Kan me nog wel meer wedstrijden herinneren dan alleen maandag. Als Cassio niet weggaat kan Roorda sowieso weg, Zoet als derde keeper is prima...quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die was slecht maandag, ongelofelijk
Stadionquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:16 schreef Rucebo het volgende:
Cherno More Varna wordt definitief de tegenstander, ze staan na een uur met 0-3 voor...
Gomesquote:Waterreus verdedigt doel Team Cocu
23 juli 2009 14:00
Het doel van Team Cocu zal komende zaterdag verdedigd worden door Ronald Waterreus. Waterreus stond tien seizoenen onder contract bij PSV, waarvan drie seizoenen samen met Phillip Cocu. Voormalig PSV-doelman Heurelho da Silva Gomes wilde ook dolgraag komen, maar kreeg van zijn club geen toestemming.
Boudewijn Zenden
Aan de lijst met spelers die zullen meespelen met Team Cocu zal zeer waarschijnlijk ook Boudewijn Zenden worden toegevoegd. Zijn komst is zo goed als zeker. Met de Spaanse internationals Xavi en Saviola, met wie Cocu in zijn periode bij FC Barcelona speelde, is de organisatie nog in gesprek. Indien zij helaas geen toestemming krijgen om mee te spelen, bestaat de kans dat ze wel bij de wedstrijd te gast zijn als toeschouwer. Het Team Cocu bestaat op dit moment uit de volgende spelers: Michael Reiziger, Chris van der Weerden, Marc Overmars, Jan Wouters, Wim Jonk, Ernest Faber, Jaap Stam, Patrick Kluivert, Arthur Numan, Edgar Davids, Jan Vennegoor of Hesselink, Frank de Boer, Ronald Waterreus, Dennis Bergkamp, Luís Figo, Mark van Bommel, Luc Nilis en zeer waarschijnlijk dus ook Boudewijn Zenden. De coaches van Team Cocu zijn Guus Hiddink en Bert van Marwijk.
Optreden Nikki
Tijdens de rust van de wedstrijd vindt er een optreden plaats van Nikki. De zangeres uit het Brabantse Sint-Oedenrode won in 2008 het zeer populaire talentenprogramma Idols. Nikki zal twee nummers ten gehore brengen. In sommige media is een bericht verschenen dat Frans Bauer een optreden zou verzorgen, maar dit berust op een misverstand.
Jefferson Farfán zou toch ook komen?quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gomes
PSV Fandag:
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)ot-de-PSV-FANdag.htm
ik vind hem vetquote:
Wacht niet te lang met beslissen voor je weet is het zondag en kom je tot de ontdekking dat alles zaterdag wasquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:32 schreef KELDER het volgende:
[..]
ik vind hem vet![]()
twijfel nog over zondag.., open dag is meestal utterly boring, maja, afscheidswedstrijd cocu is wel gaaf om bij te zijn. Als nilis sowieso zou spelen zou ik zeker gaan
quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wacht niet te lang met beslissen voor je weet is het zondag en kom je tot de ontdekking dat alles zaterdag was
quote:'Bengtsson geïnteresseerd in overgang naar PSV'
Rasmus Bengtsson (foto, rechts) staat open voor een transfer naar PSV. De zaakwaarnemer van de centrale verdediger van Trelleborgs FF voerde dinsdag onderhandelingen met een delegatie van de Eindhovenaren, zo bericht De Telegraaf.
De komst van Bengtsson (23) zou als geroepen komen voor trainer Fred Rutten. Door de blessure van Francisco Rodríguez heeft hij de beschikking over een handvol spelers met eredivisie-ervaring: Jan Kromkamp, Dirk Marcellis, André Ooijer, Erik Pieters en Carlos Salcido
Bengtsson was de afgelopen jaren een vaste waarde in Zweden onder-21. Zijn verbintenis met Trelleborgs FF loopt eind november af.
Is hij goed dan?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:01 schreef HL_Dog43 het volgende:
Laten komen die gast!
Kan niet slechter zijn dan "maza"quote:
Een Zweed. Dat lijkt me een goed idee.quote:
Een training in het stadion, presentatie vd selectie en een handtekeningensessie zijn meestal de hoogtepunten als ik me het goed herinner.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat is er eigenlijk allemaal te doen op zo'n open dag, aangezien ik waarschijnlijk mijn kleine neefje er naar toe sleur. Maar die moet zich natuurlijk niet al na een half uur lopen te vervelen
Dank uquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:36 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Een training in het stadion, presentatie vd selectie en een handtekeningensessie zijn meestal de hoogtepunten als ik me het goed herinner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |