abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:44:38 #126
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71211079
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:42 schreef Titania het volgende:
Een van mijn familieleden is ziek en ligt in het ziekenhuis en het ging slechter. Daar wou ik over praten. En ik zou een baan hebben en had er al op gerekend maar opeens ging dat niet door. Dat dus. Prinsesje ben ik ook, baww.
Vervelend, maar wat kan je vriend daaraan doen vanuit het buitenland? Ja, hij kan naar je luisteren. Maar ik vind het nogal egocentrisch om hem daarmee op te zadelen terwijl hij aan het genieten is van tijd met zijn vrienden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:45:20 #127
137079 Chowi
Lonerism.
pi_71211100
quote:
Een van mijn familieleden is ziek en ligt in het ziekenhuis en het ging slechter. Daar wou ik over praten. En ik zou een baan hebben en had er al op gerekend maar opeens ging dat niet door. Dat dus. Prinsesje ben ik ook, baww.
Newsflash.

Het gaat niet altijd om jou.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_71211118
+1 scherp
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_71211121
Misschien een vriend zoeken die wel tijd voor je neemt ?
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_71211122
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 @ 12:45 schreef Chowi het volgende:

[..]

Newsflash.

dat is oud nieuws:
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 @ 12:15 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Nieuwsflash: De wereld draait niet om jou.
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:47:21 #131
262 Re
Kiss & Swallow
pi_71211158
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:45 schreef Chowi het volgende:

[..]

Newsflash.

is het echt zo erg om je vriendje zo snel mogelijk wat dingen te willen vertellen? het gaat hier niet om de kleur prullenbak die ze bij de IKEA heeft gekocht
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_71211201
Als je het dan gewoon smst , gelijk in een smsje met blaaat blaat ziekenhuis slechter bel me ff, dan belt die homo van dr heus wel ff op.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:49:56 #133
30252 Soempie
Procreating
pi_71211237
quote:
Heb je dat ook zo in het smsje gezet met de vraag of hij je terug wilde bellen?

Ik denk dat iedereen hier alleen probeert duidelijk te maken dat je het ook van zijn kant moet bekijken. En dat je je wat anders op moet gaan stellen. Want ook al is het belangrijk, dan nog denk je vooral aan hoe jij de dingen beleeft en hoe jij het graag wilt. Hij moet klaar staan als jij roept en dat is niet hoe het werkt in een relatie. Daarbij denk je dat hij z'n vrienden belangrijker vindt, maar dat heeft er echt niets mee te maken.

Ga op die opmerkingen eens in dan?
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:47 schreef Re het volgende:

[..]

is het echt zo erg om je vriendje zo snel mogelijk wat dingen te willen vertellen? het gaat hier niet om de kleur prullenbak die ze bij de IKEA heeft gekocht
Tuurlijk niet, maar het gaat om de manier waarop. En de conclusies die ze zelf trekt nadat hij niet heeft gereageerd zoals ze had gewild. De uitspraken die ze verder ook doet.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  Redactie Frontpage woensdag 22 juli 2009 @ 12:50:13 #134
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_71211244
quote:
En je kunt met niemand anders praten?

Ik snap best dat je je verhaal kwijt wilt, ik snap alleen niet dat je niet kunt/wilt inzien dat als hij op vakantie is, zijn leven een beetje anders is dan anders. Ander ritme, minder vastigheid qua dagindeling.

Verder vraag ik me af hoe vaak je geprobeerd hebt contact op te nemen? Als je dat heel vaak doet, dan zou ik ook chagerijnig worden en m'n telefoon uitzetten hoor
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage woensdag 22 juli 2009 @ 12:51:05 #135
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_71211270
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:48 schreef Joene het volgende:
Als je het dan gewoon smst , gelijk in een smsje met blaaat blaat ziekenhuis slechter bel me ff, dan belt die homo van dr heus wel ff op.
Nee man dat is toch veel te logsich Stel dat iemand meeleest Het moet vaag enzo
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:52:10 #136
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71211308
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:51 schreef Etcetera het volgende:
Nee man dat is toch veel te logsich Stel dat iemand meeleest Het moet vaag enzo
Plus het maakt het dramatische effect compleet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:52:10 #137
262 Re
Kiss & Swallow
pi_71211309
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:49 schreef Soempie het volgende:

Tuurlijk niet, maar het gaat om de manier waarop. En de conclusies die ze zelf trekt nadat hij niet heeft gereageerd zoals ze had gewild. De uitspraken die ze verder ook doet.
true, er zit wat onbegrepen miscommunicatie op de lijn, of dat bewust is of onbewust weet ik niet, in het eerste geval lijkt me dat nou niet een basis voor een goede realtie...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_71211334
Sorry dat ik zo logisch denk.
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:55:36 #139
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_71211411
quote:

[..]

Dat is vrij natuurlijk.
Je belt. Je vertelt. Vriendje zegt agossiepossie. Vriendje blaast kussie door de telefoon.

Maar dan een afspraak maken voor morgen met je vakantievierende vriendje, met als doel om datzelfde dan nog eens extra uitgebreid door te nemen... Ik weet het niet. Het klinkt als claimen. Het klinkt als aandacht willen.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  Moderator woensdag 22 juli 2009 @ 12:55:43 #140
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_71211413
quote:

[..]

Nee, maar het is wel erg om van tevoren aan te kondigen dat je iets 'ergs' wil bespreken, maar dat zo erg is dat blijkbaar wel even kan wachten, en dan vervolgens tussen de regels door allerlei nare dingen over je partner zegt waaruit vooral blijkt dat er maar 1 belangrijk is voor TS in deze relatie, en dat is TS zelf.

Het moet hoe zij het wil, wanneer zij het wil, en hij moet ook nog de goede reactie geven, en als een van deze dingen niet in orde is volgens haar, dan volgen daar sancties op, waaronder emotionele chantage zoals dreigen met uitmaken, want hey, zij heeft als Wannabe-Beatrix immers recht op de dingen die ze ook eist

Oh ja, TS, je bent een teringwijf, en als ik jouw vriend was had ik ook gedacht dat je het heen en weer kon krijgen en gewoon een eind op moest zouten.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:55:53 #141
30252 Soempie
Procreating
pi_71211424
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:52 schreef Re het volgende:

[..]

true, er zit wat onbegrepen miscommunicatie op de lijn, of dat bewust is of onbewust weet ik niet, in het eerste geval lijkt me dat nou niet een basis voor een goede realtie...
Precies en dan kan ze ook denken: miscommunicatie. En er even een smsje achteraan sturen waar het om gaat.

Maar ze wordt boos, onzeker en maakt er een heel drama van. Dat is waar iedereen over valt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:00:47 #142
137079 Chowi
Lonerism.
pi_71211563
quote:

[..]

Zoals Copycat al zei kan haar vriend er toch niets aan veranderen vanuit het buitenland. Ik denk dat dit juist een heel belangrijk deel van een relatie is. Dat je in staat bent te zeggen, "ik heb behoefte om hier met iemand over te praten, maar niet met hem op dit moment. Want dan verpest ik voor hem de lol."

Zo kun je het ook zien, toch? En dan kun je het er altijd nog over hebben nadat hij terug is. TS zei al dat ze genoeg vrienden heeft om mee te praten.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_71211627
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:27 schreef Kreator het volgende:
Onzeker zeikwijf dat je der bent. Zeg hem gewoon dat je ervan baalde dat hij je liet zitten.
Dat je het nu al uit wil maken zegt wat over je gevoel voor hem, óf je bent gewoon turbo-labiel (en dan snap ik je vriend wel prima)
Eens.
pi_71211637
Zal ik hem maar inkoppen?

Klinkt alsof hij in de friendszone zit, al dat gezever dat hij moet aanhoren. Heb je geen 'goede vriend' die altijd de telefoon voor je oppakt waar je bij kan janken? Zo'n slappe spons.
pi_71211656
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:09 schreef Titania het volgende:
Ik heb nu al bijna een jaar een relatie en het loopt nog best goped. Behalve één ding. Mijn vriend is constant met zijn vrienden bezig en soms laat hij me er ook voor vallen. Een voorbeeld is gisteren. Ik had hem nodig, hij zat in het buitenland en we hadden beloofd dat we elkaar even zouden bellen. Op het moment zelf blijkt hij opeens twee uur te laat zijn omdat hij zelf ervoor koos langer ergens te blijven, en moest nu naar zijn vrienden want die 'waren op hem aan het wachten'. Ik was ook op hem aan het wachten! En dit gebeurt echt de hele tijd. Hij zegt dat hij ze lang niet gezien had, maar dan kunnen ze prima nog wel even wachten lijkt me, hij is daar nog een week. Dit was iets belangrijks wat ik wou bespreken. Ik voel me nu echt rot en onzeker.

ik begrijp je helemaal maar vaak zien mannen dit toch anders dan vrouwen
Wij zouden tegen vriendinnen zeggen, wacht even ,ik moet even bellen.Terwijl als een man dat zegt en zijn vrienden roepen kom op ,niet zo lang belllen en watje enz willen ze vaak zich niet laten kennen.
Met als gevolg dat zijn vrienden dan niet belangrijker zijn maar niet tegen hun op kan en wel tegen jou, of zoeits
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:04:32 #146
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_71211680
Vooraf zeggen dat je graag wil dat je vriend even een half uur tijd voor je maakt is toch niet zo erg? Hem bellen en verwachten dat hij meteen dat half uur voor je heeft zonder waarschuwing als hij helemaal geen tijd heeft, en er ook niet op gerekent heeft is lastiger.
Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:05:28 #147
196697 Heathen.
Its No Game
pi_71211712
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:17 schreef Titania het volgende:
Tsja, als het zo doorgaat maak ik het uit, want ik heb meer voor hem gedaan dan zijn vrienden het afgelopen jaar.
Vrienden staan altijd boven.. je kan wel een nieuw vriendje gaan opzoeken, maar echte mannen kiezen voor vrienden. Partners zijn inwisselbaar.
  Official ESF Kreviewer woensdag 22 juli 2009 @ 13:05:55 #148
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_71211722
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:03 schreef Xeanor het volgende:
Zal ik hem maar inkoppen?
Klinkt alsof hij in de friendszone zit, al dat gezever dat hij moet aanhoren.
Nou, inderdaad zeg. Dat dachten we allemaal al, maar wilden toch liever op jou wachten om deze briljant logische conclusie te trekken. Chapeau.
pi_71211737
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:04 schreef Titania het volgende:
We waren maar een paar maanden bij elkaar toen hij een halfjaar wegging en we elkaar maar heel kort hebben gezien in die tijd. En vlak erna wou hij ook nog persé die mensen opzoeken. Nou goed, nog daaraantoe maar als hij me nog voor ze negeert weet ik genoeg. Ik denk in 'wij', hij denkt in ;'ik en jij'. En dat is het verschil. daarom werkt het niet.

Mijn vorige vriendjes deden dat niet, als ik ze nodig had namen ze metteen op. Ook als ze met vrienden ergens waren. Die vrienden snapten dat ook gewoon. En dan waren die vriendjes ook geen droommannen hoor.
Kortom; jij wilt settlen en een hondje, hij wil geen hondje zijn.
pi_71211752
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:05 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nou, inderdaad zeg. Dat dachten we allemaal al, maar wilden toch liever op jou wachten om deze briljant logische conclusie te trekken. Chapeau.
Dank voor de eer, Krea.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')