abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71241075
Ik had van die stakke boxertjes, ook bij hunkemoller, bij wijze van tent. Zat ook lekker en nog redelijk charmant
pi_71241158
Ik heb de eerste dagen in "huispakbroekachtige dingen" van de H&M gelopen en gewoon topjes met spaghetti bandjes erboven. Het eerste weekend dat ik ook maar enigsinds zelf de deur uitdurfde ben ik naar de stad gegaan om passende spijkerbroeken en truitjes te kopen omdat ik echt de behoefte had om er "leuk" uit te zien ipv die stomme zwangerschapsbroeken en en joggingsbroeken
  donderdag 23 juli 2009 @ 09:44:57 #53
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71241197
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 09:06 schreef Vicky het volgende:
Ik ging 's ochtends onder de douche en dan deed ik een trainingsbroek aan. Alleen de 1e dag heb ik in pyama gelopen, daarna niet meer.
Heb je ook nog tips dan?
Wat ik eigenlijk bedoel met dit topic is hoe je er een beetje charmant en lekker bij kunt lopen de eerste tijd (weken/maanden) na je zwangerschap omdat je lijf gewoon nog niet gelijk de oude is.
Trainingsbroeken en kleding van mijn partner past me heus wel maar dat wil ik deze keer per se niet meer want dan verslons ik (en ik denk dat er meer vrouwen last van hebben als ik soms zo om me heen kijk) echt in no time.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71241573
De eerste weken droeg ik ook vaak mijn zwarte joggingbroeken van H&M met makkelijke topjes erboven. Afgewisseld door zwangerschapsrokjes (met legging) en zwangerschapstruitjes.
Voor ik beviel zorgde ik dat ik er charmant uitzag (naar mijn smaak dan=veel zwart dus en rokjes) en dat droeg ik dus ook nog erna.

En de tip van de Hema spagettihemdjes heb ik veel aan, top omhoog, hemdje onder een borst omlaag, beha open en klaar. Kun je toch een aantal van je tops dragen.

Nu kan ik de meeste pre zwangerschapsdingen weer aan, maar vanmiddag toch maar even shoppen, heb zin in iets nieuws.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 23 juli 2009 @ 09:59:31 #55
190853 RockabeIIa
pi_71241622
Ik droeg mijn zwarte zwangerschapsbanden naderhand ook vaak onder shirts zodat ik niet zo bloot zat tijdens het voeden. Vond ik ook handig
pi_71241752
Oja, dat is ook slim, dan heb je ook die blote buik niet

Om die reden was ik zo blij met die hemdjestip. Die banden, daar heb ik helemaal niet meer aan gedacht. Ik vond ze eerlijk gezegd ook niet zo prettig.
  donderdag 23 juli 2009 @ 10:09:33 #57
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71241864
moet toch eens gaan kijken of de hema hier die zwangerschapscollectie heeft.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 23 juli 2009 @ 10:12:58 #58
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_71241948
Ook een tip: draag over die makkelijk zittende broeken een jurk of rokje.
* Sugar mompelt iets over bij zichzelf ondekt hebben dat ik bukkend met kraamverband in zo'n broek toch echt afzichtelijk bleek.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_71242388
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 19:39 schreef Jore het volgende:
Ik heb echt de hele kraamtijd een pyjama aangehad. Ik had twee flanellen pyjama's gekocht bij de Wibra en de jasjes daarvan heb ik z'n beetje afgedragen. Huisbroek erbij aan en gaan. Ik vond het heerlijk om niet in de kleren te zijn, ik was veel in en om het bed i.v.m. zeeeer frequent voeden en 's nachts werd er eigenlijk weinig geslapen door zowel moeder als kind zodat er eigenlijk niet zo'n groot verschil meer bestond tussen dag en nacht. Er mooi bijliggen was echt een utopie want ik had wallen tot op mijn knieën
Een week na de bevalling heb ik mijn positiekleding weer aangedaan en twee week na de bevalling paste ik mijn eigen kleren weer, ik heb nog wel een tijdje gecombineerd met positiekleding.

Die hemdjes die huup post lijken me ook tof, ik heb ze nog niet gekocht omdat ik niet weet of m'n borsten ook worden afgekneld (is dat zo?) maar ik vond een strak hemdje onder mijn kleren wel heel fijn na de bevalling. Een voedingsnachtpon komt er de volgende keer zeker, lijkt me ook echt een aanrader!
Oh ik zie dit nu pas, die hemdjes zijn wel echt meer dan gewone strakke hemdjes Of nouja, ik weet niet wat je onder strak hemdje verstaat verder, maar dit houdt wel de boel echt op zn plek zeg maar.
Het gedeelte vanaf onder de borst is verstevigd of extra strak, boven de borst niet. Maar ik vind hem zelf daar ook wel een redelijk strak zitten, maar niet afknellend ofzo though. De bandjes zijn wel verstelbaar dus je kunt er eventueel wel wat aan verstellen.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71242914
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 10:12 schreef Sugar het volgende:
Ook een tip: draag over die makkelijk zittende broeken een jurk of rokje.
* Sugar mompelt iets over bij zichzelf ondekt hebben dat ik bukkend met kraamverband in zo'n broek toch echt afzichtelijk bleek.
OMG

Deze info ga ik heel snel vergeten!
Dacht dat ik er zo hups uitzag in mijn zwarte broekje
  donderdag 23 juli 2009 @ 10:54:37 #61
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_71242999
Ja, sorry. Ik weet het.
Maar: voor sommigen komt deze info wél op tijd.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 23 juli 2009 @ 10:55:27 #62
190853 RockabeIIa
pi_71243021
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 10:54 schreef Sugar het volgende:
Ja, sorry. Ik weet het.
Maar: voor sommigen komt deze info wél op tijd.

ik moest lachen
Foto ter illustratie?
  donderdag 23 juli 2009 @ 11:07:33 #63
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71243410
Ik had gewoon een voedingstruitje van de h&m aan met lange mouwen.
te afgrijselijk om overdag te dragen maar goed genoeg voor bed.
Bedekte ne tmn kont maar icm met een broekje of legging moet dat wel kunnen.
pi_71245406
Ik heb net in de nieuwe H&M catalogus gekeken voor kleding die fijn lijkt voor na de bevalling.
Op blz. 102 staat een top, granddad-model met drukknopen voor in hele leuke kleuren.
Trainingsbroeken staan oa op blz 115, daar staat ook een broek met een brede boord in de taille, misschien is dat fijn om de buik bij elkaar te houden? Alleen die pijpen onderaan zijn niet zo leuk vind ik.
En op blz 129 staan leuke pyamabroeken en een topje met knoopjes (EDIT ik zie dat het een decoratieve sluiting is )
En dan na de kraamtijd leuke blousjes, lijkt me handig met voeden. Wat voor broek dan mooi staat en lekker zit kan ik me nu nog niet voorstellen.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  donderdag 23 juli 2009 @ 12:03:13 #65
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_71245470
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 10:55 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

ik moest lachen
Foto ter illustratie?
pi_71245680
Haha, Sugar. Mijn lief heeft ook zo een foto van mijn kont getrokken waar ik niet zo blij mee was, idd.
pi_71246475

*note to self: hard op zoek naar lange shirtjes/jurkjes/tuniekjes anything als het maar over die kont heen valt

dit zijn dus wel de dingen waar ik eigenlijk zelf echt nooit aan gedacht zou hebben he
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 23 juli 2009 @ 13:04:41 #68
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71247701
vanavond eens gaan spieken bij de H&M
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71252389
Vanavond eens aan vragen of ik er ook zo 'charmant' heb bijgelopen, heb zeker nog 2,5 week kraamverband gebruikt in mijn oude broeken toen ik weer mobiel was...
Gelukkig kon ik al heel snel mijn oude kleren weer aan, mijn zoontje vrat me op dus ik viel kilo's af die eerste weken.
  donderdag 23 juli 2009 @ 15:47:52 #70
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71253249
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 15:22 schreef peterfan het volgende:
Vanavond eens aan vragen of ik er ook zo 'charmant' heb bijgelopen, heb zeker nog 2,5 week kraamverband gebruikt in mijn oude broeken toen ik weer mobiel was...
Gelukkig kon ik al heel snel mijn oude kleren weer aan, mijn zoontje vrat me op dus ik viel kilo's af die eerste weken.
Mijn lief had echt alleen ogen voor onze dochter ik denk dat het kraamverband hem niet echt is opgevallen
Overigens heb ik in mijn kraambed met hoge koorts in bed gelegen dus er viel sowieso niks te zien.
pi_71253449
Wat ik trouwens wel merkte. Als je er heel fit uitziet in gewone kleren blijft kraambezoek soms erg lang plakken. Ook als ze van te voren zeggen dat ze heus maar een half uurtje komen.

als je een pyjama of huispak aan hebt gaan ze veel eerder weer naar huis.

ik hield hier wel degelijk rekening mee
  donderdag 23 juli 2009 @ 16:03:29 #72
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71253728
ik heb er weinig verstand van en ook weinig ervaring mee,
maar bij mezelf nagaand, denk ik dat ik voor comfortabele jurkjes (in een beetje stretchstof, dus ook makkelijk voor de voeding naar beneden te verplaatsen) zou gaan na de bevalling...
en dan lekker met een ruime legging of maillot....

want A: het kleedt mooi af
en B: het knelt niet
en C: lekker vrouwelijk

en verder inderdaad een beetje charmante huispakken voor als je echt geen zin hebt in een jurkje oid...
(en dan met een beetje leuke voedingstop)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 23 juli 2009 @ 16:17:17 #73
190853 RockabeIIa
pi_71254150
nou BJ, ik denk dat het juist niet zo mooi afkleedt, die jurkjes die stretchen. De meeste vrouwen zien er nog enige weken/maanden/jaren een maand of 4-5 zwanger uit
  donderdag 23 juli 2009 @ 16:20:01 #74
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71254249
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 16:17 schreef RockabeIIa het volgende:
nou BJ, ik denk dat het juist niet zo mooi afkleedt, die jurkjes die stretchen. De meeste vrouwen zien er nog enige weken/maanden/jaren een maand of 4-5 zwanger uit
nee joh! Als jij gaat borstvoeden ben je binnen no time de oude. Daar val je zo lekker van af
(ik in ieder geval wel)
  donderdag 23 juli 2009 @ 16:25:05 #75
190853 RockabeIIa
pi_71254410
Ik heb de 1e vrij lang gevoed en heb al die tijd erg honger gehad. Die vlieger gaat iig niet voor iedereen op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')