Waarom deed je dat dan niet?quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:49 schreef Cybey het volgende:
Dat had ik je van te voren ook kunnen vertellen
Dat is nogal wiedes. Het werd hem niet gevraagd.quote:
Dat kan best, let je op?quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:52 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Dat is nogal wiedes. Het werd hem niet gevraagd.
En op niet gestelde vragen kan ook geen antwoord gegeven worden
quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:52 schreef superworm het volgende:
Kon je niet tanken in Duitsland? Ze hebben daar zát gas!
Ja, blijf toch eens op de hoogte manquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:53 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze naar Denemarken ging...
quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, blijf toch eens op de hoogte man
Of bedoeld TS campinggasquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:56 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Autogas. Je hebt zeker een renault.
Dat valt ook wel mee. Daar hebben ze zelfs 2 soorten gas (iig 2 typen installaties) en je hebt ook nog een adapter nodig als je het wilt tanken. Anders past de aansluiting niet. Verder is het verschil tussen benzine en gas in Duitsland veel kleiner dan hier.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:52 schreef superworm het volgende:
http://www.bkgas.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=17&Itemid=22&lang=nlquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:49 schreef jitzzzze het volgende:
Een goede voorbereiding is het halve werk. Dus, TS is een prutser.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:52 schreef superworm het volgende:
Klacht: TS kan niet zoeken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:48 schreef cmck het volgende:
Klacht: Denemarken kent naast de euro ook geen autogas
Je komt het op de gekste plekken tegen. Soms moet je echt tíentallen kilometers door de bossen rijden, en dan is er opeens weer een overvloed. Je weet het nooit in Duitsland, je rijdt er ook zó voorbij vaak. Dan heb je het niet geweten.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:01 schreef cmck het volgende:
[..]
![]()
Valt trouwens nog tegen. Langs 40/50 procent van de tankstations langs de snelweg ongeveer
Alles is beter dat een Peugeotquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:56 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Autogas. Je hebt zeker een renault.
Maar daar heb ik dus niets aan als ik eigenlijk zou willen weten of ze wel of geen gas in Denemarken hebben.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat kan best, let je op?
Jij bent echt lelijk inderdaad.
Zo, een antwoord op een niet gestelde vraag.
LPG is ook een van de wenige dingen die in Nederland goedkoop in vergelijking met de rest van Europa.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:03 schreef superworm het volgende:
[..]
Je komt het op de gekste plekken tegen. Soms moet je echt tíentallen kilometers door de bossen rijden, en dan is er opeens weer een overvloed. Je weet het nooit in Duitsland, je rijdt er ook zó voorbij vaak. Dan heb je het niet geweten.
Helaas heb je jezelf niet goed voorgelichtquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:59 schreef cmck het volgende:
[..]
http://www.bkgas.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=17&Itemid=22&lang=nl
Hier staat dat ik in Denenmarken een Italië koppeling nodig heb wat dus suggereert dat het dus weg verkrijgbaar is...
Overigens had ik die doppen ook meegenomen...
Nee, dat klopt. Maar het bewees wel dat je antwoord kan geven op een ongestelde vraag (met of zonder verbandje)quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:05 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Maar daar heb ik dus niets aan als ik eigenlijk zou willen weten of ze wel of geen gas in Denemarken hebben.
Hoe heet die quiz ook alweer waar je een antwoord krijgt en dat je daarbij de vraag moet stellen?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Maar het bewees wel dat je antwoord kan geven op een ongestelde vraag (met of zonder verbandje)
Geen idee, bestaat datquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:28 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Hoe heet die quiz ook alweer waar je een antwoord krijgt en dat je daarbij de vraag moet stellen?
Ik wou dezelfde kutgrap makenquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:52 schreef superworm het volgende:
Bij de letter L.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:37 schreef sweboy het volgende:
LPG is er wel in Denemarken, je moet het alleen weten te vinden
Ik weet niet waar je woont dan, Maar in Noord-duitsland word het altijd ver van te voren aangegeven, en staat er zelfs vaak bij hoeveel km het is naar het eerstvolgende lpg station..quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:03 schreef superworm het volgende:
[..]
Je komt het op de gekste plekken tegen. Soms moet je echt tíentallen kilometers door de bossen rijden, en dan is er opeens weer een overvloed. Je weet het nooit in Duitsland, je rijdt er ook zó voorbij vaak. Dan heb je het niet geweten.
Heheh, je begrijpt mijn subtiele verwijzingen naar de holocaust niet. Zelfs het "Dan heb je het niet geweten" doe geen belletje rinkelen. T was al een kudtgrap, moet ik 'm nog uitleggen ookquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:49 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont dan, Maar in Noord-duitsland word het altijd ver van te voren aangegeven, en staat er zelfs vaak bij hoeveel km het is naar het eerstvolgende lpg station..
ENNUH,
http://groups.google.com/(...)b61ebca99305c9?pli=1
Er zijn dus wel stations, voornamelijk naast de autosnelweg. Alleen autogas is nogal prijzig.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:51 schreef superworm het volgende:
[..]
Heheh, je begrijpt mijn subtiele verwijzingen naar de holocaust niet. Zelfs het "Dan heb je het niet geweten" doe geen belletje rinkelen. T was al een kudtgrap, moet ik 'm nog uitleggen ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |