abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71217998
Nou, ik werk dus bij een callcenter als vakantiebaantje. Ik zelf in eerste instantie verkoop niks via de telefoon, dat gaat een andere afdeling over, het gaat alleen om het afnemen van interviews. Mijn target is 1 per shift, maar aangezien mensen NOOIT tijd hebben om 30 sec te woord te staan om een paar vragen te beantwoorden heb ik zo iets van dit gaat hem niet worden. Vaak als ik vraag of diegenes man of vrouw aanwezig is, blijkt diegene net te zijn overleden en shit.
Maar goed, als ik steeds niemand binnenhaal (gisteren had ik er gelukkig 1) en zulke steeds dezelfde soort mensen aan de lijn krijg heb ik langzaam maar zeker geen zin meer in dit baantje.
Maar goed, zal ik ontslagen worden met het feit dat ik niemand binnenhaal zodat ik mijn gezeten uren alsnog vergoed krijg of zal ik maar ontslag nemen als het blijkt dat er echt een perspectief meer is?

Graag serieuze posts voor een serieus geval, aan kutposts heb ik niks aan.
this is soooooooooooo fucking cool. :D
  woensdag 22 juli 2009 @ 16:00:49 #2
125987 KhaZ
Alfa Romeo
pi_71218044
Volgens mij ben jij niet zo cool, een beetje slap lullen kun je toch wel?

Verder zijn je werkzaamheden verachtelijk natuurlijk, zou zoiets nooit doen.
The styling. And the howl from its V6 engine. In a tunnel, at 4000rpm, it was more sonorous than any music.
It was like having your soul licked by angels.
  woensdag 22 juli 2009 @ 16:05:46 #3
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_71218240
Je kan ook gewoon blijven zitten en kijken of het beter wordt natuurlijk, of eens wat tips vragen aan collega's...
  woensdag 22 juli 2009 @ 16:09:10 #4
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_71218382
Van een kutbaan kun je ook niets anders verwachten.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_71218396
Tja... als het nu een echte baan was, zou ik zoiets hebben van: ontslag nemen staat beter op je c.v. dan ontslagen worden, maar in dit geval boeit dat ook niet.

Ik zou alvast zoeken naar wat anders en voor nu nog even blijven hangen.
pi_71218452
Ontslag krijgen kan soms lucratiever zijn...
Neehj ik spreekdt geen Nederlanders.
140 threads? I don't even have a 3rd of that, you're a fucking whore.
pi_71219012
over het algemeen ligt het aan de functie, in lage functies is het gunstiger om ontslag te nemen. voor de snelheid kan op staande voet ontslag gunstig zijn. in hogere functies kan ontslag veel geld op leveren.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_71219098
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 16:00 schreef KhaZ het volgende:
Volgens mij ben jij niet zo cool, een beetje slap lullen kun je toch wel?

Verder zijn je werkzaamheden verachtelijk natuurlijk, zou zoiets nooit doen.
Onzin, hij verdient tenminste op een legale manier zijn eigen geld.
Het zal iig werk zijn waar je niet gelukkig van gaat worden als ik het zo lees, je moet echt schijt aan iedereen hebben en niet te beroerd om hier en daar de boel een beetje aan elkaar te liegen.
Als dat je niet ligt dan houdt het al snel op.
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_71219156
Het werk dat je doet kun je of kun je niet, er is niet echt een grijs gebied en dat zal ook niet veranderen.
Ik zou persoonlijk nog even blijven zitten en ondertussen doorzoeken naar een ander baantje zodat je niet zonder iets komt te zitten.
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
  vrijdag 24 juli 2009 @ 16:46:29 #10
183415 Waldheini
auw banaan!
pi_71290916
Gewoon blijven zitten, totdat je wat beters gevonden hebt, en dan ontslag nemen

Wat bedoel je trouwens precies hiermee?
Maar goed, zal ik ontslagen worden met het feit dat ik niemand binnenhaal zodat ik mijn gezeten uren alsnog vergoed krijg
Ook indien jij zelf ontslag neemt, zal je werkgever je de uren ( + evt. overuren, vakantiegeld ) uitbetalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')