UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:30 schreef rulerofdeath het volgende:
ik moet vanavond werken dus ik ben er vanaamd niet
Zit je echt dwars he?quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben er vanavond ook niet, want ik moet werken. Maar ik was toch al niet uitgenodigd
Ik neig nog nergens naar. Ik weet het absoluut nog niet! helaas.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat zijn inderdaad 2 totaal verschillende opleidingenneig je nog ergens naartoe, of is het nu echt nog 50-50?
Het is gewoon ronduit seksisme. Dát zit me dwarsquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:54 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zit je echt dwars he?
Dan pak ik vanavond de fiets maar even.
maar hoe kom je dan uberhaupt bij zulke 2 verschillende studies uit?quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:16 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik neig nog nergens naar. Ik weet het absoluut nog niet! helaas.
Ja, internationaal en europees recht is een deel van mijn studie die ik wilde doen. Dus daar komen ook delen van voor in ioib.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar hoe kom je dan uberhaupt bij zulke 2 verschillende studies uit?
http://curieus.web-log.nl/curieus/2006/02/oqii_hryarghoz.htmlquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:27 schreef Chr1st1aan het volgende:
?
wat is er, volgens jou, allemaal niet goed aan hem dan?quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Net een brief getypt met punten waarop een manager ontslagen kan worden. Zijn nou zoveel mondelinge klachten over hem binnengekomen, dat iedereen gevraagd is een brief te typen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Toch niet Ali he?quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Net een brief getypt met punten waarop een manager ontslagen kan worden. Zijn nou zoveel mondelinge klachten over hem binnengekomen, dat iedereen gevraagd is een brief te typen
Níet? Ik had er net zoveel zin in spontaan, bah jammer maar helaasquote:
tjah, als je een datum vastzet en vast houdt, dan vind ik het best, maar als alles constant verschoven wordt, dan sta ik daar zometeen weer in m'n uppiequote:
Kun je iig wel scorenquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, als je een datum vastzet en vast houdt, dan vind ik het best, maar als alles constant verschoven wordt, dan sta ik daar zometeen weer in m'n uppie
Ik ook niet. Daarom zit ik lekker met m'n voetjes in een voetenbadje.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben er vanavond ook niet, want ik moet werken. Maar ik was toch al niet uitgenodigd
Je vergeet zeer aantrekkelijkquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:25 schreef Chr1st1aan het volgende:
Blond? Check!
Rondborstig? Check!!
Genoeg?
Ik ben vast niet de enige in dit topicquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:25 schreef Chr1st1aan het volgende:
Blond? Check!
Rondborstig? Check!!
Genoeg?
Als jij het zegt telt het niet, jij geilt nog op een lijkquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je vergeet zeer aantrekkelijk
Gast, zelfs IK heb grenzenquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:28 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Als jij het zegt telt het niet, jij geilt nog op een lijk
Bedoel ik, lolquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:38 schreef Blawh het volgende:
Uitshirt.
Hoi San.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:40 schreef Samzz het volgende:
Oh, hoi Bas![]()
Moest jij het voetbalveld in Borne niet onveilig maken vanavond?
Dat krijg je als je de helft van dit topic uit gaat sluitenquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hoi San.
De animo was niet groot genoeg.
Je mag wel meedoen hoor, alleen als je te slecht ben speel ik je weinig aan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat krijg je als je de helft van dit topic uit gaat sluiten
Ga je het hele weekend?quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:52 schreef Samzz het volgende:
Ik ga niet voetballen. Ga nog liever dood
Met mij is alles prima hoor. Morgen lekker inpakken, van t weekend Zc heEn jij?
Wow!quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:47 schreef Blawh het volgende:
Ik vind dit trouwens de mooiste uittenues ooit van Heracles.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, hele weekendquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:53 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ga je het hele weekend?
Hier ook alles goed.Langzaam maar beetje bijgekomen van een drukke vorige week, beetje bankhangen een tour kijken grootste deel van de dag.
Het huidige logo is weer back to basics zegmaar, al moet ik toegeven dat ik dat ronde geval ook een tikkie strakker vondquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:01 schreef Blawh het volgende:
Fila.
Dat oude logo vind ik trouwens mooier dan de nieuwe.
Vind ik teveel van het goede.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Had ook wel wat trouwens
Creperen is wel leuk.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:04 schreef Samzz het volgende:
Ja, hele weekendBen wel benieuwd, voor het eerst sinds jááren weer camperen
Schending van privacy? Ik deed het ook een keer op de FP en kreeg een dagje later een telefoontje van de politie. Maar dat ging dan ook om de dader van een misdrijf, kende em toevallig via-viaquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:26 schreef Samzz het volgende:
In hoeverre is het toegestaan adresgegevens en telefoonnummers van mensen op internet te publiceren?
Nou zo boeiend is dat nou ook weer niet hoor en al helemaal niet geil ofzo...quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:14 schreef Samzz het volgende:
Ja, dat dan weer niet.
Ik ga in Augustus naar het Sexmuseum
Nou, niet alleen volgens mijquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat is er, volgens jou, allemaal niet goed aan hem dan?
In wat voor filmpje heb je zin?quote:
Ik vond dat even heel grappigquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, niet alleen volgens mijEr werd mij gevraagd of ik die brief wilde typen, omdat er mondeling van vele mensen zoveel klachten kwamen.
En al die klachten heb ik zelf ook gezien, en heb ik uitgetypt op papier.
Onder andere dat hij alles gratis meegeeft aan gasten die hij kent.
Hij maakt seksuele intimiderende opmerkingen naar mij en vrouwlijke collega's.
Hij eet om de 5 minuten zonder dit aan te slaan. (wat voor een ontzettend grote voorraadafwijking zorgt)
En zo kan ik nog wel doorgaan. Volgens mij had ik 17 klachten
Daar laat ik mij verder niet over uitquote:
Hoezo?quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vond dat even heel grappig![]()
![]()
Je kunt het lezen alsof jij geen vrouw bentquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
![]()
Ah, zo.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je kunt het lezen alsof jij geen vrouw bent
quote:
hardstikkequote:Op donderdag 23 juli 2009 00:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar ik ben er wel een hoor
duidelijk, die kanquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, niet alleen volgens mijEr werd mij gevraagd of ik die brief wilde typen, omdat er mondeling van vele mensen zoveel klachten kwamen.
En al die klachten heb ik zelf ook gezien, en heb ik uitgetypt op papier.
Onder andere dat hij alles gratis meegeeft aan gasten die hij kent.
Hij maakt seksuele intimiderende opmerkingen naar mij en vrouwlijke collega's.
Hij eet om de 5 minuten zonder dit aan te slaan. (wat voor een ontzettend grote voorraadafwijking zorgt)
En zo kan ik nog wel doorgaan. Volgens mij had ik 17 klachten
dat viel mij ook als 1e opquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
duidelijk, die kannaar z'n baan...
Het regent en ik moet zo boodschappen doen en ook nog best veel!quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:10 schreef Blawh het volgende:
Femke ook weer terug.
Hoezo heb je een auto nodig?
Dat heeft ie puur aan zichzelf te dankenquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:00 schreef Chr1st1aan het volgende:
Daar gaat die jongen zijn carrière, als ik nou wist dat hij ook alles gratis weg gaf kwam ik ook nog wat vaker
Jaja, ik weet hetquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
HahahahaahahahaJammer dan David
Net als een TT die Fries is, ipv Twentsquote:
Omg, alweer daarover beginnen?quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Net als een TT die Fries is, ipv Twents
ff lekker inwrijven mangquote:
tuurlijk, bij elke fout gaat de hele beerput weer openquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omg, alweer daarover beginnen?
Omdat je er zo leuk op reageertquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omg, alweer daarover beginnen?
Ok.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat je er zo leuk op reageert
Dat bedoel ik. Laat jezelf toch niet zo kennen johquote:
Daar bedoelde ik niks mee hoorquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Laat jezelf toch niet zo kennen joh
Daar lijkt t wel opquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar bedoelde ik niks mee hoor
Wat een faalers daar bij Ajax zegquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:19 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de re-print van mijn Litmanen-shirt.
Echt geniaal hoorquote:
Lijkt me sterk, heb de 19e alweer intro van de UTquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:52 schreef Robinhoo het volgende:
Aju Rumille, ik ben 14e weer, daarna komt die voetbalmeeting keer toch ?
Deutschlandquote:
Naja voor de 19e doen dan maarquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:54 schreef Rumille het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, heb de 19e alweer intro van de UT
[..]
Deutschland
Naja ligt niet aan mij.quote:
fijne vakantiequote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:51 schreef Rumille het volgende:
Ik ga vandaag op vakantie.
Ben ergens rond de 8e van augustus weer terug. Dus later.
Hehe, jij ook alvast.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:04 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemorgenff paar uurtjes werken en dan vakantie
[..]
fijne vakantie
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:09 schreef Rumille het volgende:
[..]
Hehe, jij ook alvast.
Ma moet eerst nog terugkomen voordat we gaan.
Snel nog even het Ajax-clublied op m'n mobiel gezetDuitsers pesten
ik heb na vandaag ook vakantiequote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:04 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemorgenff paar uurtjes werken en dan vakantie
[..]
fijne vakantie
Doeidoeiquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:07 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik ga ook mooi met vakantie.... Ben ook helemaar klaar met al dat werken, blegh!!!
Alleen moet ik nog inpakken... grrr
Tot over 2 weekjes allemaal
Ik heb even een lijstje gemaakt met waarom ik beide studies zou willen doen. En bij internationaal en europees recht kwamen de meeste dingen uit.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:16 schreef ReMcOrE het volgende:
wat heeft je uiteindelijk daartoe doen beslissen??
universiteit Groningen? en wanneer mag je beginnen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:24 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik heb even een lijstje gemaakt met waarom ik beide studies zou willen doen. En bij internationaal en europees recht kwamen de meeste dingen uit.
Daardoor ben ik erachter gekomen dat die studie het meest bij mijn 'toekomstbeeld' past.
volgende week Wacken Open Airquote:
maar niet op vakantie ofzo?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
volgende week Wacken Open Air
en zondag ZC
Groningen ja!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
universiteit Groningen? en wanneer mag je beginnen?
neuh, dat niet echtquote:
quote:
die wordt omhoog getild/geduwd en dan wordt er een stuk tussen geschoven.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zat me gisteren af te vragen hoe zo'n kraan eigenlijk op z'n plaats komt
Dat doorvoerend naar vroegah: hoe kwam de eerste hoge kraan op zn plek?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die wordt omhoog getild/geduwd en dan wordt er een stuk tussen geschoven.
hij wordt niet door een andere kraan opgetildquote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat doorvoerend naar vroegah: hoe kwam de eerste hoge kraan op zn plek?
KAN ME GEEN FUCK SCHELEN!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hij wordt niet door een andere kraan opgetild
er zit een constructie in dat het bovenste deel naar boven tilt en zo kun je er een stuk tussen zetten.
Je kan bijna alle studieboeken via bol.com kopen, dus als je dat eind augustus doet heb je ze nog steeds op tijd.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:30 schreef Fems het volgende:
Brr. Ik maak me druk!
Omdat ik me pas zo laat ingeschreven heb voor die studie weet ik helemaal niet voor wanneer ik boeken moet bestellen enzo. Iemand hier daar verstand van?
Rondneuken?quote:
Ik jou ookquote:Op maandag 27 juli 2009 01:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat dacht ik![]()
Ik heb je wel gemist hoor
Vent groei eens wat ballen, drie uur slaap en maar 7 uur werken (minder dan 6 dus met pauzes). Kan prima voor een keertje...quote:Op maandag 27 juli 2009 09:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mogguh, ik ben kapotgaar (maar 3 uur geslapen, zonder reden) en mag even lekker van 10 tot 5 gaan werken
Ok lustknaapquote:Op maandag 27 juli 2009 14:05 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Vent groei eens wat ballen, drie uur slaap en maar 7 uur werken (minder dan 6 dus met pauzes). Kan prima voor een keertje...
ik ben in die Undercover-tent geweest, daar was AC/DC ook erg vetquote:Op maandag 27 juli 2009 18:55 schreef Samzz het volgende:
Zó, de Zwarte Cross was echt máchtig!
I loooooove AC/Dixie (L)
toeteren?quote:Op maandag 27 juli 2009 20:22 schreef Samzz het volgende:
Ik heb genoegen genomen met Action in DCAC/Dixie heeft er iig twee nieuwe fans bij!
Ik heb leren toeteren
Ja, blazen op zo'n trompet zonder knoppen. Dat is nog niet zo makkelijk... Ik kan nu Bwwwwweeeeuuuuup klanken producerenquote:
gefeliciteerdquote:Op maandag 27 juli 2009 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, blazen op zo'n trompet zonder knoppen. Dat is nog niet zo makkelijk... Ik kan nu Bwwwwweeeeuuuuup klanken produceren
Met 5 personen?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Chris, geile bips vamme
Zullen we trouwens een keer een grote TOF-meet doen deze zomer? In Enschede ofzo? Op een zaterdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |