De zinnen nog een beetje opleuken en klaar.quote:Geachte heer / mevrouw,
Via deze weg wil ik graag reageren op de vacature voor ..... Bijgevoegd zijn mijn motivatiebrief en CV.
Graag ontvang ik een bevestiging wanneer u deze sollicitatie heeft ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Naam
Dat.quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:16 schreef Ssswing het volgende:
als je alleen via mail kunt reageren, dan schrijf ik altijd een kort berichtje. Vaak is dit namelijk een algemeen mailadress P&O@blabla.nl bijvoorbeeld
[..]
De zinnen nog een beetje opleuken en klaar.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:46 schreef sanger het volgende:
Met vriendelijke groet,
Uw toekomstig collega.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 03:21 schreef Sapstengel het volgende:
En als je helemaal gangster bent doe je het in .pdf
Waarom is dat beter dan een word document? Heb het vandaag nog overwogen maar niet gedaan (ik vind het zelf altijd zo'n klote programma dat traag laadt).quote:
De opmaak kan niet worden veranderd en ik vind het er professioneler uitzien dan een Word-document.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:48 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Waarom is dat beter dan een word document? Heb het vandaag nog overwogen maar niet gedaan (ik vind het zelf altijd zo'n klote programma dat traag laadt).
Zoals gezegd kan er niets gewijzigd worden, maar het lijkt ook gewoon stúkken beter (geen rode strepen door woorden die zogenaamd niet bestaan, geen flikkerende cursor, etc).quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:48 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Waarom is dat beter dan een word document? Heb het vandaag nog overwogen maar niet gedaan (ik vind het zelf altijd zo'n klote programma dat traag laadt).
http://download.cnet.com/PDF-Helper/3000-10250_4-10684307.htmlquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:09 schreef JimmyJames het volgende:
Nog even een vraagje mbt pdf-documenten: hoe kan ik er twee aan elkaar plakken (dus twee document van 1 pagina worden 1 document van 2 pagina's)?
Oké, jij bent afgewezen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:46 schreef sanger het volgende:
Geachte heer/mevrouw,
Middels deze e-mail wil ik mijn interesse in uw vacature voor ...... kenbaar maken. In bijlage treft u mijn motivatiebrief en curriculum vitea aan.
Graag ontvang ik een bevestiging dat u mijn motivatiebrief en cv in goede orde hebt ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Uw toekomstig collega.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:17 schreef Duikelaar het volgende:
Schrijf een korte krachtige motivatie. Met de huidige economie ben je heus niet de enige die voor die baan gaat en je moet opvallen. Voordat je de brief schrijft ook bellen (er staat meestal een contactnummer bij) en een aantal relevante vragen stellen en weten aan wie je de brief moet richten. Met een beetje geluk hebben ze je onthouden als ze je mail ontvangen. Natuurlijk kun je in je motivatie ook refereren aan het gesprek.
Kijk eens op http://www.leerwiki.nl/Hoe_schrijf_ik_een_goede_motivatiebrief
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |