Hoezo zat ik fout, had ik moeten stoppen danquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:40 schreef Herkauwer het volgende:
Je weet dat jij fout zat he.... toch? Ik hoop het maar?
Trouwens in wat voor een auto rij je dat je niet kan remmen en/of gas geven om 95 te gaan rijden op een invoegstrook?
Omdat bij het invoegen jij moet zorgen dat je kan invoegen. Je moet anticiperen op de ruimte die er is, niemand is verplicht om een baan naar links te gaan. Of je moet langzamer gaan rijden of gas geven en er voor invoegen en niet de vrachtwagen de schuld geven.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:41 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Hoezo zat ik fout, had ik moeten stoppen dan
Ik rijdt in een 520d maar was zwaar beladen dus niet al te snel meer
En er staat ook een muur? Dat je die vrachtwagen niet kon zien?quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:42 schreef LockonStratos het volgende:
En de invoegstrook daar is letterlijk iets van 30m lang
Je weet waar NL voor staat in Duitsland he? Nür Links, oftewel Duitsers zeggen dat over onsquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:49 schreef fathank het volgende:
Moffen kunnen sowieso niet rijden. 9 van de 10 blijven continu links plakken met 125 (in Nederland tenminste. In duitsland blijven ze ook links plakken, maar dan met 225). Rot op, ik wil er langs
Ja dat weet ik ja. Maar feit is dat die moffen in Nederland irritanter zijn dan NL'ers in Duitsland.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:51 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Je weet waar NL voor staat in Duitsland he? Nür Links, oftewel Duitsers zeggen dat over ons
Vergis je niet in de Duitsers in NL, je wil niet weten hoeveel van die Duitsers eigenlijk Nederlanders zijn die in Duitsland wonenquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ja. Maar feit is dat die moffen in Nederland irritanter zijn dan NL'ers in Duitsland.
In Nederland niet.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:01 schreef defabiman het volgende:
OP faal, het is idd LKW,...
en Duitsers rijden meestal een stuk socialer dan onze landgenoten...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |