Dat dus!quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:45 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Wellicht dat het ooit nog eens tot je pindabrein doorsijpelt maar de meeste volwassen mensen (uitzonderingen daargelaten) drinken niet om het "cool" zijn maar voor de gezelligheid. Het gaat hun er dus niet om wat andere mensen daarvan vinden of niet. Het feit dat jij wel continue bezig bent met wat andere mensen van jou vinden en denken zegt vooral iets over jouw onzekerheid en zelfbeeld. Daar zou ik eens aan werken voordat je over anderen zo zwart wit blijft oordelen.
We wachten op de argumenten...quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:58 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Kap eens met die onleuke plaatjes.![]()
De discussie met de TS is veel leuker.
Dat klopt, is vaste prik als ik met m'n vrienden ga stappen... Eerst lekker eten, dan bezopen zuipen, vrouwtjes lastig vallen, de bar onderkotsen en net voordat we eruit getrapt worden randen we de barvrouw aan.. Gouden weekendjes kan ik je vertellen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:40 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik ga niet naar de kroeg, tijdverspilling al die bezopen lui ik hoef niet aangerand te worden
ja dat dus...quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:58 schreef Biels het volgende:
Ik zal dit topic even samenvatten: TS is een retard die er geen flikker van begrepen heeft en een nare ervaring haar hele leven laat bepalen, gesteund door valse moraliteit en een heiliger-dan-de-rest mentaliteit.
Kom eens buiten en zie dat alles wat je roept onjuist is. Slotje.
Als je uiterlijk net zo lelijk is als je persoonlijkheid hoef jij je daar echt geen zorgen over te maken hoorquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:40 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik ga niet naar de kroeg, tijdverspilling al die bezopen lui ik hoef niet aangerand te worden
Ja maar jij hebt een micropenis . Misschien kun je met TSquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:02 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Krijg een terminale ziekte. Kutkleuter.
Hé het broertje van TSquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:02 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Krijg een terminale ziekte. Kutkleuter.
Gaan we nu ook al serieus worden in dit topic?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:09 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Lees een terug zou ik zeggen. Dan zie je wat ik van de TS denk.
Ze zoop teveel , en maakte daarbij de familie-naam ten schandequote:Op woensdag 22 juli 2009 13:10 schreef Keltie het volgende:
Heb geen zin om 2 topics terug te bladeren in dit geneuzel, maar waarom is die zus verbannen?
Omdat de haar familie haar niet wilde steunen en heeft laten vallen als een baksteen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:10 schreef Keltie het volgende:
Heb geen zin om 2 topics terug te bladeren in dit geneuzel, maar waarom is die zus verbannen?
We zitten niet in ONZ toch?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Gaan we nu ook al serieus worden in dit topic?
Zou er zomaar voor door kunnen gaan. Misschien eerder R&P of subforum Volendam voor de inteeltquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |