SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patat, het meest veelzijdige stukje friet.... patat!
Je doet je naam eer aan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:02 schreef minkuukel het volgende:
TS had een relatie met zijn ex![]()
Jullie hadden dus een knipperlichtrelatie
Hier had ik moeten stoppen met lezen... jammergenoeg niet gedaan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:00 schreef Shizzah het volgende:
sinds kort is het uit met mijn ex.. zij heeft het zelfs uigemaakt omdat ze dacht niet goed genoeg (WTF?) voor me te zijn.. nja dat is dus klaar...
Dat zal ie wel snappen, maar dat zij hem dan gaat achtervolgen is gewoon ronduit vreemd... Laat haar dan ook gewoon lekker gaan rebounden ofzo...quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Je snapt nu toch wel dat ze nog niet over je heen is? En het pijn doet om jou meteen met een ander te zien zoenen?
Ookal moet ik toegeven dat ze zich achterlijk gedraagt.
deed ik ook, alleen het probleem is meiden komen altijd overal in als ze er een beetje goed uit zien:S, iig zij welquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:03 schreef Valyx het volgende:
Was dan een tent in gegaan voor 18 jaar en ouder
Daar dacht ik dus ook aan, heb ik dr ook gevraagt.. geeft ze geen antwoord op.. ik vind het een laf meisie en nu volgt ze me ik snap niet waarom:Squote:Op woensdag 22 juli 2009 11:04 schreef Cybey het volgende:
[..]
Hier had ik moeten stoppen met lezen... jammergenoeg niet gedaan.
Dit soort redenen zijn toch gewoon onzin. Er is dan gewoon iets anders wat ze niet wilt/durft/kan zeggen.
Het geeft iig aan dat ze niet spoortquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:04 schreef Cybey het volgende:
[..]
Hier had ik moeten stoppen met lezen... jammergenoeg niet gedaan.
Dit soort redenen zijn toch gewoon onzin. Er is dan gewoon iets anders wat ze niet wilt/durft/kan zeggen.
Schreeuwen zelfs, denk ik.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:06 schreef Heider00sje het volgende:
Vraagt deze situatie niet om een trio?
Ik dacht eerder 13, 12 en 13..quote:even voor de duidelijkheid, TS is 18, ex is 17 en me goeie vriendin is ook 18
Mensen die "ik heb met" zeggenquote:anti-klacht: ik heb nu met dat andere meisje
quote:kan ze niet zien dat ik zo 'over it' ben
Over die 'goeie vriendin' dan, hè, Het liefst terwijl die ex van TS toekijkt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:51 schreef BigKahuna het volgende:
Als je ex nog niet over je heen is, ga jij toch gewoon over háár heen?
Het hoeft toch niet of/of te zijn?quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Over die 'goeie vriendin' dan, hè, Het liefst terwijl die ex van TS toekijkt.
Ja, eeuh, ik dacht zo van eeuh, laat ik het nog maar even meldenquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:32 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Dat was wel duidelijk hoor, helder licht
quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:29 schreef Mushi het volgende:
Enige nuance is wel vereist
quote:
nja.. zou wel hilarisch zijn als ze me zou betrappen met me vriendin ja whahahquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:04 schreef IkBenOzan het volgende:
Als ik jou was zou ik je nieuwe vriendin keihard batsen waar je ex bij staat
Uhuh.quote:
nee ik was voorik wat met dr kreeg nogal close met haar maar we zijn nooit verder gegaan omda t ik natuurlijk nog met m'n ex had:)quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:40 schreef Philip10 het volgende:
Ben ik de enige die zich afvraagt wat voor 'goeie vriendin' dat is? Knuffelen in het café, en dan zomaar zoenen?
quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:42 schreef Shoombak het volgende:
TS ben je toevallig homo, met je goeie vriendin?
Dan zou er toch wel vriend staanquote:zie ik een goeie vriendin van me sta ik daar een beetje mee te knuffelen op eens geeft die meid me een zoen
Hij was blijkbaar verbaasd dat ze hem zoende, én homo's hebben toch altijd zoveel vriendinnenquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:49 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
[..]
Dan zou er toch wel vriend staan?
Een homo is een zij, dus een vriendin.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:49 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
[..]
Dan zou er toch wel vriend staan?
Is dat niet gewoon een slet die TS goed kent?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:40 schreef Philip10 het volgende:
Ben ik de enige die zich afvraagt wat voor 'goeie vriendin' dat is? Knuffelen in het café, en dan zomaar zoenen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |