Heb je ook nog tips dan?quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:06 schreef Vicky het volgende:
Ik ging 's ochtends onder de douche en dan deed ik een trainingsbroek aan. Alleen de 1e dag heb ik in pyama gelopen, daarna niet meer.
Oh ik zie dit nu pas, die hemdjes zijn wel echt meer dan gewone strakke hemdjesquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:39 schreef Jore het volgende:
Ik heb echt de hele kraamtijd een pyjama aangehad. Ik had twee flanellen pyjama's gekocht bij de Wibra en de jasjes daarvan heb ik z'n beetje afgedragen. Huisbroek erbij aan en gaan. Ik vond het heerlijk om niet in de kleren te zijn, ik was veel in en om het bed i.v.m. zeeeer frequent voeden en 's nachts werd er eigenlijk weinig geslapen door zowel moeder als kind zodat er eigenlijk niet zo'n groot verschil meer bestond tussen dag en nacht. Er mooi bijliggen was echt een utopie want ik had wallen tot op mijn knieën
Een week na de bevalling heb ik mijn positiekleding weer aangedaan en twee week na de bevalling paste ik mijn eigen kleren weer, ik heb nog wel een tijdje gecombineerd met positiekleding.
Die hemdjes die huup post lijken me ook tof, ik heb ze nog niet gekocht omdat ik niet weet of m'n borsten ook worden afgekneld (is dat zo?) maar ik vond een strak hemdje onder mijn kleren wel heel fijn na de bevalling. Een voedingsnachtpon komt er de volgende keer zeker, lijkt me ook echt een aanrader!
OMGquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:12 schreef Sugar het volgende:
Ook een tip: draag over die makkelijk zittende broeken een jurk of rokje.
* Sugar mompelt iets over bij zichzelf ondekt hebben dat ik bukkend met kraamverband in zo'n broek toch echt afzichtelijk bleek.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:54 schreef Sugar het volgende:
Ja, sorry. Ik weet het.
Maar: voor sommigen komt deze info wél op tijd.![]()
quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:55 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
ik moest lachen
Foto ter illustratie?![]()
Mijn lief had echt alleen ogen voor onze dochterquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:22 schreef peterfan het volgende:
![]()
Vanavond eens aan
vragen of ik er ook zo 'charmant' heb bijgelopen, heb zeker nog 2,5 week kraamverband gebruikt
in mijn oude broeken toen ik weer mobiel was...
![]()
Gelukkig kon ik al heel snel mijn oude kleren weer aan, mijn zoontje vrat me op dus ik viel kilo's af die eerste weken.
nee joh! Als jij gaat borstvoeden ben je binnen no time de oude. Daar val je zo lekker van afquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:17 schreef RockabeIIa het volgende:
nou BJ, ik denk dat het juist niet zo mooi afkleedt, die jurkjes die stretchen. De meeste vrouwen zien er nog enige weken/maanden/jaren een maand of 4-5 zwanger uit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |