I know, Roemenen daarentegen., kunnen verrassend lekker mediterraan uiterlijk hebbenquote:
Voortaan toch maar even topic beetje teruglezen. Ik voel me vrij stom nu dat ik gewoon vrolijk kom aanzetten van 'hoi!' terwijl een ander zijn leven instort (dat gebeurd niet, maar zo voelt het wel voor hem).quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De ene verliest zijn lange relatie, de ander begint er net aan, weer een ander vraagt zich af of het nu een relatie is en de ander is al veel te lang vrijgeezel, sommigen heebben nog nooit een relatie gehad. Zo kun je altijd wel iemand voor het hoofd stoten
(al geloof ik niet dat SAJ er aanstoot aan neemt hoor)
Moet je met latino's en iberische mensjes ook niet doen hoorquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:32 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
I know, Roemenen daarentegen., kunnen verrassend lekker mediterraan uiterlijk hebben![]()
maar alleen laten met je pinpas.....let's not
Zoals ik al zei: Ik denk niet dat SAJ dat zo ziet hoorquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:36 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Voortaan toch maar even topic beetje teruglezen. Ik voel me vrij stom nu dat ik gewoon vrolijk kom aanzetten van 'hoi!' terwijl een ander zijn leven instort (dat gebeurd niet, maar zo voelt het wel voor hem).
Jij hoeft je nergens schuldig over te voelenquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:36 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Voortaan toch maar even topic beetje teruglezen. Ik voel me vrij stom nu dat ik gewoon vrolijk kom aanzetten van 'hoi!' terwijl een ander zijn leven instort (dat gebeurd niet, maar zo voelt het wel voor hem).
JE MOET JE BEK HOUWUH JE MOET JE BEK HOUWUH OUWUH!!!!quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet je met latino's en iberische mensjes ook niet doen hoor
Niet te vertrouwen die kampzigeuners
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.you bastard ;-P
Porque saber es comprender, saber perder,
dejar de ser, volver a ver, no enloquecer,
tener coraje de entender,
que pudo ser y no lo fue..
quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:41 schreef Eustace. het volgende:
Ik zie (on)geluk heel vaak relatief, dus alsnog voelt het stom, mja.![]()
Maar eh, jubileum? :p
Zeker niet, de adviezen doen me sowieso wel goed omdat er toch medeleven vanuit gaat. Verder gaat het leven natuurlijk gewoon verder en dat wil zeggen dat ik hier ook kom voor mijn ontspanning en dat het idd niet alleen maar ellende is wat de klok slaat.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Ik denk niet dat SAJ dat zo ziet hoor
Bovendien, het leed van een ander wil niet zeggen dat de rest op eierschalen moet lopen of niet blij mag zijn.
That's life.
hoe oud ben jij eignelijk?quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zeker niet, de adviezen doen me sowieso wel goed omdat er toch medeleven vanuit gaat. Verder gaat het leven natuurlijk gewoon verder en dat wil zeggen dat ik hier ook kom voor mijn ontspanning en dat het idd niet alleen maar ellende is wat de klok slaat.
Dan ben je hier aan het juiste adresquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh jongens wat heb ik slechte zin.
puber neequote:Op woensdag 22 juli 2009 16:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kom ik over als een hopeloze puber?
maar jij bent toch al een poosje student af ?quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hey, dat was ik al.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja en tegenwoordig drukken ze mijn bankafschriften schuin af, anders past het bedrag er niet meer op.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij bent toch al een poosje student af ?
Alleen daarom al zou ik niks kiezen van onder de 21.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:51 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Hey, dat was ik al.Alhoewel, ik voel me niet echt vergelijkbaar met menig puberend leeftijdsgenoot. Die zijn zo, eh, kinderlijk. Zo onwetend, naïef, niet nieuwsgierig.
jij bent volgens mij nu toch onze topic benjamin ?quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:51 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Hey, dat was ik al.Alhoewel, ik voel me niet echt vergelijkbaar met menig puberend leeftijdsgenoot. Die zijn zo, eh, kinderlijk. Zo onwetend, naïef, niet nieuwsgierig.
Jij bent nog zo ouderwets dat je bank afschriften op papier wenst te ontvangen en niet electronisch ?quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja en tegenwoordig drukken ze mijn bankafschriften schuin af, anders past het bedrag er niet meer op.
Het was wel aardig. Niet meer niet minder. En ik ben inderdaad weer in Eindhoven.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was het niet leuk in nijmgen?
en moeten Baltar en ik het nu straks zonder jou zien te redden ?
maar dus je bent .. ?quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alleen daarom al zou ik niks kiezen van onder de 21.
die kamer van snuit ?quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het was wel aardig. Niet meer niet minder. En ik ben inderdaad weer in Eindhoven.
Maar ik krijg net een update op een kamer waarop ik gereageerd heb dat ze mij sowieso niet uitnodigen voor een hospiteeravond, omdat ik nog niet op kamers zit. EH JA HALLO DAAR PROBEER IK (eindelijk) VERANDERING IN TE BRENGEN!
En ik ben moe en ik heb echt nergens zin in enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |