quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hehehe, even kijken hoe lang het duurt voordat Tally doorheeft dat er een nieuwe is.
Ja ja post edit. Ben je al thuis?quote:
Ik heb zin in een feestje. Een compleet feestje met drank, drugs en seks!quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:30 schreef Houzer het volgende:
Ik heb zin om bier te drinken en te neuken.
Ach wat! Ik heb gewoon zin om tijdens het neuken een biertje te drinken.
Fijnquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Okay J.
Binnenkort heb ik nog meer tijd om mijn gal te spuwen.
Ja!quote:
Koel! Mag ik dan ook komen? Whehehe ik zei komen!quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja!. Dan ga ik ook een groot feestje geven als ik 40k posts heb.
.
Van het UWV hoor ik toch pas over een paar weken wat, dus tot die tijd is het vakantie..
Verplicht 2 brieven per week op onzin functiesquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja!. Dan ga ik ook een groot feestje geven als ik 40k posts heb.
.
Van het UWV hoor ik toch pas over een paar weken wat, dus tot die tijd is het vakantie..
Waar doel je op?quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:35 schreef Armageddon het volgende:
Wat een mafkees die moddereter gisteravond.
Ah mên, gaat waarschijnlijk over VBL.quote:
Dus omscholen tot nerd zit er niet in JK ?quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
1 brief, Joene.
En omdat ik hoogopgeleid ben (), laten ze me waarschijnlijk voor de rest met rust.
Omdat ik tot de zogeheten "kansrijken" behoor, mensen die op eigen kracht wel weer uit de WW komen.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
HEY TALLIE, JE ZEI "KOMEN"!!!!!!1111einszweiBierundJestersdabei111
Ik zal het eens voorleggen aan het UWV.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:45 schreef Joene het volgende:
Dus omscholen tot nerd zit er niet in JK ?
Nou volgens mij geven ze daar zelfs de schoonmaakster een lease wagen nouja wagenquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Cool. Krijg ik dan wel een woestbestickerde Ford Ka oid?
Welk?quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:55 schreef Joene het volgende:
J ./ H / Jk / A / T , dat topic in r&p is humor
Vergeet het topic niet Jquote:
Hoezo ?quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Of gaat die laatste opmerking van mij wat te ver voor ErrenPee?
Bij "ons" drinken ze heineken en amstel maar doen dat gewoon op zo'n geverft bankje.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee joh, pleur op.
Dan open ik liever een topic "Hoe kan je zo pauperig mogelijk Schultenbräu drinken in een witte plastic stoel naast de voordeur?"
Schultenbrau en dan ook nog bij de aldi halen voor 4,90 een kratjequote:Op woensdag 22 juli 2009 12:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee joh, pleur op.
Dan open ik liever een topic "Hoe kan je zo pauperig mogelijk Schultenbräu drinken in een witte plastic stoel naast de voordeur?"
Nee, geen kratje, een treetje blikken natuurlijk.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:15 schreef Joene het volgende:
Schultenbrau en dan ook nog bij de aldi halen voor 4,90 een kratje
ahja !quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, geen kratje, een treetje blikken natuurlijk.
En de echte Schultenbräu-drinker weet dan dat-ie een leeg treetje ondersteboven op een vol treetje moet doen. Dan is het treetje veel makkelijker te tillen..
quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je ziet, ik heb al voorbereidend onderzoek gedaan.
JK, daar kan je toch aan merken dat je hoog bent opgeleden hoorquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je ziet, ik heb al voorbereidend onderzoek gedaan.
Zo'n EEE pcquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, dus die categorie "Kansrijk" zal dan ook wel niet onverdiend zijn.
Ja, lieve mensen, ik kom er wel (whehehe).
Nu alleen nog een laptopje regelen voor buiten. Ik wil wel kunnen Fok!ken tijdens het Schultenbräu drinken.
Koop je die gewoon van het vakantiegeld wat je geniet als uitkeringstrekker.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, dus die categorie "Kansrijk" zal dan ook wel niet onverdiend zijn.
Ja, lieve mensen, ik kom er wel (whehehe).
Nu alleen nog een laptopje regelen voor buiten. Ik wil wel kunnen Fok!ken tijdens het Schultenbräu drinken.
Joinen alsin je wilt ook zonder werk komen te zitten?quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:52 schreef Houzer het volgende:
JK mag ik je joinen tijdens je UWV periode?
Ja lijkt me heerlijk.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Joinen alsin je wilt ook zonder werk komen te zitten?
Tja iedereen moet wel eens iets doen wat ze niet willen H.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:08 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ja lijkt me heerlijk.
Aangezien het rustig is en ik redelijk duur ben, moet ik nu rapportages gaan zitten maken, en deze doorsturen naar de directie (van iedere dag).
opkankeren daarvoor hebben ze mij niet aangenomen.
Nee hoor ik heb een duidelijk functieomschrijving in mijn contract staan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Tja iedereen moet wel eens iets doen wat ze niet willen H.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:17 schreef Houzer het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb een duidelijk functieomschrijving in mijn contract staan.
Dit valt daar buiten, tegen een extra vergoeding zou het uiteraard geregeld kunnen worden.
Is het nou een onwijs leuke en gezellige opdracht/werkgever, dan had ik er geen moeite mee.
Maar het is gewoon een kansloos bedrijf met een visie uit het jaar 1860.
Mja. Zo belangrijk is het ook niet. Vroeg het me gewoon af.quote:
Ja hoi, ik ben er weer, wanneer gaan we?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:34 schreef Tally het volgende:
Weet iemand wanneer J. terug is?
Ik heb een cute hotelletje gezien in LimburgDaar wil ik heen!!!
Wat gaan we doen dan?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja hoi, ik ben er weer, wanneer gaan we?
Koel.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:47 schreef Joene het volgende:
ik denk neuken tal in limburg in een cute hotelletje
Mjaquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:09 schreef Houzer het volgende:
Ik hoop dat al onze servers eruit knallen
Heb ik gedaan JK. Bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Even opnieuw opstarten doet meestal wonderen, T.
op de zaak T of gaat je man weg met de motort ?quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Heb ik gedaan JK. Bedankt voor de tip.
Zoals het er nu naar uit ziet ben ik alleen dit weekend
Thuis J. Mijn man gaat naar zijn ouders dit weekend in Ermelo als het goed weer is.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:35 schreef Joene het volgende:
[..]
op de zaak T of gaat je man weg met de motort ?
Nee maar kan ik regelen JKquote:
Zal ik van het weekend ff die disk langs brengen?quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Heb ik gedaan JK. Bedankt voor de tip.
Zoals het er nu naar uit ziet ben ik alleen dit weekend
quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:43 schreef Houzer het volgende:
[..]
Zal ik van het weekend ff die disk langs brengen?
Zoek jij geen collega? Iemand die de gehele dag onder je buro komt zitten?quote:
Nee daar heb ik over het algemeen weinig aan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:50 schreef Houzer het volgende:
[..]
Zoek jij geen collega? Iemand die de gehele dag onder je buro komt zitten?
Ga je thuis de mailserver ook even opnieuw inrichten dan?quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:01 schreef Tally het volgende:
Ik ben zo druk geweest met die mailserver dat ik vind dat ik eerder naar huis mag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |