Schiet eens op.. je had al thuis kunnen zijnquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:33 schreef Droxz.nl het volgende:
ik zit ook weer in de trein, bedankt voor jullie inzet!
Godsammequote:Op donderdag 23 juli 2009 07:23 schreef Crazy-M het volgende:
succes met dat schip in je hol
bij mij komt het er niet in
jaja, het is vroegquote:
ook goede morgenquote:Op donderdag 23 juli 2009 08:20 schreef Droxz.nl het volgende:
ej sgele, succes he!
vergeet je je bukake koker niet he!
niemandquote:Op donderdag 23 juli 2009 08:42 schreef Crazy-p het volgende:
Mogguh mensen!
wie heeft er nog wel zin dan?
morge crazy-pquote:Op donderdag 23 juli 2009 08:42 schreef Crazy-p het volgende:
Mogguh mensen!
morgequote:
Zoiets jah!quote:
Schijt een beer in het bos?quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:42 schreef Crazy-p het volgende:
Mogguh mensen!
Mogguh iedereen!quote:
Kai harde FAILquote:
quote:[..]
Schijt een Droxz in het bos?
(Beller pak me maar van achter!)
[..]
Mogguh iedereen!
Ik ben vandaag echt niet wakker te krijgen vandaag...quote:
bakkie ?? doe mij maar een sloot koffiequote:Op donderdag 23 juli 2009 08:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik ben vandaag echt niet wakker te krijgen vandaag...
FF koffie scoren hiero!
Iemand bakkie?
Doe mij maar een bad, ga ik er wel inliggen om de caffeine in me te krijgen hahaquote:Op donderdag 23 juli 2009 09:01 schreef tripack het volgende:
[..]
bakkie ?? doe mij maar een sloot koffie
Whehehehehquote:Op donderdag 23 juli 2009 09:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Doe mij maar een bad, ga ik er wel inliggen om de caffeine in me te krijgen haha
quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:01 schreef tripack het volgende:
[..]
bakkie ?? doe mij maar een sloot koffie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
WHEHEHEHEquote:Op donderdag 23 juli 2009 09:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wheheheheh
Doet me denken aan (kwam ik net tegen): KLIK
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:17 schreef Droxz.nl het volgende:
"Het is groen en het zit op een hekje?"ik moest gewoon lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
staan leuke dingen op die site hahaquote:Op donderdag 23 juli 2009 09:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wheheheheh
Doet me denken aan (kwam ik net tegen): KLIK
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:17 schreef Droxz.nl het volgende:
"Het is groen en het zit op een hekje?"* Crazy-M geeft beetje peperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Het erge is... ik ookquote:
Alleen is die site gewoon te duurquote:Op donderdag 23 juli 2009 09:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
staan leuke dingen op die site haha
Krijg jij van mij een.... FOTO!quote:
Die wekker .... hahahaquote:Op donderdag 23 juli 2009 09:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Alleen is die site gewoon te duur
Staan genoeg leuke dingetjes op!
tjah vriendin wou een keertje geswaffeld worden, maar jah toen snapte ik het swaffel princiepe nog niet zo goed ....quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Krijg jij van mij een.... FOTO!
[ afbeelding ]
jah echt erg heaquote:
achjah ze kreeg een worst in d'r gezichtquote:Op donderdag 23 juli 2009 09:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah vriendin wou een keertje geswaffeld worden, maar jah toen snapte ik het swaffel princiepe nog niet zo goed ....
jah met sausquote:Op donderdag 23 juli 2009 09:35 schreef tripack het volgende:
[..]
achjah ze kreeg een worst in d'r gezichtdat wou ze toch
Daar MOET ik vandaag gewoon een fotosoep van maken merk ik al...quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah vriendin wou een keertje geswaffeld worden, maar jah toen snapte ik het swaffel princiepe nog niet zo goed ....
ik nog nietquote:Op donderdag 23 juli 2009 09:42 schreef Droxz.nl het volgende:
Iemand Bob The Bellert al gezien vandaag?
lolquote:Op donderdag 23 juli 2009 09:42 schreef tripack het volgende:
weet je wie ik al een tijdje mis... WL
zou die vakantie hebben en niks hebben gezegd ??
of zou hij een bijbaan hebben, want ik zag vanochtend zoiets raars op tv.
[ afbeelding ]
blijkbaar kan WL hier niet meer posten omdat hij de hele dag mensen zit te sms met wat voor weer het allemaal wordt
Nee, denk vermistquote:Op donderdag 23 juli 2009 09:42 schreef Droxz.nl het volgende:
Iemand Bob The Bellert al gezien vandaag?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nee, denk vermist
VERMIST !!!!
Kort harige tokkie.
Luistert naar de naam: Bob de bellert
Indien u hem ziet gaat u plat op de grond liggen, kont naar boven en wacht u tot bob de bellert uw darmen heeft vol gebalzen.
Neem daarna contact op met ons via:
0900-grtdojw
Nee ik weet wel wat er met WL is, maar dat ga ik niet public postenquote:Op donderdag 23 juli 2009 09:42 schreef tripack het volgende:
weet je wie ik al een tijdje mis... WL
zou die vakantie hebben en niks hebben gezegd ??
of zou hij een bijbaan hebben, want ik zag vanochtend zoiets raars op tv.
[ afbeelding ]
blijkbaar kan WL hier niet meer posten omdat hij de hele dag mensen zit te sms met wat voor weer het allemaal wordt
Ik mis de foto!quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nee, denk vermist
VERMIST !!!!
Kort harige tokkie.
Luistert naar de naam: Bob de bellert
Indien u hem ziet gaat u plat op de grond liggen, kont naar boven en wacht u tot bob de bellert uw darmen heeft vol gebalzen.
Neem daarna contact op met ons via:
0900-grtdojw
ik ook niet hahaquote:Op donderdag 23 juli 2009 09:58 schreef tripack het volgende:
[..]gelukkig ben ik niet daar in de buurt
die mag jij er ff inshoppequote:
houdt je bezigquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:06 schreef Droxz.nl het volgende:
GODVER de hoerenkost nog eens aan toe!
Gisteren met die viruslaptop bezig geweest.. helemaal klaar... ff safeguard installeren (encryptie),
gaat ie net op zijn bek... mag ik dat ding WEER opnieuw opbouwen
Ga ik vanmiddag regelen!quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ook niet haha
[..]
die mag jij er ff inshoppe
Sterfquote:[..]
houdt je bezig
ik houd je wel bezig vandaagquote:
Jah Jezus belde net op,quote:Sterf
Mijn zus?quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik houd je wel bezig vandaag
[..]
Jah Je zus belde net op,
Ik moest nog ff wachten met het spuiten van piemolpudding.
Sorry
ik wist niet dat je een zus hadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |