abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78215037
Simmu is bevallen van twee jongetjes!! Gisteravond om 23:47 kwam Ravi met 1235 gram en om 23:48 Kiro met ong. 800 gram. Beide zagen er goed uit, ze hebben een goede start gehad. Kiro had wel een klein beetje bloedverlies maar over een paar uur horen we hoe het echt met ze is.

Simmu zelf maakt het goed.
pi_78220960
Gefeliciteerd, wat een lichte kindjes zijn dat zeg, ik hoop voor jullie dat alles goed gaat komen dan. Veel succes ermee
pi_78228548
Gefeliciteerd! Hoe gaan ze heten? Alex en Xander?

Een hele, hele slechte pun..
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_78230185
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 17:07 schreef sitting_elfling het volgende:
Hoe zit het met de taal daar eigenlijk? Ik heb geen idee wat ze daar spreken en of ze daar enigsinds engels verstaan? (bijv. toen je in het ziekenhuis was .. is dat handen en voeten en gebaren werk of toch nog enige conversatie door middel van een tolk?)
Ik vind die Spaanstalige voornamen altijd zo opvallend.
pi_78230255
Ah, nieuwe toekomstige FOK!kers, gefeliciteerd.
pi_78230372
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 09:54 schreef Basp1 het volgende:
Gefeliciteerd, wat een lichte kindjes zijn dat zeg, ik hoop voor jullie dat alles goed gaat komen dan.
Ik ben er niet heel goed in ingevoerd ( ) maar volgens mij is het gebruikelijk bij tweelingen dat beide kinderen minder gewicht hebben, dismaturiteit noemen ze dat dacht ik (is er toch nog wat blijven hangen van de biologieles).
pi_78230975
Gefeli
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  zaterdag 20 februari 2010 @ 16:01:15 #258
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_78231399
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 01:53 schreef sangdrax het volgende:
Simmu is bevallen van twee jongetjes!! Gisteravond om 23:47 kwam Ravi met 1235 gram en om 23:48 Kiro met ong. 800 gram. Beide zagen er goed uit, ze hebben een goede start gehad. Kiro had wel een klein beetje bloedverlies maar over een paar uur horen we hoe het echt met ze is.

Simmu zelf maakt het goed.
Gefeliciteerd!!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_78232668
CongratS
Een tweeling! Jullie gaan het druk krijgen!
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_78232753
Feli
Veel geluk gewenst met jullie gezinsuitbreiding.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  zaterdag 20 februari 2010 @ 16:47:22 #261
78918 SeLang
Black swans matter
pi_78232760
Wanneer gaan ze naar de beurscrash creche ?
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zaterdag 20 februari 2010 @ 16:57:07 #262
179598 Deprater
werken fijn, niks doen beter
pi_78265228
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 15:21 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Ik ben er niet heel goed in ingevoerd ( ) maar volgens mij is het gebruikelijk bij tweelingen dat beide kinderen minder gewicht hebben, dismaturiteit noemen ze dat dacht ik (is er toch nog wat blijven hangen van de biologieles).
Dat is gebruikelijk maar lang niet zo licht als deze. Ze zijn vroeg gehaald (met 30 weken) omdat de kleinste in de problemen kwam door slechte doorstroming in de navelstreng.

Ze doen het trouwens allebei uitstekend, en Simmu ook.
pi_78268589
gefeliciteerd simmu en sangdrax !!!!

en goed om te lezen dat het goed met ze gaat.
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
pi_78508212
Het lijkt mij een aardig idee om weer een AEX-meeting te organiseren. De laatste bespiegelingen op de economie uitwisselen, beleggingsstrategieën onder de loep nemen, en dat alles met een lekker biertje er bij.
pi_78508319
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 00:57 schreef Bolkesteijn het volgende:
Het lijkt mij een aardig idee om weer een AEX-meeting te organiseren. De laatste bespiegelingen op de economie uitwisselen, beleggingsstrategieën onder de loep nemen, en dat alles met een lekker biertje er bij.
Helemaal voor!!
Vond vorige keer echt super geslaagd!
Liefst met eten erbij..leuk om jou weer eens te zien!!
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_78508510
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 01:00 schreef capricia het volgende:
Helemaal voor!!
Vond vorige keer echt super geslaagd!
Liefst met eten erbij..leuk om jou weer eens te zien!!
Ik zal er binnenkort wel even een topic over openen. Rotterdam is de meest uitgelezen plek voor de meeting ( ), maar het ziet er naar uit dat ik vanaf maart dakloos ( ) ben dus dat is jammer, want anders zouden er logees bij mij terecht kunnen.
pi_78508560
Dakloos? Dat klinkt niet goed...hoe dat zo?
Rotterdam is trouwens geen probleem voor mij...ga graag met de trein.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_78508625
Dakloos omdat het er naar uit ziet dat ik uit mijn kamer in Rotterdam moet (de verhuurder wil er wat anders mee gaan doen), dus dan ga ik maar weer even thuis wonen totdat ik voor een redelijke prijs weer een nieuwe kamer te pakken heb.
pi_78508674
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 01:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
Dakloos omdat het er naar uit ziet dat ik uit mijn kamer in Rotterdam moet (de verhuurder wil er wat anders mee gaan doen), dus dan ga ik maar weer even thuis wonen totdat ik voor een redelijke prijs weer een nieuwe kamer te pakken heb.
Klote...
En waar is 'thuis'.. ook Rotterdam?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_78508776
'Thuis' is in Amersfoort. Het is wel jammer want ik zat wel op een mooi plekje, aan de andere kant zit ik er vanaf de zomer al helemaal alleen, dus dat begint ook wel heel erg saai te worden. En de verhuurder is een prima gast dus ik ga er geen problemen van maken. Het is niet anders.
pi_78508806
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 01:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
'Thuis' is in Amersfoort. Het is wel jammer want ik zat wel op een mooi plekje, aan de andere kant zit ik er vanaf de zomer al helemaal alleen, dus dat begint ook wel heel erg saai te worden. En de verhuurder is een prima gast dus ik ga er geen problemen van maken. Het is niet anders.
Meet in Amersfoort is ook niet slecht!
Goed idee om er een topic over te starten, en anders wil ik dat wel!
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_78508948
Tsja, Amersfoort, het moet wel gezellig worden toch? Wat mij ook leuk lijkt is om er een AvA/cijferpublicatie bezoek (gewoon 1 aandeel kopen en klaar ben je) aan te koppelen, voor de mensen die daar zin in hebben. Ik ben daar echt nog nooit geweest en volgens mij is dat wel leuk om een keer te zien hoe dat allemaal gaat. Ik besef wel dat ik in een riante positie zit, want ik heb bijvoorbeeld eind april vakantie, en dan is ook het AvA hoogseizoen.
pi_78509053
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 01:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
Tsja, Amersfoort, het moet wel gezellig worden toch?
Een leuke eettent en een leuke kroeg is genoeg..liefst gecombineerd.
Vorig jaar verbaasde het mij hoeveel mensen er toch uit het oosten van het land kwamen..in die zin is Utrecht of Amersfoort westerlijk genoeg..maar laten we eerst eens een datum prikken...en er een topic over starten!
Wil jij dat doen, of wil je dat ik het doe?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_78509083
Amersfoort is totale horror vanuit Nijmegen met de trein hoor (er kwamen toch drie mensen uit Nijmegen de vorige keer?), maar we komen daar vanzelf wel uit welke plaats het handigst is denk ik. Start jij er maar een topic over, dat blauw staat lekker officieel. En ik ben de laatste tijd erg weinig op FOK!.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')