ik heb een tweeling zus en 4 oudere zussen, en een broer. Net als ik eerder zei mijn zus heeft zich belachelijk gedragen, erger dan jullie denken. Jullie weten de helft nog geeneens maar dat kan ik niet vertelln.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:41 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Geweldig. Een derde deel!![]()
Hoe groot is jouw familie eigenlijk?
Overigens vind ik het bizar om te zien hoe jij denkt dat je familie je door dik en dun zal steunen terwijl ze wel je zus hebben verbannen. En kom niet weer aan met je non-argumenten over dat het je nooit zal gebeuren omdat jij weet waar je grenzen liggen want dat is je reinste bullshit. Je weet pas waar je grenzen liggen als je er overheen bent gegaan of er in ieder geval bij in de buurt bent geweest, uit jouw posts kan ik duidelijk opmaken dat dit nog nooit het geval is geweest.
En verder las ik in het vorige topic dat je vindt dat Jehova's een voorbeeld zijn voor de rest van de samenleving, nigga please..![]()
Maar TS, vertel eens wat meer over jezelf. Wat doe je nou precies, wat voor opleiding heb je gedaan, wat voor werk doe je, wat zijn je hobbies? Ik ben echt heel benieuwd wat voor persoon er achter deze posts schuilt..
quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:19 schreef aychelle het volgende:
[..]
Dus om eerst eens helder te worden moet ik eerst alles
meegemaakt hebben. Dus ik moet flink gaan zuipen en kijken wat ik dan ga doen. Met iedereen het nest induiken en kijken wat er gaat gebeuren en welke ziektes ik oploop, flink gaan snuiven en kijk wa voor effect dat op mijn lichaam heeft .. belachelijk![]()
Nee het ging zich meer erom of je misschien niet eens toe kon geven dat als er mensen zijn die zich af en toe een pintje wijntje of andere alcoholische versnapering nemen dat dat zo slecht nog niet is!
En dat als iemand zich helemaal naar de klote wil zuipen dat zijn eigen probleem is!
ik drink niet, jullie wel. dronken mensen zijn degene die anderen lastig vallen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:40 schreef m181087 het volgende:
[..]
Misschien had dat een reden?
[..]
Daarom drink je ook alcohol, zodat je dat zelf niet meer merkt.
[..]
Onee, het zal je maar gebeuren
[..]
Ik lees hier ervaring?
Kortom; stop zeuren, ga iemand lastigvallen op straat of ga huis aan huis.
klacht: Zeuren omdat er gezeurd kan worden
nou ik heb wel verhalen gehoord ja die ik liever niet wil meemaken ..quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:41 schreef Ruud het volgende:
[..]
Ja, want dat gebeurt in elke kroeg![]()
Is dit topic een grap ofzo?
ik mischien wel als ik er zeker van ben dat ze is verandert en nooit meer terugvalt in haar oude patroon. Maar mijn ouders echt nooit meer, dat weet ik 100% zeker.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:42 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
En als jouw zus je opbelt, excuses aanbiedt voor aangedaan leed, zou je haar dan vergeven? Zou je haar weer (willen) opnemen in de familie?
er zijn genoeg mensen die anderen lastig vallen ook al zijn ze niet dronken..quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:23 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik drink niet, jullie wel. dronken mensen zijn degene die anderen lastig vallen.
Heb je t gehoord van al die vliegrampen.... vliegen is slecht !!!!! Mensen die vliegen denken dat ze cool zijn is het volgende topic!!!quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:24 schreef aychelle het volgende:
[..]
nou ik heb wel verhalen gehoord ja die ik liever niet wil meemaken ..![]()
zal straks wel wat nieuwsberichtjes plaatsen
ik heb ook niks tegen op mensen die ''welles'' wat drinken voor de gezelligheid. Maar net zo lang doordrinken vind ik sneu en niet kunnen. Trouwens volwassenen moeten dat toch begrijpen. Een wijntje op een feeste niks mis mee, maar de halfe drankkast op een avond ...quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:45 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Wellicht dat het ooit nog eens tot je pindabrein doorsijpelt maar de meeste volwassen mensen (uitzonderingen daargelaten) drinken niet om het "cool" zijn maar voor de gezelligheid. Het gaat hun er dus niet om wat andere mensen daarvan vinden of niet. Het feit dat jij wel continue bezig bent met wat andere mensen van jou vinden en denken zegt vooral iets over jouw onzekerheid en zelfbeeld. Daar zou ik eens aan werken voordat je over anderen zo zwart wit blijft oordelen.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:27 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik heb ook niks tegen op mensen die ''welles'' wat drinken voor de gezelligheid. Maar net zo lang doordrinken vind ik sneu en niet kunnen. Trouwens volwassenen moeten dat toch begrijpen. Een wijntje op een feeste niks mis mee, maar de halfe drankkast op een avond ...
quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:54 schreef Armageddon het volgende:
We willen hash, coke en pillen! hash, coke en pillen. We willen dus dood allemaal dood.
HASH, COKE EN PILLUHH!!
Je bedoelt niet uiltjes?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:19 schreef aychelle het volgende:mijn hobbies zijn films kijken, muziek maken en muziek luisteren, winkelen en uitjes.
Kom dan maar niet meer buiten. Ik heb namelijk verhalen gehoord, die wil je liever niet meemaken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:24 schreef aychelle het volgende:
[..]
nou ik heb wel verhalen gehoord ja die ik liever niet wil meemaken ..![]()
Jah, maar jij bent Feijenoordsupporter... Tuig dat je bent! Tuig, ik zeg het je! TUIG!quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:33 schreef Ruud het volgende:
[..]
Kom dan maar niet meer buiten. Ik heb namelijk verhalen gehoord, die wil je liever niet meemaken.
mijn argument op drank ik slecht:quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
wouden?
En dan heb je argumenten en dan?
Dan is dat op iedereen die drinkt van toepassing?_!
Tijdens het wachten trek ik wel even een biertje open, goed?
Ja, maar jij zit onder de vlekkenquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:34 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jah, maar jij bent Feijenoordsupporter... Tuig dat je bent! Tuig, ik zeg het je! TUIG!
die weten het niet, maar zal het ook niks uitmaken. Zoland ik maar met een man trouw die dezelfde normen en waarden als mij heeftquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar wéten je ouders het. En wat vinden ze ervan?
Ik zal het vanavond in mijn achterhoofd huden...quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:35 schreef aychelle het volgende:
[..]
mijn argument op drank ik slecht:
Er is een groot verschil tussen drinken drinken.
Je hebt mensen die drinken voor het genot en het plezier en niet met de bedoeling om eens flink bezopen te worden en anderen lastig te vallen
Je hebt mensen die drinken en preciest het tegenovergestelde doen, neem mijn zus als voorbeeld
Je hebt je leven niet in de hand je doet rare dingen
je maakt je lichaam en de weinige hersenen die jullie hebben er mee kapot
je maakt anderen ermee kapot, dierbaren en geliefdes om jullie heen
denk hier over na, voordat je weer een krat bier achterover slaat
Dus als jouw afvallige zus trouwt met een kerel die ook van een biertje teveel houdt, is alles weer goed?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:37 schreef aychelle het volgende:
[..]
Zoland ik maar met een man trouw die dezelfde normen en waarden als mij heeft
ik leer ook voor mezelf denken, echt!quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:56 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
![]()
Er is echt iets serieus met je mis als je continu alleen maar bezig bent met het beeld wat anderen van je hebben. TS, leer alsjeblieft eens voor jezelf denken en maak je eens los van je ouders. Anders blijf je (hoe oud je ook wordt) altijd mentaal een klein kind.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:39 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik leer ook voor mezelf denken, echt!ik heb gewoon dezelfde ideeen als mijn ouders. zo ben ik opgevoed.gebrainwashed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |