abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71212131
Ik blijf me erover verbazen hoe kortzichtig sommige mensen zijn... wat een grap!
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:18:18 #77
261336 drbrik
zo hel wie un brik
pi_71212135
Ik ben zwaar teleurgesteld in TS ze kwam op mij zo over als zo'n brave christen zie ik ineens een foto van haar helemaal om een kerel heen gebogen en dat terwijl ze nog niet eens getrouwd is! Schanduhhhhhhhhhhhh!!!!
Fokker die zich voor mij schaamt! .... wie is het?
Why do hockey-players wear numbers on their shirts? Cause sometimes they can't match the dental records with the bodies
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:19:53 #78
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_71212198
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:41 schreef T3rr0r het volgende:

[..]

Geweldig. Een derde deel!

Hoe groot is jouw familie eigenlijk?

Overigens vind ik het bizar om te zien hoe jij denkt dat je familie je door dik en dun zal steunen terwijl ze wel je zus hebben verbannen. En kom niet weer aan met je non-argumenten over dat het je nooit zal gebeuren omdat jij weet waar je grenzen liggen want dat is je reinste bullshit. Je weet pas waar je grenzen liggen als je er overheen bent gegaan of er in ieder geval bij in de buurt bent geweest, uit jouw posts kan ik duidelijk opmaken dat dit nog nooit het geval is geweest.

En verder las ik in het vorige topic dat je vindt dat Jehova's een voorbeeld zijn voor de rest van de samenleving, nigga please..

Maar TS, vertel eens wat meer over jezelf. Wat doe je nou precies, wat voor opleiding heb je gedaan, wat voor werk doe je, wat zijn je hobbies? Ik ben echt heel benieuwd wat voor persoon er achter deze posts schuilt..
ik heb een tweeling zus en 4 oudere zussen, en een broer. Net als ik eerder zei mijn zus heeft zich belachelijk gedragen, erger dan jullie denken. Jullie weten de helft nog geeneens maar dat kan ik niet vertelln.

Dus om eerst eens helder te worden moet ik eerst alles
meegemaakt hebben. Dus ik moet flink gaan zuipen en kijken wat ik dan ga doen. Met iedereen het nest induiken en kijken wat er gaat gebeuren en welke ziektes ik oploop, flink gaan snuiven en kijk wa voor effect dat op mijn lichaam heeft .. belachelijk

Ik ga echt niet m'n hele leven hier vertellen. Ik zit op het mbo, heb een bijbaantje in de horeca (restaurant) mijn hobbies zijn films kijken, muziek maken en muziek luisteren, winkelen en uitjes.
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:21:51 #79
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_71212265
Met een drankje, blowtje en snuifje op z'n tijd is anders niets mis.. Kan heel verhelderend werken
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:23:02 #80
261336 drbrik
zo hel wie un brik
pi_71212296
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:19 schreef aychelle het volgende:

[..]
Dus om eerst eens helder te worden moet ik eerst alles
meegemaakt hebben. Dus ik moet flink gaan zuipen en kijken wat ik dan ga doen. Met iedereen het nest induiken en kijken wat er gaat gebeuren en welke ziektes ik oploop, flink gaan snuiven en kijk wa voor effect dat op mijn lichaam heeft .. belachelijk
Nee het ging zich meer erom of je misschien niet eens toe kon geven dat als er mensen zijn die zich af en toe een pintje wijntje of andere alcoholische versnapering nemen dat dat zo slecht nog niet is!
En dat als iemand zich helemaal naar de klote wil zuipen dat zijn eigen probleem is!

Why do hockey-players wear numbers on their shirts? Cause sometimes they can't match the dental records with the bodies
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:23:44 #81
206337 aychelle
pi_71212324
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:40 schreef m181087 het volgende:

[..]

Misschien had dat een reden?
[..]

Daarom drink je ook alcohol, zodat je dat zelf niet meer merkt.
[..]

Onee, het zal je maar gebeuren
[..]

Ik lees hier ervaring?

Kortom; stop zeuren, ga iemand lastigvallen op straat of ga huis aan huis.

klacht: Zeuren omdat er gezeurd kan worden
ik drink niet, jullie wel. dronken mensen zijn degene die anderen lastig vallen.
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:24:45 #82
206337 aychelle
pi_71212363
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:41 schreef Ruud het volgende:

[..]

Ja, want dat gebeurt in elke kroeg

Is dit topic een grap ofzo?
nou ik heb wel verhalen gehoord ja die ik liever niet wil meemaken ..

zal straks wel wat nieuwsberichtjes plaatsen
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:25:40 #83
206337 aychelle
pi_71212391
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:42 schreef GuyFawkes het volgende:

[..]

En als jouw zus je opbelt, excuses aanbiedt voor aangedaan leed, zou je haar dan vergeven? Zou je haar weer (willen) opnemen in de familie?
ik mischien wel als ik er zeker van ben dat ze is verandert en nooit meer terugvalt in haar oude patroon. Maar mijn ouders echt nooit meer, dat weet ik 100% zeker.
pi_71212402
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:23 schreef aychelle het volgende:

[..]

ik drink niet, jullie wel. dronken mensen zijn degene die anderen lastig vallen.
er zijn genoeg mensen die anderen lastig vallen ook al zijn ze niet dronken..
en dronken mensen heb je in soorten.. sommigen still... sommige luid.. sommige vrolijk.. sommige aggressief..
maar over algemeen zijn dronken lamme mensen niet echt zo gezellie als ze zelf denken
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:26:25 #85
261336 drbrik
zo hel wie un brik
pi_71212429
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:24 schreef aychelle het volgende:

[..]

zal straks wel wat nieuwsberichtjes plaatsen
Heb je t gehoord van al die vliegrampen.... vliegen is slecht !!!!! Mensen die vliegen denken dat ze cool zijn is het volgende topic!!!
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:27:20 #86
206337 aychelle
pi_71212457
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:45 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Wellicht dat het ooit nog eens tot je pindabrein doorsijpelt maar de meeste volwassen mensen (uitzonderingen daargelaten) drinken niet om het "cool" zijn maar voor de gezelligheid. Het gaat hun er dus niet om wat andere mensen daarvan vinden of niet. Het feit dat jij wel continue bezig bent met wat andere mensen van jou vinden en denken zegt vooral iets over jouw onzekerheid en zelfbeeld. Daar zou ik eens aan werken voordat je over anderen zo zwart wit blijft oordelen.
ik heb ook niks tegen op mensen die ''welles'' wat drinken voor de gezelligheid. Maar net zo lang doordrinken vind ik sneu en niet kunnen. Trouwens volwassenen moeten dat toch begrijpen. Een wijntje op een feeste niks mis mee, maar de halfe drankkast op een avond ...
  Forum Admin woensdag 22 juli 2009 @ 13:28:12 #87
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_71212496
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:27 schreef aychelle het volgende:

[..]

ik heb ook niks tegen op mensen die ''welles'' wat drinken voor de gezelligheid. Maar net zo lang doordrinken vind ik sneu en niet kunnen. Trouwens volwassenen moeten dat toch begrijpen. Een wijntje op een feeste niks mis mee, maar de halfe drankkast op een avond ...

Het is "halve" niet halfe.
En waarom hou jij er zo mee bezig wat andere mensen doen en van jou vinden?
Daar geef je geen antwoord op.
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:28:58 #88
206337 aychelle
pi_71212531
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:54 schreef Armageddon het volgende:
We willen hash, coke en pillen! hash, coke en pillen. We willen dus dood allemaal dood.

HASH, COKE EN PILLUHH!!

pi_71212593
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:19 schreef aychelle het volgende:mijn hobbies zijn films kijken, muziek maken en muziek luisteren, winkelen en uitjes.
Je bedoelt niet uiltjes?
pi_71212684
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:24 schreef aychelle het volgende:

[..]

Kom dan maar niet meer buiten. Ik heb namelijk verhalen gehoord, die wil je liever niet meemaken.
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:34:24 #91
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_71212738
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:33 schreef Ruud het volgende:

[..]

Kom dan maar niet meer buiten. Ik heb namelijk verhalen gehoord, die wil je liever niet meemaken.
Jah, maar jij bent Feijenoordsupporter... Tuig dat je bent! Tuig, ik zeg het je! TUIG!

woensdag 22 juli 2009 @ 13:35:46 #92
206337 aychelle
pi_71212797
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:44 schreef Rekkie het volgende:

[..]

wouden?

En dan heb je argumenten en dan?
Dan is dat op iedereen die drinkt van toepassing? _!

Tijdens het wachten trek ik wel even een biertje open, goed?
mijn argument op drank ik slecht:

Er is een groot verschil tussen drinken drinken.
Je hebt mensen die drinken voor het genot en het plezier en niet met de bedoeling om eens flink bezopen te worden en anderen lastig te vallen
Je hebt mensen die drinken en preciest het tegenovergestelde doen, neem mijn zus als voorbeeld
Je hebt je leven niet in de hand je doet rare dingen
je maakt je lichaam en de weinige hersenen die jullie hebben er mee kapot
je maakt anderen ermee kapot, dierbaren en geliefdes om jullie heen

denk hier over na, voordat je weer een krat bier achterover slaat
pi_71212844
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:34 schreef Keltie het volgende:

[..]

Jah, maar jij bent Feijenoordsupporter... Tuig dat je bent! Tuig, ik zeg het je! TUIG!

Ja, maar jij zit onder de vlekken
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:37:02 #94
206337 aychelle
pi_71212863
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Maar wéten je ouders het. En wat vinden ze ervan?
die weten het niet, maar zal het ook niks uitmaken. Zoland ik maar met een man trouw die dezelfde normen en waarden als mij heeft
pi_71212908
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:35 schreef aychelle het volgende:

[..]

mijn argument op drank ik slecht:

Er is een groot verschil tussen drinken drinken.
Je hebt mensen die drinken voor het genot en het plezier en niet met de bedoeling om eens flink bezopen te worden en anderen lastig te vallen
Je hebt mensen die drinken en preciest het tegenovergestelde doen, neem mijn zus als voorbeeld
Je hebt je leven niet in de hand je doet rare dingen
je maakt je lichaam en de weinige hersenen die jullie hebben er mee kapot
je maakt anderen ermee kapot, dierbaren en geliefdes om jullie heen

denk hier over na, voordat je weer een krat bier achterover slaat
Ik zal het vanavond in mijn achterhoofd huden...
pi_71212938
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:37 schreef aychelle het volgende:

[..]

Zoland ik maar met een man trouw die dezelfde normen en waarden als mij heeft
Dus als jouw afvallige zus trouwt met een kerel die ook van een biertje teveel houdt, is alles weer goed?
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:39:03 #97
206337 aychelle
pi_71212940
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:56 schreef T3rr0r het volgende:

[..]

Er is echt iets serieus met je mis als je continu alleen maar bezig bent met het beeld wat anderen van je hebben. TS, leer alsjeblieft eens voor jezelf denken en maak je eens los van je ouders. Anders blijf je (hoe oud je ook wordt) altijd mentaal een klein kind.
ik leer ook voor mezelf denken, echt! ik heb gewoon dezelfde ideeen als mijn ouders. zo ben ik opgevoed.
pi_71212978
TS waarom geef je op een aantal belangrijke vragen geen antwoord?
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:40:31 #99
261336 drbrik
zo hel wie un brik
pi_71212996
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:39 schreef aychelle het volgende:

[..]

ik leer ook voor mezelf denken, echt! ik heb gewoon dezelfde ideeen als mijn ouders. zo ben ik opgevoed.gebrainwashed
pi_71213001
TS: dat jouw zus toevallig zo is/was, wil niet zeggen dat de halve wereld zo doet..
Ben 1x flink bezopen geweest en dat was niet omdat ik zoveel gedronken had, het kwam gewoon gigantisch hard aan en ik kan je vertellen dat zoiets niet leuk is om mee te maken. Dat is een 1x en nooit weer ervaring geweest.

Waar jij het over hebt klinkt meer als een verslaafde.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')