Geweldig. Een derde deel!quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:33 schreef aychelle het volgende:
[..]
mijn andere zus (heb 5 zussen) is bi, maar dat betekent niet dat ze met een vrouw gaat trouwen
geeft geen cool gevoel, heb het nooit meegemaakt en hoeft ook niet. je zet jezelf gewoon letterlijk voor lulquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:38 schreef speknek het volgende:
Ik heb de vorige topics niet gelezen, maar damn wat een emo OP.
Nee, stomdronken zijn laat je er niet cool uitzien, heel verre van. Maar het geeft wel een cool gevoel. Leef eens voor jezelf.
Ja, want dat gebeurt in elke kroegquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:40 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik ga niet naar de kroeg, tijdverspilling al die bezopen lui ik hoef niet aangerand te worden
En als jouw zus je opbelt, excuses aanbiedt voor aangedaan leed, zou je haar dan vergeven? Zou je haar weer (willen) opnemen in de familie?quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:24 schreef aychelle het volgende:
[..]
Ten eerste ik heb echt respect voor ieder anders ideeen. Zolang diegene anderen er maar niet mee lastig valt, wat bij dronken mensen helaas vaak het geval is. Je kiest er bij ons voor of om je te gedragen in de familie, of om je te misdragen buiten de familie.
wouden?quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:42 schreef aychelle het volgende:
ben straks terug met een grote uitleg (jullie wouden toch argumenten???
Wouden? Zit je weer aan de drank?quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:42 schreef aychelle het volgende:
ben straks terug met een grote uitleg (jullie wouden toch argumenten???
Hehe, een wijze reactie.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:45 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Wellicht dat het ooit nog eens tot je pindabrein doorsijpelt maar de meeste volwassen mensen (uitzonderingen daargelaten) drinken niet om het "cool" zijn maar voor de gezelligheid. Het gaat hun er dus niet om wat andere mensen daarvan vinden of niet. Het feit dat jij continue bezig bent met wat andere mensen van jou vinden en denken zegt vooral iets over jouw onzekerheid en zelfbeeld. Daar zou ik eens aan werken voordat je over anderen zo zwart wit blijft oordelen.
VanDale:quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:46 schreef Bert.Wasbeer het volgende:
Geniaal. Even een tvp voor die geweldige argumenten die ik zo graag wouwde
quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:49 schreef m181087 het volgende:
[..]
wil·len wilde of wou, h gewild
Wouden is dus niet fout
Maar wéten je ouders het. En wat vinden ze ervan?quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:33 schreef aychelle het volgende:
[..]
mijn andere zus (heb 5 zussen) is bi, maar dat betekent niet dat ze met een vrouw gaat trouwen
Dat is een boschquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:50 schreef Cybey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wouden!
De onvoltooid verleden tijd van willen is wou of wilde in het enkelvoud en alleen wilden in het meervoud.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:45 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Wellicht dat het ooit nog eens tot je pindabrein doorsijpelt maar de meeste volwassen mensen (uitzonderingen daargelaten) drinken niet om het "cool" zijn maar voor de gezelligheid. Het gaat hun er dus niet om wat andere mensen daarvan vinden of niet. Het feit dat jij wel continue bezig bent met wat andere mensen van jou vinden en denken zegt vooral iets over jouw onzekerheid en zelfbeeld. Daar zou ik eens aan werken voordat je over anderen zo zwart wit blijft oordelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |