organiseren. De laatste bespiegelingen op de economie uitwisselen, beleggingsstrategieën onder de loep nemen, en dat alles met een lekker biertje er bij.
Helemaal voor!!
Vond vorige keer echt super geslaagd!
Liefst met eten erbij..leuk om jou weer eens te zien!!
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_78508510
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 01:00 schreef capricia het volgende:
Helemaal voor!!
Vond vorige keer echt super geslaagd!
Liefst met eten erbij..leuk om jou weer eens te zien!!
Ik zal er binnenkort wel even een topic over openen. Rotterdam is de meest uitgelezen plek voor de meeting ( ), maar het ziet er naar uit dat ik vanaf maart dakloos ( ) ben dus dat is jammer, want anders zouden er logees bij mij terecht kunnen.
pi_78508560
Dakloos? Dat klinkt niet goed...hoe dat zo?
Rotterdam is trouwens geen probleem voor mij...ga graag met de trein.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_78508625
Dakloos omdat het er naar uit ziet dat ik uit mijn kamer in Rotterdam moet (de verhuurder wil er wat anders mee gaan doen), dus dan ga ik maar weer even thuis wonen totdat ik voor een redelijke prijs weer een nieuwe kamer te pakken heb.
pi_78508674
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 01:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
Dakloos omdat het er naar uit ziet dat ik uit mijn kamer in Rotterdam moet (de verhuurder wil er wat anders mee gaan doen), dus dan ga ik maar weer even thuis wonen totdat ik voor een redelijke prijs weer een nieuwe kamer te pakken heb.
Klote...
En waar is 'thuis'.. ook Rotterdam?
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')