nee, die anderequote:Op donderdag 23 juli 2009 13:12 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Schatje!
Ik wil deze voor broer kopen:
[ afbeelding ]
Zal hij dan echt eens wakker worden van zijn "wekker"?
Doe eens een linkje geven danquote:
Thx, die is ook wel grappig jah!quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
http://www.megagadgets.nl/nl/producten/flying-alarm-clock-p-629/
tjah voor wat hoort wat hahaquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Thx, die is ook wel grappig jah!
Jammer dat deze grapjes altijd een paar tientjes kosten hahaha
Net al wat leuke dingen in mijn mandje gedaan enzo, maar alles bij elkaar... damn... schiet aardig op!quote:
klopt,quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:44 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Net al wat leuke dingen in mijn mandje gedaan enzo, maar alles bij elkaar... damn... schiet aardig op!
Jawel schatje!quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:37 schreef lynda het volgende:
Dat soort dingen komen dus niet in welk huis dan ook als ik er ook slaap ja?
echt wel, moet je maar wakker wordenquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:37 schreef lynda het volgende:
Dat soort dingen komen dus niet in welk huis dan ook als ik er ook slaap ja?
1 x Vise Wine Puzzelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
en wat doet het allemaal precies ?quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:46 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
1 x Vise Wine Puzzel
1 x X-Mini Speaker incl. Hoodie
1 x Solar Charger sPods
= 75 pleuro![]()
Het gaat andersom.. ik schop Droxzquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
echt wel, moet je maar wakker worden
Kinky!quote:
leuke dingenquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
1) Puzzle
2) X-Mini Speaker incl. Hoodie
3) Solar Charger sPods
Dat vond ik nou ookquote:
inderdaad jahquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:50 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat vond ik nou ook
Vooral die solar oplader... altijd handig! Pleur in je tas en TADA! Kan je altijd opladen hahaha
Mijn telefoon eet nogal veel stroom, dus zo'n ding is dan wel handig!quote:
mooi manquote:
En Droxz vraagt zich maar elke ochtend weer af hoe het komt dat er 4 blikjes weg zijn terwijl hij er geen een heeft opgedronken..quote:
omg haha, gewoon in eenglas doen en voor hem bewarenquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:07 schreef lynda het volgende:
[..]
En Droxz vraagt zich maar elke ochtend weer af hoe het komt dat er 4 blikjes weg zijn terwijl hij er geen een heeft opgedronken..![]()
Dat blikje zat dus nog voor ruim 3/4 vol
Ik was al bij de brug... had niet heul veel tijd meer om terug te fietsenquote:
Van deze wist ik het hoorquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:07 schreef lynda het volgende:
[..]
En Droxz vraagt zich maar elke ochtend weer af hoe het komt dat er 4 blikjes weg zijn terwijl hij er geen een heeft opgedronken..![]()
Dat blikje zat dus nog voor ruim 3/4 vol
Als hij thuis komt heel lief kijken.. Kijk schat voor jou!quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
omg haha, gewoon in eenglas doen en voor hem bewaren
hehe inderdaadquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:24 schreef lynda het volgende:
[..]
Als hij thuis komt heel lief kijken.. Kijk schat voor jou!
die brug bij ziekenhuis ?quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik was al bij de brug... had niet heul veel tijd meer om terug te fietsen
Blablablaquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik was al bij de brug... had niet heul veel tijd meer om terug te fietsen
ik hoor je denken: Smoesjesquote:
zeg dat danquote:
Zolang het koud staat vind ik het prima!quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:24 schreef lynda het volgende:
[..]
Als hij thuis komt heel lief kijken.. Kijk schat voor jou!
Whehe deal!quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zolang het koud staat vind ik het prima!
Alleen omdat jij het zegt, klinkt die zin al foutquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:34 schreef Crazy-M het volgende:
Frisdrank en warme drank met een open lip drinken is echt niet fijn !!!
waarom vind ik deze zin fout klinken
dacht ik alquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:39 schreef lynda het volgende:
[..]
Alleen omdat jij het zegt, klinkt die zin al fout
win-win!quote:
hehequote:
whehe dikke aap !!!quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:23 schreef Droxz.nl het volgende:
* Droxz.nl steekt collega's in de hens! whehehehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |