Ik ben wel een Turk!!! ZOMG!!@!@!!!!@!!11!!!quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:17 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
Jammer, ik wilde een nieuwe flamewar starten.
Ik stuurde je duidelijk Immobilliastraat 43c. Dat staat ook op de site die je linkte. En ga slapen voordat je huilt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:17 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ben je nu nog niet opgerot?
En wie zegt dat die link jou adres is?
WTF ben je nou.quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:18 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Ik ben wel een Turk!!! ZOMG!!@!@!!!!@!!11!!!![]()
![]()
![]()
WAT BEN JE DAN GODVERDOMME WEL OZANquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:18 schreef cooleboy het volgende:
[..]
Ik stuurde je duidelijk Immobilliastraat 43c. Dat staat ook op de site die je linkte. En ga slapen voordat je huilt.
Wie is nu de autistische lul?quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:13 schreef cooleboy het volgende:
[..]
Leuk dat je bewijst dat ik daar helemaal niet woon.
Alsof ik hier mijn privégegevens achterlaat.![]()
Fijne nacht nog, kneuzen.
FOK!kers zijn autisten. Begrijp je dat dan niet?quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:19 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
[..]
Wie is nu de autistische lul?
Nee, ik ben blijkbaar autistquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:20 schreef cooleboy het volgende:
[..]
FOK!kers zijn autisten. Begrijp je dat dan niet?
Drie kenmerkende eigenschappen van autisme zijn afwijkingen in de:quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:20 schreef cooleboy het volgende:
[..]
FOK!kers zijn autisten. Begrijp je dat dan niet?
Ja, zodra jij bent opgerotquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:21 schreef cooleboy het volgende:
[..]
* cooleboy geeft een schouderklopje
Het komt goed, joh
Ik dacht al, waar blijft hetquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:22 schreef mieuwmieuw het volgende:
Alleen Hentai kan dit topic nog redden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een baasquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:19 schreef Peter-Andre het volgende:
[..]
WAT BEN JE DAN GODVERDOMME WEL OZAN
Hij kan zijn ogen niet van je avatar houden *fapfapfap*quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:24 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Het valt mij eigenlijk op dat je alleen mij loopt af te zeiken, terwijl ik niet de enige ben
boehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee +3232quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:24 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Het valt mij eigenlijk op dat je alleen mij loopt af te zeiken, terwijl ik niet de enige ben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |