Vind het toch nog wat te vroeg in de transferperiode om te spreken van een noodaankoopquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:45 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ben een beetje bang dat het weer een noodaankoop/breedteaankoop is

Maar aan de andere kant staat het seizoen wel op punt van beginnen hequote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:50 schreef dndiek het volgende:
[..]
Vind het toch nog wat te vroeg in de transferperiode om te spreken van een noodaankoop

Allemaal dankzij Rekerquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:55 schreef ruud.nl het volgende:
Het is zowaar gelukt om een speler te halen zonder eerst de media uitgebreid in te lichten.

En daarnaast wilde Rutten geen noodaankopen hebben, dus ik vertrouw er dan ook op dat het er geen is. Ik ben wel erg benieuwd naar deze speler, lijkt me dat hij als rechtsback gehaald is (hij schijnt tenminste de hele rechterkant van het veld te kunnen bespelen). Maar in het Bulgaarse elftal speelt hij centraal. Wel handig zo'n multifunctionele speler maar het geeft niet zo veel duidelijkheidquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:50 schreef dndiek het volgende:
[..]
Vind het toch nog wat te vroeg in de transferperiode om te spreken van een noodaankoop

Het is een wonder inderdaad. Ik laat me verrassen, ken de speler verder niet...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:55 schreef ruud.nl het volgende:
Het is zowaar gelukt om een speler te halen zonder eerst de media uitgebreid in te lichten.

Ja bedankt, maar daar kom ik dus niet op door de drukte denk ik. Wellciht heb je een directe stream?quote:

Heb ik maar dan doet ie het nog nietquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
Je hebt Silverlight nodig , wellicht dat het daaraan ligt ?

idemquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:26 schreef andre347 het volgende:
[..]
Heb ik maar dan doet ie het nog niet

GAAYYYYYquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:43 schreef Frey het volgende:
Kreeg kippenvel bij de opkomst van Hiddink.

quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:43 schreef Frey het volgende:
Kreeg kippenvel bij de opkomst van Hiddink.

Het lijkt bijna expresquote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:12 schreef Misanthroopia het volgende:
Afzwaaier van Appelvlaai.
Ik snap nog steeds niet dat er zó vaak zó hoog wordt overgeschoten.

Hey Dj_Day-Vquote:

Daar kom je te laat meequote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:20 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Hey Dj_Day-V
Kun je misschien het moment cappen van het begin dat dat wijf Wonderwall begint te zingen?
Ze wijst op haar gitarist die haar zal begeleiden. En op dat moment wordt er ingezoomd op een ouwe opa die het gras aan het harken is in hetzelfde ritme

Jammer, had leuk geweest voor Kopspijkers. Of wat er tegenwoordig ook op tv is.quote:

Een "Bergkampje" is toch een briljante move?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:45 schreef Misanthroopia het volgende:
Bergkamp met een 'Bergkampje'. Ook hij wordt oud.

Farfan
  Farfan  
 davids
  davids

Ja en nee, dat is zo'n halve stift, beetje achteloos geschoten. Deze mislukte echter, vandaar de opmerking dat ie ouder wordt,quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:47 schreef BB-King het volgende:
[..]
Een "Bergkampje" is toch een briljante move?

In het geheel niet.quote:

Het blijft de vijand, die verdienen geen warm onthaal.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:16 schreef vitessezuid113 het volgende:
Gaan ze Jaap Stam uitfluiten
Edgar Davids idem

Bij een gelegenheid als deze, bestaan er geen vijanden.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:42 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Het blijft de vijand, die verdienen geen warm onthaal.

Ik vind het maar slap. Het zijn vrienden van Cocu, het was zijn feestje. Werden Wouters, Jonk, Reiziger en Kluivert ook zo onthaald toen ze de overstap maakten van Ajax naar PSV? Ook allemaal Ajacieden. Bergkamp en De Boer worden ook niet uitgefloten.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:42 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Het blijft de vijand, die verdienen geen warm onthaal.
 Arme Ismail, als hij ooit nog terug wil naar PSV...
  Arme Ismail, als hij ooit nog terug wil naar PSV... 

Koning Danko
 Koning Danko  

Er is bij het grote gedeelte van het psv publiek respect voor een overmars, jonk, bergkamp. Maar figuren die publiekelijk gaat aangeven dat ajax de mooiste club van nederland is, tja dan vraag je erom (in dit geval jaap s.)quote:Op zondag 26 juli 2009 00:14 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Ik vind het maar slap. Het zijn vrienden van Cocu, het was zijn feestje. Werden Wouters, Jonk, Reiziger en Kluivert ook zo onthaald toen ze de overstap maakten van Ajax naar PSV? Ook allemaal Ajacieden. Bergkamp en De Boer worden ook niet uitgefloten.Arme Ismail, als hij ooit nog terug wil naar PSV...
Het was overigens leuk om erbij te zijn. Ik ga bijna nooit naar wedstrijden ivm reizen, maar dit was het echt waard

5-1 lijkt inderdaad veel op 8-0.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:18 schreef BB-King het volgende:
Lijkt de afscheidswedstrijd van Johan Cruijff tegen Bayern wel.

Je gaat me niet vertellen dat Bin Laden bij zo'n gelegenheid even een vrijheidsstrijder is he?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:45 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Bij een gelegenheid als deze, bestaan er geen vijanden.
Ja... nou.... maar.... ja jonge!quote:Op zondag 26 juli 2009 00:14 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Ik vind het maar slap. Het zijn vrienden van Cocu, het was zijn feestje. Werden Wouters, Jonk, Reiziger en Kluivert ook zo onthaald toen ze de overstap maakten van Ajax naar PSV? Ook allemaal Ajacieden. Bergkamp en De Boer worden ook niet uitgefloten.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |