Walcott creatiefquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:38 schreef Toivonen het volgende:
Arshavin V.persie
Afellay
Rosicky Walcott
Fabregas.
Dodelijker kan het niet, wat een aanval heb je danallemaal creative spelers.
Idioot.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:38 schreef Toivonen het volgende:
Arshavin V.persie
Afellay
Rosicky Walcott
Fabregas.
4-3-3quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:50 schreef Banaanensuiker het volgende:
Het ziet er naar uit dat het een 4-3-2-1 wordt, zoals we de hele pre-season al spelen.
en dan reken je mogelijke blessure gevallen nog niet eens mee!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:47 schreef Smeich het volgende:
Voor 7miljoen pond naar schijnt.. damn! Dat betekent dus oa dat City nog sterker is geworden met Joleon Lescott. Kan niet anders.Jullie komen een centrale verdediger en een verdedigende middenvelder tekort voor een shot to the title.
Als je per wedstrijd iets van 3 goals om je oren wilt krijgen moet je vooral zo spelen...quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:38 schreef Toivonen het volgende:
Arshavin V.persie
Afellay
Rosicky Walcott
Fabregas.
Dodelijker? Dit staat inderdaad gelijk aan zelfmoord jaquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:38 schreef Toivonen het volgende:
Arshavin V.persie
Afellay
Rosicky Walcott
Fabregas.
http://www.evertonfc.com/(...)erest-confirmed.htmlquote:Senderos Interest Confirmed
Tuesday 4 August 2009, 11:44
Everton have confirmed they are in negotiations with Arsenal over the transfer of Philippe Senderos.
Chairman Bill Kenwright revealed the talks but explained that a deal has not yet been concluded.
Central defender Senderos, 24, joined Arsenal in 2003 and has made over 100 appearances for the Gunners.
He was on loan at AC Milan last season, playing 15 times.
Senderos is also a regular in the Swiss national team.
The Everton Chairman said: "We have been negotiating with Arsenal for the transfer of Philippe.
"Nothing has been concluded yet but talks are ongoing."
18 miljoen...quote:Wenger weigert bod op Chamakh te verhogen
Geschreven op dinsdag, 4 augustus om 12:13
Marouane Chamakh is een belangrijke kandidaat om Emmanuel Adebayor te komen vervangen bij Arsenal, maar de kans dat de Marokkaan ook daadwerkelijk de overstap maakt wordt kleiner. The Gunners brachten onlangs een bod uit en zijn niet van plan om het geboden bedrag te verhogen. Dat terwijl Girondins Bordeaux vooralsnog stug vasthoudt aan de vraagprijs van achttien miljoen euro.
Dit bedrag vindt Arsenal-manager Arsène Wenger veel te gortig: zeker gezien het feit dat het contract van Chamakh nog maar één jaar doorloopt. “In vijf maanden mag hij met andere clubs praten en dan maakt hij volgend jaar transfervrij de overstap naar een nieuwe werkgever”, zei Wenger tegen L’Equipe. “Voor mij zit de deal nu op een dood spoor. Laten we zeggen dat de onderhandelingen in de ijskast zitten.”
Het is niet bekend hoeveel euro Arsenal over heeft voor de 25-jarige Chamakh, die zelf graag naar Engeland wil verhuizen. “Maar ik denk dat het een redelijk bod is en ik wil dit bedrag dan ook niet gaan verhogen”, zei Wenger. “Ik vind Chamakh een goede spits en heb hem er graag bij, maar ik heb geen haast. Ik heb ook Robin van Persie, Nicklas Bendtner, Theo Walcott en Andrei Arshavin nog in mijn selectie zitten.”
Bordeaux-voorzitter Jean-Louis Triaud reageert door te zeggen dat hij helemaal niet stug vasthoudt aan de vraagprijs. “Ik ben een bewonderaar van zijn kwaliteiten en dus heb ik een fors prijskaartje op zijn hoofd geplakt”, zei Triaud. “Ik geef toe dat achttien miljoen euro teveel van het goede is, maar het bod van Arsenal was simpelweg veel te laag. Wij willen best meewerken, maar we moeten natuurlijk wel wat verdienen aan de deal.”
Ik snap die extreme bewondering voor Cesc niet. Gerald Nasri is van hetzelfde kaliber en ik vind Sneijder veel beter.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:21 schreef carloz187 het volgende:
http://www.goal.com/en/ne(...)cesc-fabregas-report
Als dit waar is en doorgaat...
gaat Arsenal maximaal meedoen voor de EL. Lijkt me niet de meest verstandige actie...
En arme van Persie weer een aantal jaren niets...
Extreme bewondering? Niet van mijn kant maar je kan niet ontkennen dat Arsenal er wel erg op verzwakt mocht hij weggaan en wie er beter is tja daar ga ik mij niet aan wagen...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik snap die extreme bewondering voor Cesc niet. Gerald Nasri is van hetzelfde kaliber en ik vind Sneijder veel beter.²
Voor dat geld krijgen ze zijn linkerbeen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:21 schreef carloz187 het volgende:
http://www.goal.com/en/ne(...)cesc-fabregas-report
Als dit waar is en doorgaat...
Op elke speler trouwens.. niet alleen Fabiano.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Die zitten krap bij kas. Zo erg dat ze niet meer dan 14 miljoen konden uitbrengen op Fabiano.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |