Vervelend, maar wat kan je vriend daaraan doen vanuit het buitenland? Ja, hij kan naar je luisteren. Maar ik vind het nogal egocentrisch om hem daarmee op te zadelen terwijl hij aan het genieten is van tijd met zijn vrienden.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:42 schreef Titania het volgende:
Een van mijn familieleden is ziek en ligt in het ziekenhuis en het ging slechter. Daar wou ik over praten. En ik zou een baan hebben en had er al op gerekend maar opeens ging dat niet door. Dat dus. Prinsesje ben ik ook, baww.
Newsflash.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:42 schreef Titania het volgende:
Een van mijn familieleden is ziek en ligt in het ziekenhuis en het ging slechter. Daar wou ik over praten. En ik zou een baan hebben en had er al op gerekend maar opeens ging dat niet door. Dat dus. Prinsesje ben ik ook, baww.
dat is oud nieuws:quote:Op woensdag 22 juli 2009 @ 12:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Newsflash.
Het gaat niet altijd om jou.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 @ 12:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nieuwsflash: De wereld draait niet om jou.
is het echt zo erg om je vriendje zo snel mogelijk wat dingen te willen vertellen? het gaat hier niet om de kleur prullenbak die ze bij de IKEA heeft gekochtquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Newsflash.
Het gaat niet altijd om jou.
Heb je dat ook zo in het smsje gezet met de vraag of hij je terug wilde bellen?quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:42 schreef Titania het volgende:
Tuurlijk niet, maar het gaat om de manier waarop. En de conclusies die ze zelf trekt nadat hij niet heeft gereageerd zoals ze had gewild. De uitspraken die ze verder ook doet.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:47 schreef Re het volgende:
[..]
is het echt zo erg om je vriendje zo snel mogelijk wat dingen te willen vertellen? het gaat hier niet om de kleur prullenbak die ze bij de IKEA heeft gekocht
En je kunt met niemand anders praten?quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:42 schreef Titania het volgende:
Nee man dat is toch veel te logsichquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:48 schreef Joene het volgende:
Als je het dan gewoon smst , gelijk in een smsje met blaaat blaat ziekenhuis slechter bel me ff, dan belt die homo van dr heus wel ff op.
Plus het maakt het dramatische effect compleet.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:51 schreef Etcetera het volgende:
Nee man dat is toch veel te logsichStel dat iemand meeleest
Het moet vaag enzo
true, er zit wat onbegrepen miscommunicatie op de lijn, of dat bewust is of onbewust weet ik niet, in het eerste geval lijkt me dat nou niet een basis voor een goede realtie...quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:49 schreef Soempie het volgende:
Tuurlijk niet, maar het gaat om de manier waarop. En de conclusies die ze zelf trekt nadat hij niet heeft gereageerd zoals ze had gewild. De uitspraken die ze verder ook doet.
Dat is vrij natuurlijk.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:47 schreef Re het volgende:
[..]
is het echt zo erg om je vriendje zo snel mogelijk wat dingen te willen vertellen? het gaat hier niet om de kleur prullenbak die ze bij de IKEA heeft gekocht
Nee, maar het is wel erg om van tevoren aan te kondigen dat je iets 'ergs' wil bespreken, maar dat zo erg is dat blijkbaar wel even kan wachten, en dan vervolgens tussen de regels door allerlei nare dingen over je partner zegt waaruit vooral blijkt dat er maar 1 belangrijk is voor TS in deze relatie, en dat is TS zelf.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:47 schreef Re het volgende:
[..]
Precies en dan kan ze ook denken: miscommunicatie. En er even een smsje achteraan sturen waar het om gaat.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:52 schreef Re het volgende:
[..]
true, er zit wat onbegrepen miscommunicatie op de lijn, of dat bewust is of onbewust weet ik niet, in het eerste geval lijkt me dat nou niet een basis voor een goede realtie...
Zoals Copycat al zei kan haar vriend er toch niets aan veranderen vanuit het buitenland. Ik denk dat dit juist een heel belangrijk deel van een relatie is. Dat je in staat bent te zeggen, "ik heb behoefte om hier met iemand over te praten, maar niet met hem op dit moment. Want dan verpest ik voor hem de lol."quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:47 schreef Re het volgende:
[..]
Eens.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:27 schreef Kreator het volgende:
Onzeker zeikwijf dat je der bent. Zeg hem gewoon dat je ervan baalde dat hij je liet zitten.
Dat je het nu al uit wil maken zegt wat over je gevoel voor hem, óf je bent gewoon turbo-labiel (en dan snap ik je vriend wel prima)
quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:09 schreef Titania het volgende:
Ik heb nu al bijna een jaar een relatie en het loopt nog best goped. Behalve één ding. Mijn vriend is constant met zijn vrienden bezig en soms laat hij me er ook voor vallen. Een voorbeeld is gisteren. Ik had hem nodig, hij zat in het buitenland en we hadden beloofd dat we elkaar even zouden bellen. Op het moment zelf blijkt hij opeens twee uur te laat zijn omdat hij zelf ervoor koos langer ergens te blijven, en moest nu naar zijn vrienden want die 'waren op hem aan het wachten'. Ik was ook op hem aan het wachten! En dit gebeurt echt de hele tijd. Hij zegt dat hij ze lang niet gezien had, maar dan kunnen ze prima nog wel even wachten lijkt me, hij is daar nog een week. Dit was iets belangrijks wat ik wou bespreken. Ik voel me nu echt rot en onzeker.
Vrienden staan altijd boven.. je kan wel een nieuw vriendje gaan opzoeken, maar echte mannen kiezen voor vrienden. Partners zijn inwisselbaar.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:17 schreef Titania het volgende:
Tsja, als het zo doorgaat maak ik het uit, want ik heb meer voor hem gedaan dan zijn vrienden het afgelopen jaar.
Nou, inderdaad zeg. Dat dachten we allemaal al, maar wilden toch liever op jou wachten om deze briljant logische conclusie te trekken. Chapeau.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:03 schreef Xeanor het volgende:
Zal ik hem maar inkoppen?
Klinkt alsof hij in de friendszone zit, al dat gezever dat hij moet aanhoren.
Kortom; jij wilt settlen en een hondje, hij wil geen hondje zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:04 schreef Titania het volgende:
We waren maar een paar maanden bij elkaar toen hij een halfjaar wegging en we elkaar maar heel kort hebben gezien in die tijd. En vlak erna wou hij ook nog persé die mensen opzoeken. Nou goed, nog daaraantoe maar als hij me nog voor ze negeert weet ik genoeg. Ik denk in 'wij', hij denkt in ;'ik en jij'. En dat is het verschil. daarom werkt het niet.
Mijn vorige vriendjes deden dat niet, als ik ze nodig had namen ze metteen op. Ook als ze met vrienden ergens waren. Die vrienden snapten dat ook gewoon. En dan waren die vriendjes ook geen droommannen hoor.
Dank voor de eer, Krea.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nou, inderdaad zeg. Dat dachten we allemaal al, maar wilden toch liever op jou wachten om deze briljant logische conclusie te trekken. Chapeau.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |