Popcorn en garderobe zit normaal niet inbegrepen, ik weet niet welke Pathé jij gewend bent...quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:30 schreef karr-1 het volgende:
Naar aanleiding van dit bericht
http://www.ad.nl/filmwere(...)stige_filmavond.html
Moet je tegenwoordig al extra betalen voor iets wat eigenlijk normaal zou moeten zijn? Ik vond Pathe altijd al een ballentent, maar nu is het nog erger geworden.
Je moet dus een toeslag betalen omdat zij niet in staat zijn het bezoek in de bioscoopzalen onder controle te houden.
Klacht : Extra betalen om stil een film te kunnen zien.
De prijs van een bak popcorn en wat garderobegeld. En 2 cent om er een medewerker bij te laten zitten.quote:
Hij die niets verwacht, raakt nooit teleurgesteld.quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:45 schreef Cybey het volgende:
Voor het geld wat een kaartje kost mag je toch sowieso verwachten dat je gewoon rustig een flimpje kan kijken?
Als je dat bericht leest lijkt het toch vooral Pathe zelf te zijn die vind dat bioscoopbezoekers steeds meer overlast veroorzaken. Misschien is dat in Rotterdam inderdaad ook wel zoquote:Op woensdag 22 juli 2009 08:46 schreef Bowlingbal het volgende:
Ik weet trouwens niet naar welke films TS gaat, maar ik heb nooit last van overlast. Volgens mij is het typisch iets wat mensen die niet eens naar de bios gaan elkaar aanpraten, en daarvoor een excuus zoeken.
Wat een diepzinnigheid zo op de vroege ochtend.quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hij die niets verwacht, raakt nooit teleurgesteld.
Een gsm-stoorzender in de zaal zou zo'n makkelijke oplossing zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:47 schreef RemcoDelft het volgende:
Pathe moet zich schamen! Een van de redenen dat ik er vrijwel nooit meer kom, is dat er altijd wel iemand (in een onverstaanbaar taaltje) zit te bellen. En daarna de volgende, en de volgende...
Klopt. Maar helaas illegaal in Nederland.quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een gsm-stoorzender in de zaal zou zo'n makkelijke oplossing zijn.
Als je in Schubbekutteveen gaat, is dat ook wel anders dan wanneer je in een grote stad bent.quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:46 schreef Bowlingbal het volgende:
Ik weet trouwens niet naar welke films TS gaat, maar ik heb nooit last van overlast. Volgens mij is het typisch iets wat mensen die niet eens naar de bios gaan elkaar aanpraten, en daarvoor een excuus zoeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |