Wat zij zegt: je praat jezelf ook wel de put in hoor.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Tspiet me zeer hoor, maar moet je nou echt om de 20 minuten melden hoe kut je je voelt?
Daar zijn ook aparte topics voor.
OT;
Wel oké.
al gelezen hoorquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
De kunst van het loslaten van je ex.. deeltje 77
hoe herkenbaar.... Kan dan niet anders... Niemand begrijpt dat dan. Maar dan voel je je zo ontiegelijk rot dat je je positieve gedachtes niet geloofd.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat zij zegt: je praat jezelf ook wel de put in hoor.
moet je horen wie t zegt, ik lees al jarenlang hoe zielig je wel niet bent, dat je vrienden niet met je op stap gaan, dat alles veranderd is dat t op t werk kut is, dat je nog nooit seks hebt gehad etc etcquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat zij zegt: je praat jezelf ook wel de put in hoor.
Dat is a: al een tijd terug en b: niet om de twintig minuten.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:53 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
moet je horen wie t zegt, ik lees al jarenlang hoe zielig je wel niet bent, dat je vrienden niet met je op stap gaan, dat alles veranderd is dat t op t werk kut is, dat je nog nooit seks hebt gehad etc etc
heeft ook zo zn voordeel. Dan weet je ook niet wat je mist als je al 2 maanden kurkdroog staatquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:53 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
dat je nog nooit seks hebt gehad etc etc
Idd.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:15 schreef Apotheose het volgende:
[..]
heeft ook zo zn voordeel. Dan weet je ook niet wat je mist als je al 2 maanden kurkdroog staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |