De selectie van AZ is nog hetzefde hoor.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:32 schreef Toivonen het volgende:
Ja wij worden kampion.
Ajax denkt dat ze kampion worden omdat ze van engelse amateur clubjes winnen.
Hun elftal is niks veranderd , Vermaelen weg, Atouba in. klaar!
Engelaar,ooijer.
Feyenoord word sowieso geen kampion , Az is te slecht geworden.
PSV Kampion 09
Kampion ja?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:32 schreef Toivonen het volgende:
Ja wij worden kampion.
Engelaar,ooijer.
PSV Kampion 09\010
dat is ruudje in het PSV shirtquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://media.photobucket.(...)nkie13/shirt_psv.jpg
Wat is dit dan?
Dat is nog ff afwachten.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ben benieuwd of Afellay nog tegen een schorsing aan gaat lopen. Voetbalprimeur had het over misschien wel 4 wedstrijden, dat zijn dan beide EL voorronde wedstrijden.
Oja jullie worden voor de 30ste keer kampioen hé?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:32 schreef Toivonen het volgende:
Ja wij worden kampion.
Engelaar,ooijer.
PSV Kampion 09\010
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:12 schreef Toivonen het volgende:
[..]
echt, ze zijn zo jaloers op onze Afellay.
Ze hebben zelf niet z'n creatieve speler die beslissend is voor hun.
Hij wordt dit jaar dé speler van psv en leidt ons naar onze 30e titel.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:07 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Oja jullie worden voor de 30ste keer kampioen hé?
[..]
Ik dacht serieus dat dit het Ajax-topic wasquote:
Ik vind hem te druk zoquote:
Kids met ADHD.. dat is pas druk.quote:
PSV Kampionen!!!!!quote:
Goed, ik zou alleen het PSV logo wat meer naar voren halen/meer de nadruk leggen op het logo.quote:
In het Eindhovens Dagblad stond vanochtend dat als Afellay al geschorst wordt het puur voor vriendschappelijke wedstrijden in de toekomst is en niet voor de comp of EL.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ben benieuwd of Afellay nog tegen een schorsing aan gaat lopen. Voetbalprimeur had het over misschien wel 4 wedstrijden, dat zijn dan beide EL voorronde wedstrijden.
Een normale club zou wel een leuke reserve hebben ja. Maar bij PSV krijg ik de indruk dat dat totaal niet het geval isquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:42 schreef N.i.c.k het volgende:
. PSV heeft toch wel wat budget na al die jaren CL.
Eerst spitsen verkopen dan pas aan een nieuwe spits denken......quote:
ja idd, nam de selectie net door. Erg dun bezet achterin. 2 prima krachten, als Salcido dus blijft. 1 Ouwe rot die geen 50 wedstrijden zal spelen, en daarnaast de bijna tradiotioneel zwakke bezette backposities. Niet aangedurft om Rens van Eijden al zijn minuten te laten pakken?quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:03 schreef dndiek het volgende:
[..]
Eerst spitsen verkopen dan pas aan een nieuwe spits denken......
Laat die extra verdediger maar komen
Van Eijden is aan NEC verkocht.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:29 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
ja idd, nam de selectie net door. Erg dun bezet achterin. 2 prima krachten, als Salcido dus blijft. 1 Ouwe rot die geen 50 wedstrijden zal spelen, en daarnaast de bijna tradiotioneel zwakke bezette backposities. Niet aangedurft om Rens van Eijden al zijn minuten te laten pakken?
Koevermans, Lazovic, Toivonen (kan) en zelfs om Reis kun je nu niet heen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:42 schreef N.i.c.k het volgende:
En waar blijft die spits? of beschouwt de technische staff de selectie als rond.
Wtf, 4?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ligt schijnbaar aan of het rapport van de wedstrijd wordt doorgegeven aan de bond. In het geval van een rode kaart moet er dan melding van worden gemaakt bij de UEFA en zij kunnen dan een straf opleggen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:28 schreef thewishmaster het volgende:
Gaat het niet gewoon om een schorsing voor vier oefenwedstrijden?
Ik kan me nog wel herinneren dat Wayne Rooney een aantal jaar geleden een rode kaart kreeg op het Amsterdam Tournament en dat hij een aantal wedstrijden geschorst was in de Premier League, blijft een vreemde zaak natuurlijk.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:35 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ligt schijnbaar aan of het rapport van de wedstrijd wordt doorgegeven aan de bond. In het geval van een rode kaart moet er dan melding van worden gemaakt bij de UEFA en zij kunnen dan een straf opleggen.
Gabri heeft dat ook een keer gehad. Kreeg toen ook een paar "oefen" wedstrijden schorsing (terwijl hij nog een voorwaardelijk schorsing had lopen van de playoffs van het jaar daarvoor).quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:37 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel herinneren dat Wayne Rooney een aantal jaar geleden een rode kaart kreeg op het Amsterdam Tournament en dat hij een aantal wedstrijden geschorst was in de Premier League, blijft een vreemde zaak natuurlijk.
Grote gevolgen zal de kaart van Afellay niet hebben. Als hij wordt geschorst, zal het voor vriendschappelijke wedstrijden zijnquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
In het Eindhovens Dagblad stond vanochtend dat als Afellay al geschorst wordt het puur voor vriendschappelijke wedstrijden in de toekomst is en niet voor de comp of EL.
Vind het na het zien van de beelden niet meer dan een terrechte (en vooral domme) rode kaart.
ah stom, ik dacht verhuurt.quote:
Ik denk dat geen enkele supporter tevreden is met die spitsenbezetting. Dan mag er wel voort gemaakt worden met dat snijden.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Koevermans, Lazovic, Toivonen (kan) en zelfs om Reis kun je nu niet heen.
Eerst snijden en dan verder kijken, lijkt me.
Ik denk niet dat er rijen clubs staan te wachten op Koevermans of Lazovic en die nieuwe aankoop moet (naast een transferbedrag, natuurlijk) maandelijks betaald worden. Ze hebben het niet op de rug groeien, hè.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:46 schreef N.i.c.k het volgende:
Ik denk dat geen enkele supporter tevreden is met die spitsenbezetting. Dan mag er wel voort gemaakt worden met dat snijden.
Ik ben sowieso bij die wedstrijd, ik weet nog niet of ik overdag ook al ga.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:54 schreef FL_Freak het volgende:
Wie gaan er ook naar de open dag/afscheidswedstrijd cocu?
Het zag eruit als een intikker, maar het was echt een geweldige goal. Je ziet dat Ola heel slim is met dat soort momenten. Koevermans of Lazovic zie ik zo niet maken. Reis misschien wel.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:36 schreef GustavFTW het volgende:
Ik ben er ook bij zaterdag
Trouwens knappe goal van Toivonen tegen Genk
Afscheidswedstrijd ben ik bij (vak P)quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:54 schreef FL_Freak het volgende:
Wie gaan er ook naar de open dag/afscheidswedstrijd cocu?
Een geruchtquote:'Centrale verdediger Bengtsson in beeld bij PSV'
Volgens de Zweedse website Fotbollskanalen van TV4 staat de Zweed Rasmus Bengtsson is de belangstelling van PSV. Zijn manager zou deze week in Nederland zijn geweest. Ook een Spaanse club zou belangstelling hebben. De speler zelf wilde niet reageren op de geruchten en liet weten alles over te laten aan zijn zaakwaarnemer. De zaakwaarnemer zelf gaf ook aan niet te willen reageren.
Rasmus Bengtsson is een verdediger die meestal als linker centrale verdediger wordt opgesteld. De speler van Trelleborgs FF maakte dit jaar zijn debuut in het nationale elftal van Zweden, maar speelde onlangs op het EK onder 21 ook alle duels voor Zweden onder 21. Zijn contract loopt in november af bij Trelleborgs, waardoor hij slechts een klein transferbedrag hoeft te kosten.
PSV zag voor de positie van linker centrale verdediger Brechet vertrekken. 'Maza' Rodriguez raakte geblesseerd, waarna media berichten dat Rutten een vervanger aan zou willen trekken.
Kan me nog wel meer wedstrijden herinneren dan alleen maandag. Als Cassio niet weggaat kan Roorda sowieso weg, Zoet als derde keeper is prima...quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die was slecht maandag, ongelofelijk
Stadionquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:16 schreef Rucebo het volgende:
Cherno More Varna wordt definitief de tegenstander, ze staan na een uur met 0-3 voor...
Gomesquote:Waterreus verdedigt doel Team Cocu
23 juli 2009 14:00
Het doel van Team Cocu zal komende zaterdag verdedigd worden door Ronald Waterreus. Waterreus stond tien seizoenen onder contract bij PSV, waarvan drie seizoenen samen met Phillip Cocu. Voormalig PSV-doelman Heurelho da Silva Gomes wilde ook dolgraag komen, maar kreeg van zijn club geen toestemming.
Boudewijn Zenden
Aan de lijst met spelers die zullen meespelen met Team Cocu zal zeer waarschijnlijk ook Boudewijn Zenden worden toegevoegd. Zijn komst is zo goed als zeker. Met de Spaanse internationals Xavi en Saviola, met wie Cocu in zijn periode bij FC Barcelona speelde, is de organisatie nog in gesprek. Indien zij helaas geen toestemming krijgen om mee te spelen, bestaat de kans dat ze wel bij de wedstrijd te gast zijn als toeschouwer. Het Team Cocu bestaat op dit moment uit de volgende spelers: Michael Reiziger, Chris van der Weerden, Marc Overmars, Jan Wouters, Wim Jonk, Ernest Faber, Jaap Stam, Patrick Kluivert, Arthur Numan, Edgar Davids, Jan Vennegoor of Hesselink, Frank de Boer, Ronald Waterreus, Dennis Bergkamp, Luís Figo, Mark van Bommel, Luc Nilis en zeer waarschijnlijk dus ook Boudewijn Zenden. De coaches van Team Cocu zijn Guus Hiddink en Bert van Marwijk.
Optreden Nikki
Tijdens de rust van de wedstrijd vindt er een optreden plaats van Nikki. De zangeres uit het Brabantse Sint-Oedenrode won in 2008 het zeer populaire talentenprogramma Idols. Nikki zal twee nummers ten gehore brengen. In sommige media is een bericht verschenen dat Frans Bauer een optreden zou verzorgen, maar dit berust op een misverstand.
Jefferson Farfán zou toch ook komen?quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gomes
PSV Fandag:
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)ot-de-PSV-FANdag.htm
ik vind hem vetquote:
Wacht niet te lang met beslissen voor je weet is het zondag en kom je tot de ontdekking dat alles zaterdag wasquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:32 schreef KELDER het volgende:
[..]
ik vind hem vet![]()
twijfel nog over zondag.., open dag is meestal utterly boring, maja, afscheidswedstrijd cocu is wel gaaf om bij te zijn. Als nilis sowieso zou spelen zou ik zeker gaan
quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wacht niet te lang met beslissen voor je weet is het zondag en kom je tot de ontdekking dat alles zaterdag was
quote:'Bengtsson geïnteresseerd in overgang naar PSV'
Rasmus Bengtsson (foto, rechts) staat open voor een transfer naar PSV. De zaakwaarnemer van de centrale verdediger van Trelleborgs FF voerde dinsdag onderhandelingen met een delegatie van de Eindhovenaren, zo bericht De Telegraaf.
De komst van Bengtsson (23) zou als geroepen komen voor trainer Fred Rutten. Door de blessure van Francisco Rodríguez heeft hij de beschikking over een handvol spelers met eredivisie-ervaring: Jan Kromkamp, Dirk Marcellis, André Ooijer, Erik Pieters en Carlos Salcido
Bengtsson was de afgelopen jaren een vaste waarde in Zweden onder-21. Zijn verbintenis met Trelleborgs FF loopt eind november af.
Is hij goed dan?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:01 schreef HL_Dog43 het volgende:
Laten komen die gast!
Kan niet slechter zijn dan "maza"quote:
Een Zweed. Dat lijkt me een goed idee.quote:
Een training in het stadion, presentatie vd selectie en een handtekeningensessie zijn meestal de hoogtepunten als ik me het goed herinner.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat is er eigenlijk allemaal te doen op zo'n open dag, aangezien ik waarschijnlijk mijn kleine neefje er naar toe sleur. Maar die moet zich natuurlijk niet al na een half uur lopen te vervelen
Dank uquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:36 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Een training in het stadion, presentatie vd selectie en een handtekeningensessie zijn meestal de hoogtepunten als ik me het goed herinner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |