quote:Innovatie
Hij reageerde geïrriteerd op bankiers die vonden dat nieuwe regelgeving innovatie niet in de weg mocht staan, door te stellen dat de grootste innovatie van de afgelopen twintig jaar de pinautomaat was.
Nee. De pinautomaat is idd een suf ding, maar wel een ding dat het leven compleet veranderd heeft. Een grote vinding dus!quote:Op woensdag 9 december 2009 15:08 schreef Den_Haag het volgende:
Moest erg om een quote uit dit artikel lachen
[..]
![]()
heeft hij gelijk of niet?
Dit is volgens mij de traagst lopend SC waar ook in heel fokquote:Op zondag 10 januari 2010 19:16 schreef simmu het volgende:
zo. ik doe even een update mbt hoe het met mij gaat![]()
in een zin samengevat:
ziehier de bijbehorende foto's. niet schrikken dus Het grote buikentopic deel 59
Zo komt er wel weer wat leven in de SC topic.quote:Op maandag 11 januari 2010 10:50 schreef simmu het volgende:
het toont wel een beetje dat ik me ook de pokke verveel zo he
Wanneer je een relatie hebt met een emotioneel zwak persoon is deze op die manier wel heel makkelijk te chanteren/ voor blok te zettn.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:29 schreef simmu het volgende:
brrrr, da's ook naar. lijkt me voor je pa trouwens ook een harde noot dan. wat kunnen mensen toch raar doorslaan he. vooral dat emotionele. ik kan daar zo giftig om worden! laat iedereen toch lekker zelf beslissen, uiteindelijk ben je daar ook als zijnde 'de andere' partij toch veel beter mee af! het zou toch wat zijn als ik sangdrax bv moet dwingen tot bv dat ouderschapsverlof nu! dan zit je daar met een vent die kompleet tegen zijn zin minder werkt en dt alleen maar doet omdat de ander dat zo nodig wil. dat werkt toch niet!
Ze zouden voor jou speciaal een schoonouders subforumpje moeten makenquote:Op maandag 11 januari 2010 13:23 schreef simmu het volgende:
maar goed, jullie weten hoe ik over dat hele ouders subforumpje denk
ik heb een lopend eigen topic voor die krengen hoorquote:Op maandag 11 januari 2010 14:27 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ze zouden voor jou speciaal een schoonouders subforumpje moeten maken
Dat weet ik ik lurk teveel.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:34 schreef simmu het volgende:
ik heb een lopend eigen topic voor die krengen hoor![]()
en ik zweer het je; iedereen is netjes verdeeld. de ene helft van de mensjes vindt me te streng (gun die mensen toch een beetje lol, je kan niks hebben, etc...) en de andere helft vindt me psies te slap (gooi die krengen er toch eens uit, ze zijn naar)
ja he. aan de ene kant denk ik dan: "mooi", maar aan de andere kant: was het nou echt zo erg om standaard een beetje water bij de wijn te doen op alle gebieden? ik ben nu 37 (quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:18 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat weet ik ik lurk teveel.![]()
Grappig eigenlijk om te constateren dat het alleen zwart of wit kan zijn en er geen tussen oplossing hier geaccepteerd worden. Het polderoverleg is dood lijkt het wel.
Even op zijn fok's: Jij bent gewoon een vieze bomenknuffelende hippiequote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:47 schreef simmu het volgende:
[..]
ja he. aan de ene kant denk ik dan: "mooi", maar aan de andere kant: was het nou echt zo erg om standaard een beetje water bij de wijn te doen op alle gebieden? ik ben nu 37 () en kan me echt niet herinneren dat het allemaal zo hard en ruw (in doen en in taal) was een jaar of 15 terug. maar goed; toen leefde ik natuurlijk wel in een heel ander wereldje (studeren/feesten/beesten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |