Dat is al een tijdje zo hoor... (desondanks geen slecht idee)...quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:47 schreef Arctica het volgende:
Niet dat ik iets met C weet (ben niet zo fietsig) maar misschien in de OP zetten dat we nou plaatjes hebben?
Het is niet verplicht maar het maakt het wel leukerquote:foto Op woensdag 22 juli 2009 15:47 schreef Arctica het volgende:
Niet dat ik iets met C weet (ben niet zo fietsig) maar misschien in de OP zetten dat we nou plaatjes hebben?
Oke, ik snap hemquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is niet verplicht maar het maakt het wel leuker
skippen we die ... Y of Z?quote:foto Op zondag 26 juli 2009 19:18 schreef 3nhsCnds het volgende:
[..]
Google kon niets vinden met een X...![]()
Z = Zadelquote:
Y = yoghurtquote:
Ja weet ik maar we gaan toch gewoon verder met de I .. Niets aan de hand met 2 plaatjes van Helsinkiquote:
quote:
J = Jawaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Er is vast wel iets als een mannelijke tweewieler of zo ....
Mjah... daarmee kun je op zich ook wel aan het verkeer deelnemen, ja...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:28 schreef M-unit het volgende:
lama
Gaaf.quote:
C=CDAquote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:15 schreef TUFKAL het volgende:
Nieuw onderwerp: BN'ers
quote:
Alleen pop?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:32 schreef chufi het volgende:
Z = Zomerpaleis, China
[ afbeelding ]
Nieuw onderwerp: popartiesten, songs en meer van die dingen, met plaatjes of filmpje
A?
quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:32 schreef chufi het volgende:
Nieuw onderwerp: Muziekartiesten, songs en meer van die dingen, met plaatjes of filmpje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop