Men, ik heb sowieso de afgelopen 3 week ( tour de francequote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:05 schreef simmu het volgende:
wil je wel geloven dan dat wij hier vanochtend met zn allen tot kwart voor 9 lagen te ronken? selene is overdag lastig met slapen, een enkele keer tussen 7 en 8 uur 's avonds nog gezeur, maar daarna vrijwel nooit. als die 's avonds klooit is er echt iets aan de hand hoor. hier is het overdag allemaal volledig babygericht. ik kan hooguit wat inetten (compu staat naast de box) en een klein klusje in huis tussendoor.
wel leuk dat het zo gezellig was
Wil ik dat ?... Links naast mij staat een licht zoemende rakker met mijn back bone naar het internet.quote:Op maandag 27 juli 2009 18:04 schreef simmu het volgende:
kan je niet in pijnacker in een pension gaan zitten dan?
6 weken in een b2b salon en ik ben verkocht.,quote:Op maandag 27 juli 2009 20:45 schreef simmu het volgende:
6 weken in een pensionnetje en een leuk laptopje erbij dan?
Zijn b2b salons vergelijkbaar met chinese massagsalonsquote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:05 schreef Drugshond het volgende:
[..]
6 weken in een b2b salon en ik ben verkocht.,
Maar dan zonder de spelden.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:35 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zijn b2b salons vergelijkbaar met chinese massagsalons
Griekenland. Klein eilandje en een apartementje in een vissersdorpje van niks. Heerlijk weer gehad en eigenlijk voornamelijk ontspannen. Was nieuw voor mij, maar beviel eigenlijk goed.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben terug van Castellane, Zuid-Frankrijk. Jij? Goed weer gehad, steeds 30-35 graden gehad met een lekker windje.
En dan als de beurs gesloten is, kun je de schermen omtoveren tot de perfecte racesimulator.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:59 schreef sitting_elfling het volgende:
Of je moet het zo gek maken om 1 kamer volledig in te richten als 'beleggins hok' met 9 schermen en elke ochtend een dame die je verse koffie brent + alle financiele dagbladen, maar daarvoor wissel ik nog te vaak van woonplaats
zie mijn linkje in BB&B, je kan altijd trouwenquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:59 schreef sitting_elfling het volgende:
Nog een maand wachten voordat ik weer mijn tools kan gebruiken en weer achter de BB kan. Volgende keer neem ik dat ding gewoon mee onder de arm incluis kabelsHet beats thuis zitten met een laptop en wat abbo's en kleinschalige tools. Of je moet het zo gek maken om 1 kamer volledig in te richten als 'beleggins hok' met 9 schermen en elke ochtend een dame die je verse koffie brent + alle financiele dagbladen, maar daarvoor wissel ik nog te vaak van woonplaats
oh, de juiste mensen mogen best geintjes uithalen hoorquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:04 schreef Zero2Nine het volgende:
BedanktJe had het wel vaker over de slechte sfeer in OUD maar ik heb daar verder niets te zoeken dus lees daar nooit. Heb ook het idee dat ze daar ook niet echt in zijn voor geintjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |