8:10 blow in mijn mond... en biertje in de buurt. (mijn werk zit erop).quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:02 schreef simmu het volgende:
en Drugshond, knapt het op van relaxen?
quote:Completing this section is VOLUNTARY and will not affect your application for employment with Goldman Sachs.
At Goldman Sachs, we are committed to our policy of equal opportunity in employment and oppose all forms of unlawful discrimination in any jurisdiction in which we operate. We aim to take every possible step to ensure that individuals are treated equally and fairly and that decisions on recruitment are based solely on objective and job-related criteria.
To enable us to evaluate the effectiveness of our equal opportunity policy (and to comply with record keeping and reporting requirements in some jurisdictions), we ask you to provide information below on your gender and ethnic origin. We understand and respect the fact that equal employment monitoring may be unusual in your jurisdiction.
Viel mij destijds ook altijd op. Toch boeit het volgens mij niet echt, het zal wel voor de statistieken zijn. Uiteindelijk komt je CV in een stapel bij de relevant bankier terecht, die er een selectie uit maakt. Bij die stapel wordt niks vermeldt over etniciteit, dus de HR afdeling zal het wel voor andere doeleinde gebruiken... Ach, Amerikanen...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:16 schreef sitting_elfling het volgende:
Ben me op dit moment aan het inschrijven voor een internship bij een bank en daar stond een optie tussen (die vrijwillig was) om je ethnicity aan te geven. Dat gaf me eigenlijk meer het gevoel dat als je daar aan zou geven dat je een minderheid bent, je meer kans krijgt.
[..]
Zouden ze daar extra geld voor krijgen? Het feit dat ze dus een mengelmoes van mensen bij hun hebben werken om aan te geven dat ze niet discrimineren op huidskleur?
Hey toppie! Dat ziet er wel goed uitquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:01 schreef simmu het volgende:
dit vind ik toch wel de moeite van het vermelden waard: Zwangerschap en geboorte 573 goed kijken!
helemaal naar onder scrollen denk ik.
allebei de guppen hequote:Op maandag 5 oktober 2009 19:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hey toppie! Dat ziet er wel goed uitheb verder niet zoveel met babies maar toch
![]()
Zie overigens dat ik hier postte over mijn stress probleem. Ik probeer dat nu te verminderen door gezonder te eten, meer te slapen, en minder in Londen te zitten en meer in ' boeren drenthe '.
De eerste is goed bevallen dus nog maar eentjetwee?quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:01 schreef simmu het volgende:
dit vind ik toch wel de moeite van het vermelden waard: Zwangerschap en geboorte 573 goed kijken!
helemaal naar onder scrollen denk ik.
Hehe! Nou ik vind Drenthe (die 'stad' in het zuiden van drenthe) heerlijk rustig t.o.v Londen. Ik heb slechts 4 dagen in de week les in Londen, en probeer dat zo goed mogelijk te combineren om in de weekenden zoveel mogelijk thuis te zijn. Voor de rest anti stress oefeningen opzoeken, yoga boekjes lezen .. en mn kat weer opzoeken thuis in Nederland,quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:07 schreef simmu het volgende:
[..]
allebei de guppen he
kom je hier een bakkie pakken. met de rust valt het hier wel mee trouwens hoor, zo met de alcoholische radio-oranje liefhebbende in het bezit van kettingzaag-op-diesel buurman
Het leuke van een forum is dat je eenvoudig conversaties terug kunt vinden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:16 schreef capricia het volgende:
Oh, we hebben ook al een slowchat topic! Jee...ik ben afwezig geweest...wat heb ik gemist?
Ja, zo zie ik dat wel 'al' bij deel 2 zijn..quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het leuke van een forum is dat je eenvoudig conversaties terug kunt vinden.
Werkt de zoekfunctie dan alquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het leuke van een forum is dat je eenvoudig conversaties terug kunt vinden.
mijn gupjes nu met elkaar voorlopigquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:16 schreef capricia het volgende:
Oh, we hebben ook al een slowchat topic! Jee...ik ben afwezig geweest...wat heb ik gemist?
Wie heeft er een relatie met wie???
Het wordt rustig hier.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:09 schreef remlof het volgende:
haatbaard hoeft om dezelfde reden nooit meer terug te komen
genant, maar wat heerlijk! ik heb me daar een pesthekel aan die figuurquote:
5 typische filmpjes van d'rquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:03 schreef sitting_elfling het volgende:
Is goed, ik zal vanavond even kijken of ik de geschikte plaatjes en filmpjes van deze dame kan vinden. Oh, we hebben ook d'r werk email adres en kunnen zien wanneer ze online is. Rawr...
Ik kan uiteraard hier nu niet gaan zoeken op plaatjes of filmpjes van Gigi, dan gaan ze raar op kijken als ze in mn logs hier kijken
Tvp voor de foto'squote:Op dinsdag 1 september 2009 09:51 schreef SeLang het volgende:
Zo, ik vertrek NU voor 2 maanden naar Indonesie...
Tot in november
Ik was de oude ava zat en ik dacht: "ik houd van iedereen!". Soort communistisch trekje zeg maar...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:29 schreef Bolkesteijn het volgende:
capricia, je usericon.Ik dacht dat er een nieuwe user was in AEX.
Dat is helemaal niet communistisch. Sterker nog, kapitalisten kunnen van iemand houden zonder dat zij daar bijvoorbeeld uit financiële of veiligheids motieven toe worden aangezet. Echter, menig communistisch leider is geliefd bij zijn volk enkel omdat hij dat afdwingt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 03:14 schreef capricia het volgende:
Ik was de oude ava zat en ik dacht: "ik houd van iedereen!". Soort communistisch trekje zeg maar...
Eens hoor!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 03:34 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet communistisch. Sterker nog, kapitalisten kunnen van iemand houden zonder dat zij daar bijvoorbeeld uit financiële of veiligheids motieven toe worden aangezet. Echter, menig communistisch leider is geliefd bij zijn volk enkel omdat hij dat afdwingt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |