Een "Bergkampje" is toch een briljante move?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:45 schreef Misanthroopia het volgende:
Bergkamp met een 'Bergkampje'. Ook hij wordt oud.
Ja en nee, dat is zo'n halve stift, beetje achteloos geschoten. Deze mislukte echter, vandaar de opmerking dat ie ouder wordt,quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:47 schreef BB-King het volgende:
[..]
Een "Bergkampje" is toch een briljante move?
In het geheel niet.quote:
Het blijft de vijand, die verdienen geen warm onthaal.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:16 schreef vitessezuid113 het volgende:
Gaan ze Jaap Stam uitfluiten
Edgar Davids idem
Bij een gelegenheid als deze, bestaan er geen vijanden.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:42 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Het blijft de vijand, die verdienen geen warm onthaal.
Ik vind het maar slap. Het zijn vrienden van Cocu, het was zijn feestje. Werden Wouters, Jonk, Reiziger en Kluivert ook zo onthaald toen ze de overstap maakten van Ajax naar PSV? Ook allemaal Ajacieden. Bergkamp en De Boer worden ook niet uitgefloten.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:42 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Het blijft de vijand, die verdienen geen warm onthaal.
Er is bij het grote gedeelte van het psv publiek respect voor een overmars, jonk, bergkamp. Maar figuren die publiekelijk gaat aangeven dat ajax de mooiste club van nederland is, tja dan vraag je erom (in dit geval jaap s.)quote:Op zondag 26 juli 2009 00:14 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Ik vind het maar slap. Het zijn vrienden van Cocu, het was zijn feestje. Werden Wouters, Jonk, Reiziger en Kluivert ook zo onthaald toen ze de overstap maakten van Ajax naar PSV? Ook allemaal Ajacieden. Bergkamp en De Boer worden ook niet uitgefloten.Arme Ismail, als hij ooit nog terug wil naar PSV...
Het was overigens leuk om erbij te zijn. Ik ga bijna nooit naar wedstrijden ivm reizen, maar dit was het echt waard
5-1 lijkt inderdaad veel op 8-0.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:18 schreef BB-King het volgende:
Lijkt de afscheidswedstrijd van Johan Cruijff tegen Bayern wel.
Je gaat me niet vertellen dat Bin Laden bij zo'n gelegenheid even een vrijheidsstrijder is he?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:45 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Bij een gelegenheid als deze, bestaan er geen vijanden.
Ja... nou.... maar.... ja jonge!quote:Op zondag 26 juli 2009 00:14 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Ik vind het maar slap. Het zijn vrienden van Cocu, het was zijn feestje. Werden Wouters, Jonk, Reiziger en Kluivert ook zo onthaald toen ze de overstap maakten van Ajax naar PSV? Ook allemaal Ajacieden. Bergkamp en De Boer worden ook niet uitgefloten.![]()
Echt een enorme eikel is die lazovic toch (goed, wisten we eigenlijk al).quote:Op zondag 26 juli 2009 13:13 schreef Sj0rSz het volgende:
Lazovic gisteren met zijn schwalbe
Wel een prachtig afscheid voor Cocu. En Van Raay, die even niet uit zijn woorden kwam![]()
Kom op zeg, het was en en al geouwehoer met elkaar, die jongens waren constant aan het lachen met elkaar en Cocu "verdiende" zelfs een penalty tegen. Wat triest om dan een grap van Lazovic er uit te pikkenquote:Op zondag 26 juli 2009 13:21 schreef RubenSosa het volgende:
Echt een enorme eikel is die lazovic toch (goed, wisten we eigenlijk al).
Het moet gezegd worden, hij kán het dus wel.quote:Op zondag 26 juli 2009 13:42 schreef Zapper het volgende:
[..]
Beter geef je hem credits voor twee knappe goals
Eigenlijk wel vernederend dat hij dat niet bij de selectiepresentatie zat. Het zou die jongen een boost geven. (later bij de speech van cocu, stond hij wel op het veld.)quote:Op zondag 26 juli 2009 14:37 schreef noxious het volgende:
Jammer dat Reis (nog) niet in de selectie zit, ik denk dat die nog de meeste potentie heeft als diepe spits.
Inderdaad, beetje triest om bij zo'n wedstrijd kleinzielig te gaan lopen doenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:45 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Bij een gelegenheid als deze, bestaan er geen vijanden.
Eens, gewoon de Koef centraal voorin en Lazovic op rechts. Ola kun je dan mooi gebruiken als stormram wanneer je in het laatste kwartier wat wil goedmaken.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:47 schreef neilpad het volgende:
Tja vind Ola ook nog steeds niet echt overtuigend.
Maar goed de voorbereiding zegt weinig meestal. Engelaar vind ik vooralsnog ook nog weinig toevoegen bijv.
Ik ben wel blij dat die aap van een Lazo zich voortaan op de vleugel moet concentreren. Hij kan best een goede aangever zijn volgens mij. Donderdag de eerste echte test. Ik ben wel ontzettend benieuwd. Schijnbaar hebben die Bulgaren een redelijk stug counter ploegje. Oftewel een ploeg zoals we die vaak gaan tegen komen in Eindhoven dit seizoen.
Nee Koef heeft heulemaal geen kansen gemist deze oefencampagne hoor, neeeuh...quote:Op zondag 26 juli 2009 15:54 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Eens, gewoon de Koef centraal voorin en Lazovic op rechts. Ola kun je dan mooi gebruiken als stormram wanneer je in het laatste kwartier wat wil goedmaken.
quote:
Ik vind dat je Ola nog wel een kans MOET geven. Bedoel we modderen al 2 jaar aan met Lazo en Koef, die kunnen het niveau gewoon NIET aan.quote:Op zondag 26 juli 2009 16:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Koef Ola en Lazofail zijn alledrie gewoon niet meer dan leuke bankopvulling. PSV moet gewoon een échte spits halen, punt. Met die 3 win je de oorlog gewoon niet.
Precies, op z'n Hiddinks d'rin pleuren.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:37 schreef Tallie1982 het volgende:
Volgende week tegen vvv gewoon Reis in de spits.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door jpg97 op 27-07-2009 00:20:38 ]Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:59 schreef jpg97 het volgende:
Aisatti gescoord in de afgelopen wedstrijdWie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:'PSV onderhandelt over vertrek Mendez'
27 juli 2009 RvN
Volgens De Telegraaf is PSV met LDU Quite uit Ecuador in onderhandeling over een transfer van Edison Mendez. "Ze hebben ons een voorstel gedaan en deze week praten we verder", reageert trainer Fred Rutten. De middenvelder wil vanwege prive omstandigheden graag terug. "En omdat hij volgend jaar transfervrij is en Edison zich altijd goed heeft opgesteld, zijn we bereid met hem mee te denken." Indien de club uit Qatar waar Mendez mee schermt alsnog komt, zal PSV wel de hoofdprijs vragen voor de middenvelder.
Goed nieuws!quote:'Elm of El Ahmadi moet vervanger worden van Mendez'
27 juli 2009 RvN
Volgens De Telegraaf wil PSV ondanks de komst van Engelaar nog een vervanger aantrekken wanneer Edison Mendez vertrekt. Daarvoor zouden Rasmus Elm en Karim El Ahmadi in beeld zijn. Elm zou twee miljoen euro moeten kosten, El Ahmadi drie miljoen.
Het is maar wat je goed nieuws noemt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |