abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75447453
Moest erg om een quote uit dit artikel lachen
quote:
Innovatie
Hij reageerde geïrriteerd op bankiers die vonden dat nieuwe regelgeving innovatie niet in de weg mocht staan, door te stellen dat de grootste innovatie van de afgelopen twintig jaar de pinautomaat was.

heeft hij gelijk of niet?
  woensdag 9 december 2009 @ 15:22:27 #177
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_75447963
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:08 schreef Den_Haag het volgende:
Moest erg om een quote uit dit artikel lachen
[..]

heeft hij gelijk of niet?
Nee. De pinautomaat is idd een suf ding, maar wel een ding dat het leven compleet veranderd heeft. Een grote vinding dus!
pi_76645938
zo. ik doe even een update mbt hoe het met mij gaat

in een zin samengevat:

ziehier de bijbehorende foto's. niet schrikken dus Het grote buikentopic deel 59
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_76667386
quote:
Op zondag 10 januari 2010 19:16 schreef simmu het volgende:
zo. ik doe even een update mbt hoe het met mij gaat

in een zin samengevat:

ziehier de bijbehorende foto's. niet schrikken dus Het grote buikentopic deel 59
Dit is volgens mij de traagst lopend SC waar ook in heel fok

Ik ken het nummer en de dikke buiken heb ik maar niet gekeken zo vroeg in de ochtend.

Wanneer ben je uitgeteld?
pi_76668397
30 april, maar ik betwijfel ten zeerste of ik dat haal, ik reken zelf meer op 'rond pasen'. er is een best hoge kans op een vroeggeboorte. vanaf nu telt elke week! ben nu 24 weken ver, dan hebben de kleintjes al een inimini kansje, met elke week wordt dat beter en beter. het kost me alleen bergen energie. het lukt nog net om voor selene en mezelf te zorgen, een afwasje te doen en te koken, veel meer gaat niet al. de zwangerschap 'eet' me op. ben tot nu toe enkel 6 kilo afgevallen (en als je de foto's bekijkt zal je een inmiddels al vrij indrukwekkende buik zien!). het goede nieuws: ik probeer er (futiel) tegenop te eten, wat resulteert in een eetschema wat je eigenlijk als vrouw nevereverooit meemaakt. volle melk, boerenroomboter, suikersuikersuiker, frikandellen, jus u noemt het, ik eet het

maarrrrrrr: sangdrax mag deze keer *wel* ouderschapsverlof opnemen, en dat gaan we doen ook. ws gaat hij over een weekje of 4 al een dag minder in de week werken (de woensdag) zodat ik dan ook weer ff bij kan tanken.
pi_76669410
Hoe kun je eigenlijk nagaan dat je afgevallen bent, want de kindjes in je buik groeien toch waardoor ik mag aannemen dat je totale gewicht nog wel toeneemt.

Even iets vies noemen kijk of je het eet. Spruitjes

Een bak ben en jerry's zitten ook veel calorieen in.

Dan mag je wel blij zijn dat al het eten goed binnen blijft een vriendin van mij heeft echt ongeveer haar gehele zwangerschap de helft van haar voedsel uitgekotst.

Veel succes ermee en hopenlijk blijft de zwangerschap goed doorlopen en beval je gewoon op koninginnedag.
pi_76669928
spruitjes zijn jumjum ze zitten geregeld in het odin groentenpakket en ik ben de enige hier die ze lust
en dat afvallen: is gewoon mijn gemeten gewicht! nou ben ik normaal van de mollige, nu ben ik (buik niet meegrekend) gewoon mager aan het worden. doorstekende schouderbotjes, geen vetjes meer op mijn ribben, dat soort dingen zie je het dan nog aan dat en ik ben van gewone kleding maar 42/44 (L ) naar zwangerschapskleding maat 36 (S ) gegaan.

spugen doe ik enkel 's ochtends en als ik een uurtje extra in bed kan liggen wachten tot het overgaat hoeft zelfs dat niet alleen chocola is een probleem, dat vind mijn maag dan weer niet fijn. maar ik merk wel goed dat mijn lijf ontzettend behoefte heeft aan (foute) vetten en suikers! het enige echte vervelende nu is de moeheid. ik ben echt de godganse dag doodop. volgens de gyn is dat normaal, moet je gewoon rekening mee houden. goed rust houden is het motto, is ook beter voor de kleintjes. tot nu toe groeien die keurig op schema allebei

zo lang mogelijk binnen houden he, maar vanaf week 37 (dat is rond pasen) 'mogen' ze geboren worden, dan zijn ze in principe volgroeid. meestal laten ze een tweelingzwangerschap ook maar tot zolang doorgaan hoor. 30 april is de volle termijn van 40 weken. meestal bij een tweeling kunnen de placenta's het niet zolang aan, die zijn dan 'op' en kunnen de babies niet meer voeden.
pi_76670151
ennn: de 26ste is sangdrax zijn promotie! die is daarna prof ir, en alles is dan "af"! geen extra werk meer naast zijn gewone werk, geen gestress meer met dingen regelen. nu enkel nog de 26ste die promotie zelf (in delft, 3 uur heen, 3 uur terug, als het verkeer meezit!) en de schoondraken die zeiken, piepen, hysterisch zijn en algeheel strontvervelend zijn. (echt....... die lui sporen niet. en dan willen die krengen dat we 3 dagen komen, opgehaald door schoonpa (zie je het voor je; ik 6 uur in de auto met die idioot!) en dan slapen bij schoonma (net alsof ik tegenwoordig ooit een nacht doorslaap zonder 3 x te moeten pissen) en ondertussen 3 dagen dat gezever. mooi niet, dus dat heb ik 'flatout' geweigerd. die mensen zijn niet zo gewend aan een harde "nee, dat doe ik niet" dus dat gaf even een discussietje. toen kwamen ze met "nou, dan kan sangdrax met selene toch 3 dagen komen" en kregen ze alweer ronduit een "nee, dat vind ik niet goed". ben jij gek! ik met een flinke kans op een vroeggeboorte hier in dit kutdorp zonder backup of auto, heel in mijn eentje terwijl een totale vreemde dan op selene past? bok toch gauw op!

om je een beeld te geven van schoonpapa: ken je die reclame van de LOI met dat irritante mannetje? da's schoonpapa, alleen heeft schoonpapa het nogal hoog in zn bol omdattie hoogbegaaft is en lid van mensa (en eeuwig zeurt dat wij ook lid moeten worden). never mind dat schoonpapa nooit een baan kan houden omdattie er altijd snel uitgeknikkerd wordt wegens zijn algehele irritantheid. hij mag zelfs niet meer koffiedrinken in de lokale appie
pi_76670163
het toont wel een beetje dat ik me ook de pokke verveel zo he
pi_76671220
quote:
Op maandag 11 januari 2010 10:50 schreef simmu het volgende:
het toont wel een beetje dat ik me ook de pokke verveel zo he
Zo komt er wel weer wat leven in de SC topic.

Ik dacht dat de problemen met jou schoonfamilie een beetje opgelost waren. Jou schoonpa klinkt een beetje als mijn pa, mijn zusje wilt daar ook haar kinderen (2+4) niet zo aan geven. Mijn pa heeft het met ons (mijn zusje en mij) al voor elkaar gekregen om ons zo nu en dan kwijt te raken of gekke dingen met kinderen te doen waarbij hij zich niet realiseerd dat kinderen daar nog niet toe in staat zijn.

Is je schoonpa al eens bij een psychiater geweest , bij veel van zulke mensa leden stelt men namelijk een vorm van aperger vast.
pi_76671409
schoonpapa loopt al bij een psych sinds de scheiding van sangdrax zn moeder (heeft ook smetvrees en daar dan weer thuiszorg voor enzo). en idd, hij wil steeds dingen met of van selene die gewoon niet werken. hij kan ook eigenlijk totaal niet met haar omgaan. het arme kind eindigt elke keer totaal over de rooie als je niet ingrijpt (denk hysterische krijsbuien). hij begrijpt volgens mij ook totaal niet dat ze weliswaar klein is, maar wel al gewoon echt een persoontje, geen leuke pop waar je mee kan doen waar je trek in hebt. die scheiding was me daar trouwens een drama, dat wil je echt niet geloven. schoonpa is ultiem narcistisch. die is bv prima in staat om tegen zijn (toen 10 en 12 jarige) kinderen huilend te dreigen met zelfmoord enzo. echt, die familie tilt emotionele chantage naar een heel nieuw niveau!
pi_76671631
Ow dat klinkt ook wel heftig. Mijn pa is dat juist niet, deze heeft wel een flinke klap gekregen bij het overlijden van mijn ma 10 jaar geleden. En is daarna in een heel vage relatie gestapt waarbij we constant aangaven dat die relatie niet klopte en hij een golddigster aan de haak had geslagen. Maar dat zagen we verkeerd. Dat takkewijf heeft het wel voor elkaar gekregen om nu de relatie beeindigd is nog 5 jaar lang 1000 euro per maand van hem te kunnen vangen omdat zei hem emotioneel op de een of andere manier chanteert en mijn pa geen gezeik aan zijn hoofd wilt hebben vind hij dit de makkelijkste manier. We hebben ooit overwogen om hem financieel onbekwaam te laten verklaren maar dat brengt ook weer zoveel werk met zich mee dat we dat toch maar niet gedaan hebben.
pi_76673764
brrrr, da's ook naar. lijkt me voor je pa trouwens ook een harde noot dan. wat kunnen mensen toch raar doorslaan he. vooral dat emotionele. ik kan daar zo giftig om worden! laat iedereen toch lekker zelf beslissen, uiteindelijk ben je daar ook als zijnde 'de andere' partij toch veel beter mee af! het zou toch wat zijn als ik sangdrax bv moet dwingen tot bv dat ouderschapsverlof nu! dan zit je daar met een vent die kompleet tegen zijn zin minder werkt en dt alleen maar doet omdat de ander dat zo nodig wil. dat werkt toch niet!
pi_76674251
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:29 schreef simmu het volgende:
brrrr, da's ook naar. lijkt me voor je pa trouwens ook een harde noot dan. wat kunnen mensen toch raar doorslaan he. vooral dat emotionele. ik kan daar zo giftig om worden! laat iedereen toch lekker zelf beslissen, uiteindelijk ben je daar ook als zijnde 'de andere' partij toch veel beter mee af! het zou toch wat zijn als ik sangdrax bv moet dwingen tot bv dat ouderschapsverlof nu! dan zit je daar met een vent die kompleet tegen zijn zin minder werkt en dt alleen maar doet omdat de ander dat zo nodig wil. dat werkt toch niet!
Wanneer je een relatie hebt met een emotioneel zwak persoon is deze op die manier wel heel makkelijk te chanteren/ voor blok te zettn.

Wat dan wel weer grappig is dat de ex van mijn pa een best bekend persoon in een plaats in hget zuiden is/was, en ik afgelopen vakantie ook iemand uit die plaats tegen ben gekomen en even de andere kant van het verhaal heb verteld en er nu het grootste vertrouwen in heb dat dat door geroddeld wordt in die plaats waardoor die ex haar gezicht niet zomaar meer in die plaats kan laten zien.
pi_76675556
ooh, zulke fantasietjes heb ik ook altijd. hier op fok bij die ouders zitten een paar van die krengen die altijd tegen me aan het zeiken zijn dat ik onredelijk ben, en die man toch wat meer zijn zin moet geven, blablabla. en die krengen komen uit het zelfde schubbekuttenveen als schoonpa die aldaar dus uit de appie gezet was (ook al een keer uit zn kerk gezet trouwens, kan je nagaan: dan moet je het toch ver drijven lijkt me! dat ze je daar wegknikkeren). en soms heb ik zoooooooo de neiging om gewoon te zeggen: weet je wel over wie ik het dan heb he tuttebel! die man waarvan het halve dorp hem met liefde af zou schieten omdattie ruzie heeft met *iedereen*. echt: hij heeft dus een vriendin. van haar 12 kinderen willen er nog maar 2 op verjaardagen enzo komen. de rest komt niet vanwege schoonpapa. da's toch in en in triest. en dan nog denkt die man dat hij ***het recht aan zijn zijde*** heeft....
pi_76675596
maar goed, jullie weten hoe ik over dat hele ouders subforumpje denk
pi_76678075
quote:
Op maandag 11 januari 2010 13:23 schreef simmu het volgende:
maar goed, jullie weten hoe ik over dat hele ouders subforumpje denk
Ze zouden voor jou speciaal een schoonouders subforumpje moeten maken
pi_76678379
quote:
Op maandag 11 januari 2010 14:27 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ze zouden voor jou speciaal een schoonouders subforumpje moeten maken
ik heb een lopend eigen topic voor die krengen hoor
en ik zweer het je; iedereen is netjes verdeeld. de ene helft van de mensjes vindt me te streng (gun die mensen toch een beetje lol, je kan niks hebben, etc...) en de andere helft vindt me psies te slap (gooi die krengen er toch eens uit, ze zijn naar)
  maandag 11 januari 2010 @ 22:14:35 #194
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_76699566
Hee doe eens rustig, het is hier geen slowchat! oh wacht...
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_76709543
quote:
Op maandag 11 januari 2010 14:34 schreef simmu het volgende:

ik heb een lopend eigen topic voor die krengen hoor
en ik zweer het je; iedereen is netjes verdeeld. de ene helft van de mensjes vindt me te streng (gun die mensen toch een beetje lol, je kan niks hebben, etc...) en de andere helft vindt me psies te slap (gooi die krengen er toch eens uit, ze zijn naar)
Dat weet ik ik lurk teveel.

Grappig eigenlijk om te constateren dat het alleen zwart of wit kan zijn en er geen tussen oplossing hier geaccepteerd worden. Het polderoverleg is dood lijkt het wel.
pi_76711115
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 08:18 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dat weet ik ik lurk teveel.

Grappig eigenlijk om te constateren dat het alleen zwart of wit kan zijn en er geen tussen oplossing hier geaccepteerd worden. Het polderoverleg is dood lijkt het wel.
ja he. aan de ene kant denk ik dan: "mooi", maar aan de andere kant: was het nou echt zo erg om standaard een beetje water bij de wijn te doen op alle gebieden? ik ben nu 37 ( ) en kan me echt niet herinneren dat het allemaal zo hard en ruw (in doen en in taal) was een jaar of 15 terug. maar goed; toen leefde ik natuurlijk wel in een heel ander wereldje (studeren/feesten/beesten)
pi_76711510
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 09:47 schreef simmu het volgende:

[..]

ja he. aan de ene kant denk ik dan: "mooi", maar aan de andere kant: was het nou echt zo erg om standaard een beetje water bij de wijn te doen op alle gebieden? ik ben nu 37 ( ) en kan me echt niet herinneren dat het allemaal zo hard en ruw (in doen en in taal) was een jaar of 15 terug. maar goed; toen leefde ik natuurlijk wel in een heel ander wereldje (studeren/feesten/beesten)
Even op zijn fok's: Jij bent gewoon een vieze bomenknuffelende hippie

Grapje

Ik ben nu 39 en kan me dat ook niet herrineren dat mensen zo bot met elkaar om gingen. Alhoewel ik er in het dagelijkse leven eigenlijk weinig van merk. Alhoewel als we naar het politieke klimaat kijken dan zien we natuurlijk wel de opkomst van de PVV wat gewoon weer een hype zal blijken te zijn. (oei oei dadelijk lezen nog een paar fanboys het hier en hebben we het weer gedaan als hippie's zijnde. )

Het zulllen wel de internethelden zijn, die hier wel een grote mond durven te hebben maar eigenlijk vaak een stelletje losers zijn en op deze manier hun frustaties uit het dagelijks leven kwijt raken, door zo te doen alsof ze heel stoer zijn. Misschien is het ook wel een stuk groepsproces wat elkaar aansteekt met zulke onzin. De groep heeft niet door dat ze zelf net zo erg zijn als die groepen marrokanen waartegen ze denken te ageren.
pi_76711851
ja, dat denk ik ook wel eigenlijk. toen we twee jaar terug in den haag zuid west woonden merkte ik eigenlijk ook vrij weinig van alle ellende in de 'prachtwijken'. kan me nog herinneren dat ik op straat eens commentaar kreeg van zo'n klubje hangallochtonen. die waren stomverbaast dat ik geen politie was. want de politie was altijd de enige die daar netjes "dag jongens" zei! en ik zei altijd iedereen gedag, hence dachten ze dat ik politie was. toen ik zei dat het gewoon netjes is om gedag te zeggen moesten ze hard lachen en toen speelde het wilders gedoe toch al. maar die mensen met zo'n grote bek wonen zelf heul niet in zo'n wijk weet je!
pi_76711910
en ik woon in drenthe. weet je wel hoeveel boomknuffelaars, zweefteven, homeopaten, accapuncturisten etc... hier wonen joh!

oh: voor degenen onder jullie die nieuwsgierig zijn naar zwangerschap & bevalling: hier is wat eerlijke en neutrale info: Van de vrouwen, voor Boebiedoe, ter ondersteuning!
pi_76712345
Ik woon nu in tilburg noord, dat staat bekend als onveilig en flink multicultureel, ik merk er natuurlijk wel iets van. Ja er zijn de afgelopen jaren in een straal van 1 KM om mijn huis heen wel enkele moorden gepleegd maar dat doen de criminelen elkaar aan. Zolang ze niet in het wilde weg gaan schieten is er niets aan de hand. En de AH heeft ook wat meer exotische spullen in hun assortiment, pepers in zuur in grootverpakkingen. Verder een turkse buurman die aan het eind van de ramadan altijd wat lekkers komt brengen.

Tilburg heeft tegen denhaag gezegd dat men niet mee doet aan de onzin om prachtwijken te benoemen omdat het anders nog stigmatiserender werkt, en gelijk hebben ze. In elke wat grotere plaats zijn altijd wel wijken geweest waar een sociale achterstand aanwezig is. We zien het zelfs nu in een dorp als culemborg. Zolabng we van wijken maar geen getto's maken dan komt het vanzelf wel geod met de sociale onderklasse, waardoor er vanzelf weer een nieuwe sociale onderklasse ontstaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')