Maar waarom heeft hij dan een relatie? Als hij zich toch niets aan haar gelegen laat liggen?quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:46 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Jij trekt er te zwaar aan. Hij heeft vakantie, dan zijn telefoontjes toch wel minder belangrijk.
telefoontjes wel. Afspraken nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:46 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Jij trekt er te zwaar aan. Hij heeft vakantie, dan zijn telefoontjes toch wel minder belangrijk.
Nee, nee. Sommigen interpreteren dat alsof zij die afspraak heeft gemaakt, maar niét in overleg met hem.quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar waarom heeft hij dan een relatie? Als hij zich toch niets aan haar gelegen laat liggen?
Ik maak eerder op dat ze allebij moeite hebben met rekening houden met elkaarquote:
Dat begrijp ik wel. Maar je neemt het maar gewoon aan, terwijl het helemaal niet zo hoeft te zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is een gewone uitdrukking hoor.
Betekent: als ze hem toch onverschillig laat.
Een relatie is niet vastgeketend zijn aan elkaar... Dit is claimen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar waarom heeft hij dan een relatie? Als hij zich toch niets aan haar gelegen laat liggen?
Nou, zijn interesse in haar is niet bepaald groot.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel. Maar je neemt het maar gewoon aan, terwijl het helemaal niet zo hoeft te zijn.
sinds wanneer is alleen op vakantie zijn en een vriendin die je vraagt te bellen vastgeketend zijn?quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:10 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Een relatie is niet vastgeketend zijn aan elkaar... Dit is claimen.
Ik zou zeggen, lees alletwee het topic nog eens door.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:12 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
sinds wanneer is alleen op vakantie zijn en een vriendin die je vraagt te bellen vastgeketend zijn?
Nee dat maak oa jij eruit op.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, lees alletwee het topic nog eens door.![]()
Het gaat niet alleen om dat verzoek te bellen, maar ook om hoe ze nu reageert. De idiote conclusies die ze trekt en de dreigementen dat ze het anders wel uit zal maken. Uit haar woordkeuze en het hele totaalplaatje blijkt dat ze hem probeert te claimen.
Ik moet echt even wat anders gaan doen.![]()
Een telefooncel!quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:01 schreef Titania het volgende:
Ik smste hem dat ik wou bellen omdat we nu niet kónden bellen. En hij zou mij bellen, omdat hij neit via zijn mobiel wilde bellen maar vanuit een telefooncel.
Jazeker, en bijv. in het hotel kun je telefoonkaarten kopen, een soort kraskaarten, het is een gedoe maar dan kun je mee bellen in een telefooncel.quote:
helaas, das niet waarquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:16 schreef wootahH het volgende:
mannen doen niet aan plannen. gun die jongen ook een pleziertje
Eenschquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:25 schreef Soempie het volgende:
Het gaat niet alleen om dat verzoek te bellen, maar ook om hoe ze nu reageert. De idiote conclusies die ze trekt en de dreigementen dat ze het anders wel uit zal maken. Uit haar woordkeuze en het hele totaalplaatje blijkt dat ze hem probeert te claimen.
Heerlijk, the bro code... Geniaal boek.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:02 schreef DubAce het volgende:
Bro's before ho's. Standaard as fuck.
En sowieso moet je hem niet lastig lopen vallen als hij (met vrienden notebene) op vakantie is, dingen bespreken doe je maar als hij weer thuis is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |