Jaquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:30 schreef nightsleeper het volgende:
Jij ging d'r zeker alleen maar heen om naar d'r tetten te kijken.
Mensen die over mij klagenquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:38 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Of mensen die drukken tijdens concerten om vooraan te staan.
Wacht.. wat?quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:29 schreef Juicyhil het volgende:
nog een klacht: de lidmaatschapsprijzen zijn van 3 euro naar 3,50 euro gegaan. Sorry als dat al een tijd is, kom de laatste tijd alleen maar via gastenlijst naar binnen
Inderdaad. Vreselijk. Mensen die naar voren duwen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:38 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Of mensen die drukken tijdens concerten om vooraan te staan.
Dat was in die quote staat.quote:
Je klaagt over 50 cent (quote:
Nee, die lidmaatschappen in zijn algemeen. Slaat gewoon nergens op.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je klaagt over 50 cent () terwijl je er nog even een verkapte-kijk-mij-op-gastenlijsten-staan regel achteraan flikkert?
Aaah, daarom is de muziek dus niet leuk. Ik zat al te bedenken waarom ik er naartoe was geweest.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:43 schreef Catch22- het volgende:
mensen die niet door hebben dat ook zij weer een 13 in een dozijn artiestje is
Echt niet.quote:
Wel weer die tetten he?quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Aaah, daarom is de muziek dus niet leuk. Ik zat al te bedenken waarom ik er naartoe was geweest.
GMTA!quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:31 schreef Syb-rund. het volgende:
ik las colbie jailbait
ik ben enigzins teleurgesteld nu
Dancefeestenquote:
quote:
quote:It starts in my toes
make me crinkle my nose
where ever it goes
i always know
that you make me smile
please stay for a while now
just take your time
quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:09 schreef Smart_ass het volgende:
Colbie Caillat!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat een uber mega epische faal zeg.
Die nummers van haar zijn echt rijmelarij van het niveau likmevestje.
[..]![]()
Dat vind ik zo'n irritant zeiknummerquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]![]()
Dus dat kutnummer is van haar.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]![]()
Op die foto ziet ze er anders best lekker uit, wat is daar faal aan?quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:09 schreef Smart_ass het volgende:
En jij heel aandachtig proberen te luisteren tussen die bierdrinkende schreeuwapen, terwijl je het liedje ook gewoon kon kopen/downloaden ipv naar het concert te gaan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:00 schreef Jill-RMC het volgende:
Staan ze toch bij de verkeerde artiest omdat Lucky eigenlijk gewoon een nummer van Jason Mraz is![]()
Maar idd ontzettend irritant, ik krijg het ook altijd voor elkaar om bij dat soort mensen in de buurt te gaan staan. Of dat ze tijdens nieuwe nummers of gave covers luid hun weekend gaan bespreken omdat "het nummer toch niet op de cd staat".
Stiereschijt, ben je wel eens naar een concert geweest?quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:02 schreef Rosbief het volgende:
[..]
En jij heel aandachtig proberen te luisteren tussen die bierdrinkende schreeuwapen, terwijl je het liedje ook gewoon kon kopen/downloaden ipv naar het concert te gaan.
Tuurlijk niet, dan kan ie een avond niet naar z'n Frans Bauer dvd kijken!quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Stiereschijt, ben je wel eens naar een concert geweest?
Haar muziek misschien? Of ga jij naar concerten puur omdat je die artiest knap vindt?quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Op die foto ziet ze er anders best lekker uit, wat is daar faal aan?
hee goed punt, dat is een topic waardquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Haar muziek misschien? Of ga jij naar concerten puur omdat je die artiest knap vindt?
Geen idee, ik ken haar muziek niet.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Haar muziek misschien? Of ga jij naar concerten puur omdat je die artiest knap vindt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |