Daar krijg ik dan weer braakneigingen vanquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tros Muziekfeest op het Plein vind ik dan weer een topprogramma
BZN op reis was ook altijd geweldigquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar krijg ik dan weer braakneigingen van![]()
zo snel mogelijk zappen als ik dat zie.
Dat moet bijna wel want hij komt niet echt sympathiek op me over maar wat dat betreft zou het dus ook zo een Fransman of Italiaan kunnen zijn.quote:
Hij maakt toch deel uit van een heel populair duo.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat moet bijna wel want hij komt niet echt sympathiek op me over maar wat dat betreft zou het dus ook zo een Fransman of Italiaan kunnen zijn.
Neuhquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:18 schreef brother52 het volgende:
Statler ziet er toch heel anders uit?
Of is dit Waldorf?
quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tros Muziekfeest op het Plein vind ik dan weer een topprogramma
Jeetje, jij hebt soms ook geen smaak hè?quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
BZN op reis was ook altijd geweldig
quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jeetje, jij hebt soms ook geen smaak hè?![]()
Geen van beidenquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:21 schreef Diaan73 het volgende:
Zijn ze muziekpartners of zakenpartners?
quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Het is een feest van verbijstering, zo'n programma.
[..]
quote:Geen van beiden
Ze bedoelen het niet kwaad en het is allemaal zó knullig. 8 minuten televisie over de bassist en zijn vrouw die elkaar continu mislopen via trap en lift in het hotel. Gaat de één net met de lift omhoog op zoek naar de ander, gaat de ander net via de trap naar beneden op zoek naar de één. Hilarischquote:
Ja, hij kan het ook!quote:[..]
heb je nog een hintje dan?
Te flauw voor woorden dus.... en zoals Peace altijd zegt: de gevangenissen zitten vol met mensen die het goed bedoel(d)enquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze bedoelen het niet kwaad en het is allemaal zó knullig. 8 minuten televisie over de bassist en zijn vrouw die elkaar continu mislopen via trap en lift in het hotel. Gaat de één net met de lift omhoog op zoek naar de ander, gaat de ander net via de trap naar beneden op zoek naar de één. Hilarisch![]()
[..]
Ow een van de mensen van Obama?quote:Ja, hij kan het ook!
Het is Jiskefet maar dan echt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:35 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kan daar een beetje slecht tegen, tegen dat soort flauwe televisie.
Niet één van de, maar de andere.quote:[..]
Ow een van de mensen van Obama?
Jiskefet vond ik wel leuk, maar ook niet alle sketches.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is Jiskefet maar dan echt.
[..]
WA to the rescuequote:Niet één van de, maar de andere.
Wyccie is al naar bed, die moet morgen nog een heel eind lopen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
wyccie, blaren kun je gewoon doorprikken hè!
Ik wil haar gewoon een hart onder de riem steken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Wyccie is al naar bed, die moet morgen nog een heel eind lopen.
Ga jij trouwens nog met wyccie en mij mee naar De Efteling?quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik wil haar gewoon een hart onder de riem steken.
Maffia?quote:[ afbeelding ]
De Efteling?quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Ga jij trouwens nog met wyccie en mij mee naar De Efteling?
quote:Maffia?
O wacht, nee. Ik ben in de war. Peaceman en Diaan gaan naar de Efteling met Brother52quote:
Italiaans-Amerikaans, me dunkt.quote:[..]
Dat moet je met kinderen doen, neem aan dat Twan en Lennon ook meegaan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
O wacht, nee. Ik ben in de war. Peaceman en Diaan gaan naar de Efteling met Brother52![]()
Nee, dat lijkt me niet.quote:Italiaans-Amerikaans, me dunkt.
Lennon lijkt me een tikkie te jong.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat moet je met kinderen doen, neem aan dat Twan en Lennon ook meegaan.
Niet eens Italiaans?quote:[..]
Nee, dat lijkt me niet.
Je bent nooit te jong voor de achtbaanquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Lennon lijkt me een tikkie te jong.
Neehee.quote:Niet eens Italiaans?
De Pythonquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je bent nooit te jong voor de achtbaan![]()
Maar ze zijn zo kleihein.quote:[..]
Neehee.
Napoleon was ook kleihein. Al die kleiheine ventjes moeten zichzelf bewijhijzen.quote:
Waarom zeg je dan dat ze net als Napoleon zijn?quote:
Ruitjesquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
Kijk nog eens goed. Wat valt er op?
Ze neigen allebei naar een unibrow.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die koppen. Zoek de verschillen?
Qua postuur wel. Wat denk jij?quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
Zou het misschien familie kunnen zijn?
quote:(24 October 1933 – 1 October 2000) and
(24 October 1933 – 17 March 1995) were twin brothers, and the foremost organised crime leaders dominating London's East End during the 1950s and 1960s.
Heet-ie echt Ronnie?quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:49 schreef Wickedangel het volgende:
En nou die ander en hun achternaam nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |