Ik vind die Spaanstalige voornamen altijd zo opvallend.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:07 schreef sitting_elfling het volgende:
Hoe zit het met de taal daar eigenlijk? Ik heb geen idee wat ze daar spreken en of ze daar enigsinds engels verstaan? (bijv. toen je in het ziekenhuis was .. is dat handen en voeten en gebaren werk of toch nog enige conversatie door middel van een tolk?)
Ik ben er niet heel goed in ingevoerd (quote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:54 schreef Basp1 het volgende:
Gefeliciteerd, wat een lichte kindjes zijn dat zeg, ik hoop voor jullie dat alles goed gaat komen dan.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:53 schreef sangdrax het volgende:
Simmu is bevallen van twee jongetjes!! Gisteravond om 23:47 kwam Ravi met 1235 gram en om 23:48 Kiro met ong. 800 gram. Beide zagen er goed uit, ze hebben een goede start gehad. Kiro had wel een klein beetje bloedverlies maar over een paar uur horen we hoe het echt met ze is.
Simmu zelf maakt het goed.
Dat is gebruikelijk maar lang niet zo licht als deze. Ze zijn vroeg gehaald (met 30 weken) omdat de kleinste in de problemen kwam door slechte doorstroming in de navelstreng.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik ben er niet heel goed in ingevoerd () maar volgens mij is het gebruikelijk bij tweelingen dat beide kinderen minder gewicht hebben, dismaturiteit noemen ze dat dacht ik (is er toch nog wat blijven hangen van de biologieles).
Helemaal voor!!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:57 schreef Bolkesteijn het volgende:
Het lijkt mij een aardig idee om weer een AEX-meeting te organiseren. De laatste bespiegelingen op de economie uitwisselen, beleggingsstrategieën onder de loep nemen, en dat alles met een lekker biertje er bij.
Ik zal er binnenkort wel even een topic over openen. Rotterdam is de meest uitgelezen plek voor de meeting (quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:00 schreef capricia het volgende:
Helemaal voor!!
Vond vorige keer echt super geslaagd!
Liefst met eten erbij..leuk om jou weer eens te zien!!
Klote...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
Dakloos omdat het er naar uit ziet dat ik uit mijn kamer in Rotterdam moet (de verhuurder wil er wat anders mee gaan doen), dus dan ga ik maar weer even thuis wonen totdat ik voor een redelijke prijs weer een nieuwe kamer te pakken heb.
Meet in Amersfoort is ook niet slecht!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
'Thuis' is in Amersfoort.Het is wel jammer want ik zat wel op een mooi plekje, aan de andere kant zit ik er vanaf de zomer al helemaal alleen, dus dat begint ook wel heel erg saai te worden. En de verhuurder is een prima gast dus ik ga er geen problemen van maken. Het is niet anders.
Een leuke eettent en een leuke kroeg is genoeg..liefst gecombineerd.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
Tsja, Amersfoort, het moet wel gezellig worden toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |