Hoezo zat ik fout, had ik moeten stoppen danquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:40 schreef Herkauwer het volgende:
Je weet dat jij fout zat he.... toch? Ik hoop het maar?
Trouwens in wat voor een auto rij je dat je niet kan remmen en/of gas geven om 95 te gaan rijden op een invoegstrook?
Omdat bij het invoegen jij moet zorgen dat je kan invoegen. Je moet anticiperen op de ruimte die er is, niemand is verplicht om een baan naar links te gaan. Of je moet langzamer gaan rijden of gas geven en er voor invoegen en niet de vrachtwagen de schuld geven.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:41 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Hoezo zat ik fout, had ik moeten stoppen dan
Ik rijdt in een 520d maar was zwaar beladen dus niet al te snel meer
En er staat ook een muur? Dat je die vrachtwagen niet kon zien?quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:42 schreef LockonStratos het volgende:
En de invoegstrook daar is letterlijk iets van 30m lang
Je weet waar NL voor staat in Duitsland he? Nür Links, oftewel Duitsers zeggen dat over onsquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:49 schreef fathank het volgende:
Moffen kunnen sowieso niet rijden. 9 van de 10 blijven continu links plakken met 125 (in Nederland tenminste. In duitsland blijven ze ook links plakken, maar dan met 225). Rot op, ik wil er langs
Ja dat weet ik ja. Maar feit is dat die moffen in Nederland irritanter zijn dan NL'ers in Duitsland.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:51 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Je weet waar NL voor staat in Duitsland he? Nür Links, oftewel Duitsers zeggen dat over ons
Vergis je niet in de Duitsers in NL, je wil niet weten hoeveel van die Duitsers eigenlijk Nederlanders zijn die in Duitsland wonenquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ja. Maar feit is dat die moffen in Nederland irritanter zijn dan NL'ers in Duitsland.
In Nederland niet.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:01 schreef defabiman het volgende:
OP faal, het is idd LKW,...
en Duitsers rijden meestal een stuk socialer dan onze landgenoten...
Over falen gesprokenquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:58 schreef Rio het volgende:
LKW gebruiken als je vrachtwagen bedoelt = faal.
Ja, en dat is dus niet zoals het werkt luizebolquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:29 schreef LockonStratos het volgende:
Ik kwam er alsnog wel voor maar moest een stukkie over de vluchtstrook ja!
Je doelt op wezen? Dat is geen werkwoord, maar een vervoeging van zijn uit de spreektaal.quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Over falen gesproken.
Bijdehand proberen te doen en dan zelf gigantisch nat gaan.
Als je er al langs was, kon je toch gewoon invoegen?quote:Kom ik natuurlijk precies langs een vrachtwagen te rijden
Wat blaat jij nou? Er staat niet eens "wezen" in die post die ik van je gequote hebquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:10 schreef Rio het volgende:
[..]
Je doelt op wezen? Dat is geen werkwoord, maar een vervoeging van zijn uit de spreektaal.
Weet je waar LKW voor staat? Weet je het zeker? Zoek het nog maar even op anders.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:58 schreef Rio het volgende:
LKW gebruiken als je vrachtwagen bedoelt = faal.
Ik was zwaar beladenquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:35 schreef Mister1977 het volgende:
Waarom bleef je ernaast rijden? Een vrachtwagen rijdt 80 km/uur. Wat dacht je van gas geven?
Ik zocht op duitse chauffeur en moest uiteraard gelijk aan onze cultheld denken!quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:36 schreef Pietverdriet het volgende:
TS is echt een Kneus, weet het verschil niet tussen PKW en LKW en plaatst daarbij een foto van een VORKHEFtruck berijder, de Legende Klaus
http://www.imdb.com/title/tt0289477/
Werkelijk een van de leukste korte films die ik ken, en een echte onderwijsfilm voor veiligheid
Gast lul niet, 30 meter.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:12 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Ik zocht op duitse chauffeur en moest uiteraard gelijk aan onze cultheld denken!
Tevens was ik er gister weer en heb ik het nog eens geprobeerd
Die invoegstrook is werkelijk 30m lang, ik was in een lege auto alleen en reed aan het eind van de strook amper 110Kutkorteinvoegstroken dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |