Jongens,
Een telefoon bestellen via Marktplaats, het lijkt heel simpel.
Ik zocht een D - 600, heb diverse aanbieders gecontacteerd, diverse boden gedaan en na eindelijk 2 weken is het raak. Ik heb een verkoper gevonden die het tegen mij geboden prijs aan mij wilt verkopen.
Nu was het nog even mailen geblazen. duidelijk aangeven hoe we het doen.
Prima, ik kon het digitaal overmaken en hij kon het dan voor mij op de post zetten.
Ik naar mijn online banking ik zeg, woppa al op Zaterdag overgemaakt... kun je mij nu de telefoon sturen?
''nee nog niet maar nou kan ik niet checken of je het geld hebt verstuurd want mijn afschrift komt pas rond 28 juli kun jij iets sturen waar ik kan zien dat je het hebt overgemaakt?
dan stuur ik hem maandag gelijk op.''
Prima! online afschrift gekopieerd, geplakt en verstuurd op maandag avond.
''0ke bedankt ik doe hem dinsdag meteen op de post;)''
Heel mooi achmed..!
Dus ik stel dinsdag de vraag; ik neem aan dat je hemt verstuurd hebt, heb je de track en trace nummer voor mij?
achmed antwoord,
''Hallo,
Absoluut niet! ik kreeg net mijn afschrift en er is niks gestort dus sorry.''
achmed achmed..!
Wie snapt er nou niet, dat als je zaterdag via online banking overschrijft dat het dan dinsdag nog niet te zien is op je afschrift?
Het is heel Logisch dat
A) ze werken zaterdag & zondag niet
b) het duurt 3 tot 4 dagen...!
En c, dit is de reden waarom ik een kopie stuurde, zoals hij wou. Hierop is duidelijk te zien dat het overgeschreven is.
Een hele domme Marokkaan dus,

die zijn afspraak niet nakomt. En ik mag nog langer wachten op de telefoon.
Ik heb geprobeerd hem te bellen maar kreeg een Marokkaanse vader die ik niet god kon verstaan.
straks nog een keer proberen te bellen en anders een nieuwe mail sturen, waarbij ik hem waarschuw voor andere maatregelen.
lekker achmed..!