abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71331090
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 12:05 schreef simmu het volgende:
wil je wel geloven dan dat wij hier vanochtend met zn allen tot kwart voor 9 lagen te ronken? selene is overdag lastig met slapen, een enkele keer tussen 7 en 8 uur 's avonds nog gezeur, maar daarna vrijwel nooit. als die 's avonds klooit is er echt iets aan de hand hoor. hier is het overdag allemaal volledig babygericht. ik kan hooguit wat inetten (compu staat naast de box ) en een klein klusje in huis tussendoor.

wel leuk dat het zo gezellig was
Men, ik heb sowieso de afgelopen 3 week ( tour de france ) eigenlijk elke dag uitgeslapen tot minstens 11 uur en in sommige gevallen niet voor 1 uur mn bed uit tot er live beelden kwamen op TV van de tour

Maarja, de tour is weer voorbij dus moeten we ons maar weer op de beurs gaan richten komende week en het visum interview straks nog begin augustus. Vakantie
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_71331845
Tour de France vanuit bed kijken, dat is wel heel decadent zeg. En die renners maar zwoegen.

Ik ga morgen maar weer eens 150 km fietsen. Niks leukers dan Radio Tour de France op de racefiets luisteren.
pi_71352200
Zo, we kruipen ook maar eens onder de steen vandaan. Bizar hard gewerkt de afgelopen 2 maanden, net terug van vakantie. Batterij is opgeladen, nu weer volle bak knallen
  maandag 27 juli 2009 @ 15:19:13 #29
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_71366925
Leuke grappen kennen ze op mijn werk
Ze willen mij 6 weken sturen naar Pijnakker (om een lopend project te copy pasten) , per dag 250 + km rijden (heen en terug).
Zie niet 1..2..3 een way out of een andere collega hiervoor in aanmerking komt.

Welnu .. dan maar free market principle..... What's in it for me.
Bad you ass dat het mes dan op tafel komt.

Been there done that. Heb destijds bewust gekozen voor local strong based bedrijf. En nu lijkt het weer dat ik weer ga toeren (daarvoor ben ik juist uit de ICT gestapt in the first place).

Voel me net Tony Montana.
- You talkin' to me ... i've raised all-in if needed.
pi_71367406
Hier bijna klaar voor vakantie. Nog even een dagje terug op kantoor om wat lopende zaken in bed te stoppen en morgen foetsie... Tot over 2 weken
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_71371486
kan je niet in pijnacker in een pension gaan zitten dan?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 27 juli 2009 @ 19:31:47 #32
89730 Drugshond
pi_71373786
quote:
Op maandag 27 juli 2009 18:04 schreef simmu het volgende:
kan je niet in pijnacker in een pension gaan zitten dan?
Wil ik dat ?... Links naast mij staat een licht zoemende rakker met mijn back bone naar het internet.
Inmiddels 4 jr oud met wat upgrades maar kan nog alles (inclusief sw). Custom made overigens (ben nog niet helemaal uit de ICT).
pi_71376226
6 weken in een pensionnetje en een leuk laptopje erbij dan?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 08:05:22 #34
89730 Drugshond
pi_71385836
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 08:05 schreef Drugshond het volgende:

[..]

6 weken in een b2b salon en ik ben verkocht.,
Zijn b2b salons vergelijkbaar met chinese massagsalons
  dinsdag 28 juli 2009 @ 08:50:16 #36
89730 Drugshond
  woensdag 29 juli 2009 @ 14:51:42 #37
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_71429159
U is niet bekend met de happy ending?
Overal verstand van.
pi_71694544
ik was niet toegekomen aan selene's vorderingen elke dag. het spijt me, mea culpa. we hebben het druk gehad

selene's grootste hobby de laatste tijd is pinball spelen in haar bedje met zichzelf als bal
eerst alleen via het korte stukje, nu ook via het lange stuk. het goede nieuws is dat ze nu korte stukjes los kan lopen (in haar bedje). het slechte nieuws is dat ze het net niet haalt danwel tegen de bedrand aan smakt. wat de vele onverklaarbare bulten en blauwe plekken de laatste week verklaart

ik ben een wijf. ik moet chatten. so sue me. wil er nog iemand een schematische voorstelling van het pinballfeest? ik verveel me de pleuris en het is nog te warm hier om al naar bed te gaan
pi_71695483
hier een eenvoudige weergave van de situatie. denk er nog 300 pijlen bij want ze houdt het gerust wel ff vol

pi_71708255
Back from the beach. Nu even alle topics op AEX weer vol spammen met mijn nuttige bijdrages. Of niet natuurlijk.
pi_71708369
Ik ben terug van Castellane, Zuid-Frankrijk. Jij? Goed weer gehad, steeds 30-35 graden gehad met een lekker windje .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_71708731
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 14:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben terug van Castellane, Zuid-Frankrijk. Jij? Goed weer gehad, steeds 30-35 graden gehad met een lekker windje .
Griekenland. Klein eilandje en een apartementje in een vissersdorpje van niks. Heerlijk weer gehad en eigenlijk voornamelijk ontspannen. Was nieuw voor mij, maar beviel eigenlijk goed.
pi_71710340
Welkom terug beiden. Ik ga ergens volgende week een weekje weg. Zeilen op zee naar een aantal Nederlandse en Duitse waddeneilanden.
pi_71746595
Nog een maand wachten voordat ik weer mijn tools kan gebruiken en weer achter de BB kan. Volgende keer neem ik dat ding gewoon mee onder de arm incluis kabels Het beats thuis zitten met een laptop en wat abbo's en kleinschalige tools. Of je moet het zo gek maken om 1 kamer volledig in te richten als 'beleggins hok' met 9 schermen en elke ochtend een dame die je verse koffie brent + alle financiele dagbladen, maar daarvoor wissel ik nog te vaak van woonplaats
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_71750403
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 22:59 schreef sitting_elfling het volgende:
Of je moet het zo gek maken om 1 kamer volledig in te richten als 'beleggins hok' met 9 schermen en elke ochtend een dame die je verse koffie brent + alle financiele dagbladen, maar daarvoor wissel ik nog te vaak van woonplaats
En dan als de beurs gesloten is, kun je de schermen omtoveren tot de perfecte racesimulator.

Ik kan een groot scherm overigens van harte aanraden. Ik heb een 24 inch scherm (1920 x 1200) en een 21 inch scherm (1600 x 1200), en dat werkt echt heerlijk. Alle ruimte (meer dan 3500 pixels in de breedte) bij het werken met Excel/AutoCAD, en op het andere scherm krantenberichten, Maple/MatLab, papers, FOK! en wat muziek.
pi_71752221
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 22:59 schreef sitting_elfling het volgende:
Nog een maand wachten voordat ik weer mijn tools kan gebruiken en weer achter de BB kan. Volgende keer neem ik dat ding gewoon mee onder de arm incluis kabels Het beats thuis zitten met een laptop en wat abbo's en kleinschalige tools. Of je moet het zo gek maken om 1 kamer volledig in te richten als 'beleggins hok' met 9 schermen en elke ochtend een dame die je verse koffie brent + alle financiele dagbladen, maar daarvoor wissel ik nog te vaak van woonplaats
zie mijn linkje in BB&B, je kan altijd trouwen

dit linkje dus
pi_71757357
speciaal voor Zero2Nine: sappige reltopics in OUD

de nieuwste: OUD Feedback topic
en die van het afgelopen weekend waar ik zelf bij betrokken was: OUD Feedback topic (vanaf pagina 3,4)

vooralsnog is de score nu: 2 users weggepest op 1 weekend tijd. natuurlijk verdient deze post van mij ook geen schoonheidsprijs. edoch: als mensen (mods notabene) mij gaan pmmen om tegen me te zeggen dat ik niet moet "zaniken" wordt ik ook giftig. les geleerd: niet proberen met rede enzo te discussieren met mavotrienen. dat lukt namelijk niet
  maandag 10 augustus 2009 @ 13:04:19 #48
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_71758030
Bedankt Je had het wel vaker over de slechte sfeer in OUD maar ik heb daar verder niets te zoeken dus lees daar nooit. Heb ook het idee dat ze daar ook niet echt in zijn voor geintjes.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_71758389
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:04 schreef Zero2Nine het volgende:
Bedankt Je had het wel vaker over de slechte sfeer in OUD maar ik heb daar verder niets te zoeken dus lees daar nooit. Heb ook het idee dat ze daar ook niet echt in zijn voor geintjes.
oh, de juiste mensen mogen best geintjes uithalen hoor
wij niet dus
pi_71759700
Zit niet zo te zaniken, simmu.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: