In het geheel niet.quote:
Het blijft de vijand, die verdienen geen warm onthaal.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:16 schreef vitessezuid113 het volgende:
Gaan ze Jaap Stam uitfluiten
Edgar Davids idem
Bij een gelegenheid als deze, bestaan er geen vijanden.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:42 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Het blijft de vijand, die verdienen geen warm onthaal.
Ik vind het maar slap. Het zijn vrienden van Cocu, het was zijn feestje. Werden Wouters, Jonk, Reiziger en Kluivert ook zo onthaald toen ze de overstap maakten van Ajax naar PSV? Ook allemaal Ajacieden. Bergkamp en De Boer worden ook niet uitgefloten.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:42 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Het blijft de vijand, die verdienen geen warm onthaal.
Er is bij het grote gedeelte van het psv publiek respect voor een overmars, jonk, bergkamp. Maar figuren die publiekelijk gaat aangeven dat ajax de mooiste club van nederland is, tja dan vraag je erom (in dit geval jaap s.)quote:Op zondag 26 juli 2009 00:14 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Ik vind het maar slap. Het zijn vrienden van Cocu, het was zijn feestje. Werden Wouters, Jonk, Reiziger en Kluivert ook zo onthaald toen ze de overstap maakten van Ajax naar PSV? Ook allemaal Ajacieden. Bergkamp en De Boer worden ook niet uitgefloten.Arme Ismail, als hij ooit nog terug wil naar PSV...
Het was overigens leuk om erbij te zijn. Ik ga bijna nooit naar wedstrijden ivm reizen, maar dit was het echt waard
5-1 lijkt inderdaad veel op 8-0.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:18 schreef BB-King het volgende:
Lijkt de afscheidswedstrijd van Johan Cruijff tegen Bayern wel.
Je gaat me niet vertellen dat Bin Laden bij zo'n gelegenheid even een vrijheidsstrijder is he?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:45 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Bij een gelegenheid als deze, bestaan er geen vijanden.
Ja... nou.... maar.... ja jonge!quote:Op zondag 26 juli 2009 00:14 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Ik vind het maar slap. Het zijn vrienden van Cocu, het was zijn feestje. Werden Wouters, Jonk, Reiziger en Kluivert ook zo onthaald toen ze de overstap maakten van Ajax naar PSV? Ook allemaal Ajacieden. Bergkamp en De Boer worden ook niet uitgefloten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |