met wie heb je nu weer een datequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
met wie heb je nu weer een dateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rechts, hehe![]()
(jep Ang3l, ga maar weer eens roepen dat wij een totaal andere smaak hebben)
Hij lijkt me zo lief!Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
Post dan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:57 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik had een kei goed idee voor een S&G-foto.![]()
.
Wat is het idee?quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:57 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik had een kei goed idee voor een S&G-foto.![]()
.
Inderdaadquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:57 schreef MisterO het volgende:
hahaha, ik zie hier toevallig een hete foto van mn ex en mij liggen. Dat is dan wel weer jouw typequote:
kijkuit dat je je er niet aan brandquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
hahaha, ik zie hier toevallig een hete foto van mn ex en mij liggen. Dat is dan wel weer jouw type
quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:57 schreef MisterO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rechts, hehe![]()
Hij lijkt me zo lief!
Hij lijkt echt 9.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
lijkt op die vent van die zoop onzin
Lol, hij is 19quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij lijkt echt 9.
En ja ik weet dat het om de rechter gaat.
Nee dat is Diemenguy toch?quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:57 schreef MisterO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rechts, hehe![]()
Hij lijkt me zo lief!
Eh, wat was de grap? Ik heb ff iets niet door denk ikquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee dat is Diemenguy toch?
Je snapte men 'grap' niet
Euh naja niks laat maar... slechte grap vooralquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
Eh, wat was de grap? Ik heb ff iets niet door denk ik
Ik word altijd jaloers als ik 17, 18 of 19-jarigen zie met bakkebaardjes.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:20 schreef Bartjebart het volgende:
Wij hebben een 18 jarige vakantiekracht rondlopen die er nog ouder uit ziet trouwens
En vooral als ze er niet bij stilstaan wat voor privilege dat is.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik word altijd jaloers als ik 17, 18 of 19-jarigen zie met bakkebaardjes..
Oeh!quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:37 schreef MisterO het volgende:
Ik moet me elke dag scheren, anders heb ik meteen een bakkebaard.
Inderdaad.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
En vooral als ze er niet bij stilstaan wat voor privilege dat is.
De enige associatie die ik met bakkebaarden kan maken is is m'n ex.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik word altijd jaloers als ik 17, 18 of 19-jarigen zie met bakkebaardjes..
Thank you to, vond het erg gezellig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed. Zo niet, dan toch
quote:Op donderdag 23 juli 2009 06:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De enige associatie die ik met bakkebaarden kan maken is is m'n ex.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 07:44 schreef Baltar het volgende:
[..]
Thank you to, vond het erg gezellig.niet zeuren jij, ik moest vanuit oss station nog een kwartier wandelen door de stromende regen en was tot voorbij de boxer nat, ja ook achter de orenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik vrees dat ik straks moet gaan niezen na dat natte pak van gisteravondquote:Op donderdag 23 juli 2009 08:03 schreef Ang3l het volgende:
Goedemorgen
Met open raam geslapen *nies*
Geeft Ang3l een zakdoekje aanquote:Op donderdag 23 juli 2009 08:03 schreef Ang3l het volgende:
Goedemorgen
Met open raam geslapen *nies*
Wat had ik nu vanochtend op boodschappenlijstje staan behalve dan die foto's en link naar okt 2007 ?quote:
Ik ben blij dat het tot voorbij de boxer was en niet tot voorbij de stringquote:Op donderdag 23 juli 2009 08:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet zeuren jij, ik moest vanuit oss station nog een kwartier wandelen door de stromende regen en was tot voorbij de boxer nat, ja ook achter de oren
euhm.......quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wat had ik nu vanochtend op boodschappenlijstje staan behalve dan die foto's en link naar okt 2007 ?
ik zou je toch ook nog iets anders mailen ?
Alsof ik dagelijks met mijn kont loopt te draaien in een stringquote:Op donderdag 23 juli 2009 08:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het tot voorbij de boxer was en niet tot voorbij de string
okay, dan beschouw ik deel 1 als afgerond en ligt het nu verder bij jouquote:Op donderdag 23 juli 2009 08:22 schreef Baltar het volgende:
[..]
euhm.......
Hersens werken nog niet helemaal zoals het zou moeten, kom er wel op
wat had je anders verwacht in Nijmegenquote:Op donderdag 23 juli 2009 08:31 schreef Stroekie het volgende:
En ik was gisteren vergeten te melden dat ik aangenaam verrast was dat er op de leestafel in de wachtkamer van Radboud gewoon ook Winqs lagen
Nee. Lijkt me niks.quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:27 schreef Tha_Erik het volgende:
http://teaser-trailer.com/2009/06/alice-in-wonderland.html
Ang3l! Lijkt je dit niet tof![]()
?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ohh fokken onder werktijdquote:
voor zo iets als een ziekenhuis was dat nog niet gewoon voor mijquote:Op donderdag 23 juli 2009 08:45 schreef Baltar het volgende:
[..]
wat had je anders verwacht in Nijmegen
Dus nu staat thuis de pc de hele dag aan?quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:44 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben ICT'er, ik weet wel hoe ik kan fokken zonder het te laten merken
Ik heb een remote verbinding naar m'n PC thuis, dus ik zit "thuis" te fokken nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |