quote:Woest door pindasaus op patat
SCHIEDAM - Een 47-jarige Schiedammer R. W. sloeg december vorig jaar een snackbar in de Nieuwe Maasstraat in zijn woonplaats kort en klein, omdat hij ongevraagd pindasaus bij zijn snack had gekregen en bij thuiskomst een bestelde kaassoufflé ontbrak.
"Ik kom daar al jaren en ze weten dat ik niet van pindasaus houd,'' aldus de verdachte in de rechtszaal. ,,Ik zat thuis op de bank, deed het zakje open en zag direct dat het verkeerd was. Ik werd woest, ging terug naar die zaak en ging helemaal door het lint.''
De man veegde, volgens twee getuigen, eerst met zijn arm de bloempotten van de vensterbank in de eetzaak, trapte de brievenbus uit de voordeur, smeet een stoel door de snackvitrine en wierp de kassa op de grond.
"Ik kan niks tillen met mijn armen door dat probleem met mijn wervels,'' reageerde de verdachte, die een kunststof neksteun droeg. "Tien jaar geleden ben ik aangevallen door een junk. Daarbij kreeg ik een baksteen in mijn nek. Ik kan die kassa niet op de grond hebben gegooid. Die kok gaf mij een duw en ik duwde terug, toen viel hij tegen de kassa. Met die stoel verdedigde ik me, toen personeel mij aanviel. Ik ben hier gekomen met lood in mijn schoenen. Volgende maand word ik weer aan mijn wervels geopereerd. Het is nooit meer goed gekomen. Ik ben daardoor heel opvliegend en heb een posttraumatisch stress syndroom. Daarom volg ik al een anti-agressiecursus.''
Gezien zijn persoonlijke situatie veroordeelde de rechter de Schiedammer tot een voorwaardelijke celstraf van een maand.
Hij is in ieder geval gezakt voor z'n praktijkexamenquote:
Nou, dat heeft al zijn vruchten afgeworpen.quote:Daarom volg ik al een anti-agressiecursus.
Houdt ie niet zo van, geloof ik.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:11 schreef Bowlingbal het volgende:
KOOP DAN VERDOMMME SELLFLFFFF PINNNAASOOOUSSS!111!!
[/Telegraaf.nl]
De arme man is aangevallen door het personeelquote:
Vooralsnog wel. Maar het stapelt zich op. Ooit zal er die druppel zijn die de emmer doet overlopen en dan barst de bom.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:16 schreef Weltschmerz het volgende:
En zo'n snackbar komt er weer gewoon mee weg...
De meeste mensen zijn niet zo anaal georiënteerd, denk dat het daar aan ligt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:18 schreef muay-toy het volgende:
terechte klacht van die man. als je iets besteld en je daarvoor betaald moet je het ook krijgen! het valt me nog mee dat de man de cafetariahouder niet anaal heeft vernederd!
Het moet wel op het niveau van de Hardwerkende Nederlander blijven hè.quote:
Het is pindasaus.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:30 schreef Pool het volgende:
Zodra een snackbar zijn producten met 'patatje pinda' aanduidt, is dat mijns inziens al een voldoende reden om de eigenaar met zijn gezicht in het vet te duwen, zijn benen door de frietsnijder te halen en vervolgens met zijn bloed in het groot "HET IS GODVERDOMME EEN FRIETJE SATÉ(SAUS)" op de ruit te schrijven.
Wat dat betreft heeft die verdachte zich goed ingehouden, hulde daarvoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |