quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:05 schreef jitzzzze het volgende:
Nou, ik denk het wel. Het aansluiten alleen al is al een drama. Al die snoertjes...
quote:
Wat een slechte mod vind ik Ondeugend zegquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:18 schreef ondeugend het volgende:
Geen deel 3 zoals ik al zei
Als je echt verder moet, dan raad ik aan er een netjes en serieus topic er over te openen in LIF of GC
We gaan niet reeksen in KLB
Einde mededeling.
oh, door dat gecentraal dacht ik dat je een mod was.. Sorry, mijn foutquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom projecteer je eigen acties op mij?
Maar direct nadat ik het typte werd het wel een centraal topicquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
oh, door dat gecentraal dacht ik dat je een mod was.. Sorry, mijn fout
Ja, als je CENTRAAL typt, gaat ie vanzelf centraal inderdaad. Dat moet je onderhand toch weten.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar direct nadat ik het typte werd het wel een centraal topic
doe dat nou niet. Nu issie weer centraal-af.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, als je CENTRAAL typt, gaat ie vanzelf centraal inderdaad. Dat moet je onderhand toch weten.
ONTHUL JEZELF REMLOF!!!quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar direct nadat ik het typte werd het wel een centraal topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ONTHUL JEZELF REMLOF!!!hihi remlof vergeet hem altijd centraal te zetten, dus het klopt sowieso niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |