abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71512164
Bedankt voor de statusupdates. Ben blij dat het al beter gaat
pi_71514872
En? Doet de Poes het weer?
 FR
pi_71546913
Krijg nou wat! Vanmorgen werd ik door mijn lawaaiorgel begroet met... stilte. Kater is zijn stem ook kwijt!

Hij is ook wat rustiger als normaal en lijkt last van zijn keel te hebben. Hopelijk voelt hij zich snel weer beter en gilt hij weer als vanouds.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 3 augustus 2009 @ 07:01:10 #54
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_71555802
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 20:18 schreef Cat22 het volgende:
Krijg nou wat! Vanmorgen werd ik door mijn lawaaiorgel begroet met... stilte. Kater is zijn stem ook kwijt!

Hij is ook wat rustiger als normaal en lijkt last van zijn keel te hebben. Hopelijk voelt hij zich snel weer beter en gilt hij weer als vanouds.
Lol, jouwes ook? Let er vooral op of hij goed eet en niet meer of minder slaapt dan anders. Als dat allemaal in orde is, zal het met die stem ook wel weer goed komen.

Hier in huis is het in elk geval weer een drukte van belang.
Iedereen bedankt voor het meeleven en -denken.
pi_71556916
Hij is nog steeds stuk.

Eten en drinken is ook gisteren prima gegaan, alert is hij ook (naast zijn chronische luiheid), maar hij voelt zich wel heel errug zielug.

Fijn dat jouw kat het wel weer doet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')