abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71552915
Volgens Wenger is Vermaelen gewoon weer fit voor de wedstrijd tegen Valencia. Gelukkig maar..
pi_71552982
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 23:38 schreef Toivonen het volgende:
Arshavin V.persie

Afellay
Rosicky Walcott

Fabregas.

Dodelijker kan het niet, wat een aanval heb je dan allemaal creative spelers.
Walcott creatief die jongen kan rennen met de bal ... that's it. En een 4-3-3 is wat meer gepast voor dit aankomend seizoen denk ik zo
pi_71553014
quote:
Arshavin V.persie

Afellay
Rosicky Walcott

Fabregas.

Idioot.
pi_71553059
Het ziet er naar uit dat het een 4-3-2-1 wordt, zoals we de hele pre-season al spelen.
pi_71553080
Wat een gruwelijke pass ook van Cesc bij de 2-0.
pi_71553125
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 23:50 schreef Banaanensuiker het volgende:
Het ziet er naar uit dat het een 4-3-2-1 wordt, zoals we de hele pre-season al spelen.
4-3-3
pi_71553226
Fifa opstelling haha
  maandag 3 augustus 2009 @ 00:18:07 #233
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71553727
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 21:47 schreef Smeich het volgende:
Voor 7miljoen pond naar schijnt.. damn! Dat betekent dus oa dat City nog sterker is geworden met Joleon Lescott. Kan niet anders.Jullie komen een centrale verdediger en een verdedigende middenvelder tekort voor een shot to the title.
en dan reken je mogelijke blessure gevallen nog niet eens mee!

arsenal had lorik cana moeten halen, dat is een echte beul
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  maandag 3 augustus 2009 @ 00:20:42 #234
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_71553764
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 23:48 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Idioot.
Inderdaad, hij is Eduardo er vergeten bij te zetten!
pi_71553819
quote:
Arshavin V.persie

Afellay
Rosicky Walcott

Fabregas.

Als je per wedstrijd iets van 3 goals om je oren wilt krijgen moet je vooral zo spelen...
Sowieso mintens 1 van je 3 middenvelder moet goede verdedigende kwaliteiten hebben in Engeland.
--------Eduardo---------
RVP-----------------Arsh
-----Cesc-----Nasri-----
----------Vieira-----------

Dan nog is dit vrij aanvallend in Engeland vind ik. Hopelijk komt Huntelaar nog en dan heb je een gruwelijke aanval die niets onder doet aan die van Utd.
pi_71555100
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 23:52 schreef Smeich het volgende:

[..]

4-3-3
Uhm, we hebben tot nu toe alleen 4-3-2-1 gespeelt hoor.
pi_71555125
Eduardo Wat een precisie.
Woorden tekort voor het inzicht van Cesc.
pi_71556086
Wat hoor ik nu over geruchten wat betreft ibrahim appelvlaai? zou dat echt wat zijn?
Denk wel dat AW het talent er uit krijgt bij hem
pi_71557171
Ik denk dat het puur een gerucht is. Wenger heeft al duidelijk gemaakt dat hij zat aanvallende opties heeft en als hij nou nog een aanvallende middenvelder koopt zet hij alleen maar kwaad bloed bij de fans.

Volgens skysports is Chamakh in London.
  maandag 3 augustus 2009 @ 14:21:39 #240
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_71564027
quote:
Arshavin V.persie

Afellay
Rosicky Walcott

Fabregas.

Dodelijker? Dit staat inderdaad gelijk aan zelfmoord ja Gelukkig heb je Ola er nog niet bij gezet
pi_71594557
quote:
Senderos Interest Confirmed

Tuesday 4 August 2009, 11:44

Everton have confirmed they are in negotiations with Arsenal over the transfer of Philippe Senderos.

Chairman Bill Kenwright revealed the talks but explained that a deal has not yet been concluded.

Central defender Senderos, 24, joined Arsenal in 2003 and has made over 100 appearances for the Gunners.

He was on loan at AC Milan last season, playing 15 times.

Senderos is also a regular in the Swiss national team.

The Everton Chairman said: "We have been negotiating with Arsenal for the transfer of Philippe.

"Nothing has been concluded yet but talks are ongoing."
http://www.evertonfc.com/(...)erest-confirmed.html
quote:
Wenger weigert bod op Chamakh te verhogen

Geschreven op dinsdag, 4 augustus om 12:13

Marouane Chamakh is een belangrijke kandidaat om Emmanuel Adebayor te komen vervangen bij Arsenal, maar de kans dat de Marokkaan ook daadwerkelijk de overstap maakt wordt kleiner. The Gunners brachten onlangs een bod uit en zijn niet van plan om het geboden bedrag te verhogen. Dat terwijl Girondins Bordeaux vooralsnog stug vasthoudt aan de vraagprijs van achttien miljoen euro.

Dit bedrag vindt Arsenal-manager Arsène Wenger veel te gortig: zeker gezien het feit dat het contract van Chamakh nog maar één jaar doorloopt. “In vijf maanden mag hij met andere clubs praten en dan maakt hij volgend jaar transfervrij de overstap naar een nieuwe werkgever”, zei Wenger tegen L’Equipe. “Voor mij zit de deal nu op een dood spoor. Laten we zeggen dat de onderhandelingen in de ijskast zitten.”

Het is niet bekend hoeveel euro Arsenal over heeft voor de 25-jarige Chamakh, die zelf graag naar Engeland wil verhuizen. “Maar ik denk dat het een redelijk bod is en ik wil dit bedrag dan ook niet gaan verhogen”, zei Wenger. “Ik vind Chamakh een goede spits en heb hem er graag bij, maar ik heb geen haast. Ik heb ook Robin van Persie, Nicklas Bendtner, Theo Walcott en Andrei Arshavin nog in mijn selectie zitten.”

Bordeaux-voorzitter Jean-Louis Triaud reageert door te zeggen dat hij helemaal niet stug vasthoudt aan de vraagprijs. “Ik ben een bewonderaar van zijn kwaliteiten en dus heb ik een fors prijskaartje op zijn hoofd geplakt”, zei Triaud. “Ik geef toe dat achttien miljoen euro teveel van het goede is, maar het bod van Arsenal was simpelweg veel te laag. Wij willen best meewerken, maar we moeten natuurlijk wel wat verdienen aan de deal.”
18 miljoen...

Voor dat geld kun je beter overschakelen naar Huntelaar. Die lijkt echter op weg naar Milan...
pi_71598971
http://www.goal.com/en/ne(...)cesc-fabregas-report

Als dit waar is en doorgaat...
gaat Arsenal maximaal meedoen voor de EL. Lijkt me niet de meest verstandige actie...
En arme van Persie weer een aantal jaren niets...
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 18:18:28 #243
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_71600414
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 17:21 schreef carloz187 het volgende:

gaat Arsenal maximaal meedoen voor de EL. Lijkt me niet de meest verstandige actie...
En arme van Persie weer een aantal jaren niets...
Ik snap die extreme bewondering voor Cesc niet. Gerald Nasri is van hetzelfde kaliber en ik vind Sneijder veel beter.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_71600599
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 18:18 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik snap die extreme bewondering voor Cesc niet. Gerald Nasri is van hetzelfde kaliber en ik vind Sneijder veel beter.

²
Extreme bewondering? Niet van mijn kant maar je kan niet ontkennen dat Arsenal er wel erg op verzwakt mocht hij weggaan en wie er beter is tja daar ga ik mij niet aan wagen...
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:36:03 #245
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_71604506
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 17:21 schreef carloz187 het volgende:

Voor dat geld krijgen ze zijn linkerbeen.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_71606521
Wat is dit nou weer voor kansloos bericht? Alsof Milan zo maar even 35 miljoen op tafel legt.

Die zitten krap bij kas. Zo erg dat ze niet meer dan 14 miljoen konden uitbrengen op Fabiano. Oftewel: denk in het vervolg even logisch na alvorens je dit soort berichten hier klakkeloos neerzet. Lutser.
pi_71606962
Ach en zoals DG al zegt: Voor 35 miljoen zijn ze toch kansloos.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 21:50:08 #248
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_71606980
Dat jullie daar nog serieus op ingaan
Where law ends, tyrrany begins.
pi_71607020
ach, er staat een bron bij Maar jij hebt dus groot gelijk, dit is pure BS! Post dan niets...
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 21:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Die zitten krap bij kas. Zo erg dat ze niet meer dan 14 miljoen konden uitbrengen op Fabiano.
Op elke speler trouwens.. niet alleen Fabiano.
pi_71612771
Er zou weer interesse in Miguel Veloso van Sporting zijn. Mij hoor je dan niet klagen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')