quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hehehe, even kijken hoe lang het duurt voordat Tally doorheeft dat er een nieuwe is.
Ja ja post edit. Ben je al thuis?quote:
Ik heb zin in een feestje. Een compleet feestje met drank, drugs en seks!quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:30 schreef Houzer het volgende:
Ik heb zin om bier te drinken en te neuken.
Ach wat! Ik heb gewoon zin om tijdens het neuken een biertje te drinken.
Fijnquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Okay J.
Binnenkort heb ik nog meer tijd om mijn gal te spuwen.
Ja!quote:
Koel! Mag ik dan ook komen? Whehehe ik zei komen!quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja!. Dan ga ik ook een groot feestje geven als ik 40k posts heb.
.
Van het UWV hoor ik toch pas over een paar weken wat, dus tot die tijd is het vakantie..
Verplicht 2 brieven per week op onzin functiesquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja!. Dan ga ik ook een groot feestje geven als ik 40k posts heb.
.
Van het UWV hoor ik toch pas over een paar weken wat, dus tot die tijd is het vakantie..
Waar doel je op?quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:35 schreef Armageddon het volgende:
Wat een mafkees die moddereter gisteravond.
Ah mên, gaat waarschijnlijk over VBL.quote:
Dus omscholen tot nerd zit er niet in JK ?quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
1 brief, Joene.
En omdat ik hoogopgeleid ben (), laten ze me waarschijnlijk voor de rest met rust.
Omdat ik tot de zogeheten "kansrijken" behoor, mensen die op eigen kracht wel weer uit de WW komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |